Jak wygląda praca w Getin Banku?

prawda

napisał prawda » 2013-08-07, 17:26

gugunia napisał(a):w Getinie pracuję od ponad 5 lat. nie będę opowiadać ile mnie to kosztuje bo to wie każdy. Getin to machina która wyciska z Ciebie co się da a potem wypluwa. prawda jest taka że pracownik jest zerem zarówno w konfrontacji z klientami jak i przełożonymi. przekonałam się na własnej skórze i to kilkakrotnie. jak walczysz o swoje to pokazują Ci drzwi i droga wolne-czyli kpią z Ciebie na każdym kroku. gdyby w dzisiejszych czasach znalezienie pracy było tak proste w Getinie pracowałaby zapewne tylko nieliczna grupa ludzi chciwych i bez sumienia. a tak pracują tam ludzie którzy lecą na nerwosolu, płaczą do poduszki. a system obcinek czy tzw cichego klienta został wprowadzony nie po to żeby poprawić jakość obsługi klienta a po to aby pracownikom mniej płacić. Wielka szkoda że osoby na tzw stołkach w Getinie są tak ślepe że nie widzę tego że do tej chorej sytuacji w placówkach doprowadzili sami naciskami i mobingiem. A teraz każą się pracownikom uczyć nowych standardów aby pracownicy naprawiali to co oni spieprzyli.

Dokładnie, jeżeli ktoś pracuje tu dłużej niż 4 lata, to wie jak było i jak jest i kto to spieprzył. I ci sami ludzie teraz chcą to "niby" naprawiać. Awanse często po znajomościach, a nie po kompetencjach. Kompetentni pracują długo i jeżeli nie włażą w ... ,jak znajomi znajomych, to stoją w miejscu. Pewnie jak w wielu firmach, tylko może nie tak bezczelnie i ewidentnie.
prawda

Odp

Google - reklama

Dramat

napisał 4Anulka111 » 2013-08-15, 14:31