Praca w Credit Agricole - pytania nowego

NIGDY

napisał lolita » 2013-11-03, 18:36

jeśli chcesz podjąć prace w CA to lepiej walnij głowa w ścianę ten bank źle płaci, a system premiowy stale się zmienia więcej zarabiają osoby w sklepie na kasie
lolita

Odp

Google - reklama

Niech to przeczyta ten kto chce pracować w CA!

napisał czarna1111 » 2013-11-10, 21:48

Pracuję w CA od 6 miesięcy bez żadnego przeszkolenia, musiałam sama się uczyć ze strony internetowe, bo są limity na papier i nie wolno drukować procedur. Po 2 tygodniach przyglądania się pracy doradców szef zapytał, kiedy zamierzam zacząć sprzedawać? Otrzymałam pełny plan tj.6 kk, 7 kont, 180 tyś kg, 800 ubezpieczenia i 5000 inwestycji (do tej pory nie mam certyfikatu i dostępów do systemu obsługującego inwestycje).
Ciągłe sprawdzanie doradców na każdym kroku (telefony z centrali, sprawdzanie czy znasz procedury, zalecenia pokontrolne, podszywanie się za Klientów..), zastraszanie, mobing i notatki służbowe to kwintesencja pracy w CA. Nie wolno rozmawiać ze sobą i śmiać się, śniadań nie jem bo nie mam czasu, kolejka do drzwi, ale trzeba dzwonić bo są wyciągane konsekwencje. Gdy masz 80 transakcji i nic nie uda się sprzedać (bo same raty przyjmujesz) to szef ci powie, że jesteś bezproduktywnym pracownikiem. Nie ma żadnych szkoleń, brak zaplecza socjalnego, za wszystko trzeba płacić. Przestarzały sprzęt, zepsute liczarki (w banku…-wstyd), brak materiałów biurowych, długopis trzeba mieć swój, nie wspominając o braku na stanowiskach podstawowego pakiety ms office, jeden kalkulator w oddziale, bark porządnego ksera (1 urz. wielofunkcyjne na 10-o osobowy oddział).