Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

napisał marek9318 » 2016-09-30, 13:56

Witam, nie znalazłem takiego tematu więc otwieram nowy.
Czy ktoś może mi przybliżyć coś na temat tego stanowiska ? Narazie dowiedziałem się tylko że pomagam klientom odbierając połączenia, nie ma tu mowy o sprzedaży.

Praca wydaje się dość przyjemna , ciekawią mnie zarobki i jakie kolwiek możliwości awansu. :D
marek9318
 
Posty: 1
Dołączył: 2016-09-30, 13:52
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

hmmm

napisał aniab » 2018-02-16, 15:46

Ad 1 sprzedaz jest ale nie bardzo agresywna.
Ad 2 zarabia sie podstawe 2600 jesli mowisz po angielsku i obsługujesz to po 3 miesiacach masz 2900 brutto.plus premie oczywiscie jesli je wyrobisz a nie jest łatwo.... i ogólnie robią wszystko zebyś nie wyrobił
ad 3 Zapomnij o awansie. Nawet jak sie dostaniesz gdzies do innego działu to i tak dyrekcja sie nie zgodzi....
ad 4 to nie jest przyjemna praca, szczegolnie patrzac KADRE ZARZADZAJĄCA :)
aniab
 
Posty: 1
Dołączył: 2018-02-16, 15:40
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość