Nieetyczne traktowanie potencjalnych pracowników BPH Legnica

Nieetyczne traktowanie potencjalnych pracowników BPH Legnica

napisał ksi » 2016-10-03, 13:22

Bank BPH w Legnicy nie traktuje swoich potencjalnych pracowników poważnie. Zostałam zaproszona na rozmowę, zadeklarowałam możliwość wzięcia udziału w szkoleniu, które miało odbyć się 3.10.2016. w Gdańsku. Potwierdzeniem miał być email zwrotny oraz telefon. Oczywiście nikt do mnie nie zadzwonił, ani nie otrzymałam maila zwrotnego, musiałam zadzwonić sama i uzyskałam informacje, że szkolenie odbędzie się w tym terminie. W pon otrzymałam telefon, ze jednak moja kandydatura jest nieaktualna. Uważam, że to bardzo nieetyczne zachowanie ze strony osoby przeprowadzającej rekrutację. Przyszli pracodawcy! Jeżeli wymagacie od swoich pracowników lojalności, to sami na początek zacznijcie od siebie. Skoro tak samo postępujecie ze swoimi klientami to wcale nie dziwię się, że na rynku bankowym są lepsi od Was, którzy są bardziej społecznie odpowiedzialni. Nie można traktować człowieka jako koszt alternatywny!
ksi
 
Posty: 1
Dołączył: 2016-10-03, 13:00
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy





Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość