Jak wygląda rozmowa o pracę w Getin Banku?

Jak wygląda rozmowa o pracę w Getin Banku?

napisał ewelinka23 » 2011-12-12, 08:51

Witam,
Czy był ktos z Was na rozmowie kwalifikacyjnej w Getin Banku??
Powiedzcie jak to mniej wiecej wyglada, czego sie spodziewac, na co zwrócić szczególną uwagę przygotowując się na rozmowę??
Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi i wskazówki.
ewelinka23
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał dorotapracownik » 2012-04-20, 13:27

Witam,
ja byłam dzisiaj na rozmowie o pracę w GB.. Sądzę, że osoba która mnie rekrutowała bardziej sie stresowała niż ja.. Może dlatego, że obecnie jestem czynna zawodowo i nie załamała bym się gdyby mnie nie przyjęli..
Kobieta starała się mnie wypytać o plany sprzedażowe jakie mam w obecnym banku a także prosiła o moje pomysły nad pozyskaniem klientów. Oczywiście bazy Bank nie daje. Po naszej dość długiej rozmowie okazało się, że placówka w której miałabym pracować raczej świeci pustkami. Więc pozyskanie klienta jest w interesie pracownika (telemarketing, akcje społeczne, wyjście przed placówkę z ulotkami a także "objeżdżanie" firm. Byle by pozyskać klienta i sprzedać produkt. Nie sądzę abym zdecydowała się na pracę w tym banku.. Niepotrzebny stres.. Plany są indywidualne nie placówkowe tak jak mam w obecnym banku. np. musisz sprzedać w ciągu miesiąca 15 rachunków i kredytów na 40.000zł (Placówka mieści się w małej miejscowości). Na pierwszej rozmowie zostałam poinformowana, że oprócz wypełniania planów miesięcznych po każdym dniu musisz jako pracownik składać raport ze swojej sprzedaży.. Jaki z tego wniosek.. Sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż..
Placówka jest otwarta od 9:00 do 17:00 i w chwili obecnej nic mi nie wiadomo o jakiś nadgodzinach, o których są wzmianki na innych postach.
Życzę powodzenia
dorotapracownik
 

rozmowa

napisał Paula1 » 2013-01-09, 17:49

Ja byłam dziś na rozmowie z Dyrektorem placówki rozmowa spoko. drugi etap rozmowa z regionalnym i z tego co mi mówiono będą scenki sprzedażowe i pytania z finansów.
Paula1
 

napisał matt » 2013-08-04, 22:16

Jakich pytań można się spodziewać z "finansów" i jak wygląda praca bez ukończenia studiów kierunkowych czy jest w ogóle taka możliwość czy biorą tylko osoby po kierunkowych studiach ?
matt
 
Posty: 2
Dołączył: 2013-08-04, 22:05
Pomógł: 0 razy

rozmowa

napisał sajron7 » 2013-10-24, 22:16

rozmowa podzielona na dwa etapy. pierwszy rozmowa z kierownikiem placówki w której będziesz pracować drugi z dyrektorem regionalnym (czasami może być też odwrócona kolejność) rozmowa trwa około godziny do dwóch im dłużej siedzisz tym lepiej.
Temat to twoje doświadczenie zawodowe, scenki sprzedażowe oraz ogólna rozmowa tematyka bankowa i o "życiu"

Przed rozmową zastanów się czy chcesz pracować w takiej branży
zarobki (tzw podstawa) niskie 2,5brutto max w zależności od miasta na zadupiu mniej
praca po 10h dziennie
a premie fakt Mogą być wysokie, ale z nastawieniem na mogą;) plan owszem co niektórzy robią, ale nowy pracownik ma marne szanse na zrobienie go w 100%
sajron7
 
Posty: 1
Dołączył: 2013-10-24, 22:06
Pomógł: 0 razy

napisał Margaretka » 2016-05-10, 18:54

Witam

Ponieważ sama szukałam informacji jak to wygląda i nie było to rozpisane dokładnie opisze wam jak to wyglądało w moim przypadku.

1. Wysłałam dokumenty aplikacyjne CV i LM na stanowisko Doradcy Klienta
2. Otrzymałam telefon od Pani z banku iż jeśli jestem zainteresowana pierwszym etapem rekrutacji będzie rozmowa telefoniczna z nią. Trwała około 30 minut pytała dlaczego aplikowałam, pytała o doświadczenie, o poprzednie miejsca pracy jakie miałam obowiązki, i dlaczego już tam nie pracuje.
3. Tego samego dnia zadzwonił do mnie dyrektor oddziału z zaproszeniem na rozmowę. Trwała około godziny pytał dokładnie o to samo co Pani telefonicznie, plus zapytał czy znam produkty bankowe, odegrałam z nim scenkę na której fakt faktem troszkę poległam bo się zestresowałam ale pod koniec rozmowy powiedział że jest jak najbardziej za i wypadłam dobrze jednak sam decyzji nie podejmie i będzie chciał abym spotkała się z dyrektorem regionu również mam się przygotować z produktów, bo ta rozmowę będzie trudniejsza, i mam pamiętać jak powinna wyglądać prawdziwa scenka sprzedażowa bo mam dobrze wypaść na tej rozmowie.
4. Rozmowa z dyrektorem regionalnym również trwałą około godziny, pytał o to samo co poprzednicy plus zapytał mnie co wiem o ich kontach osobistych nie musiałam odegrać żadnej scenki, a pod koniec rozmowy powiedział że jest jak najbardziej za nie widzi przeciwwskazań do zatrudnienia mnie jedyne co pozostało to sprawdzić mnie czy zatrudnienie mnie nie wiążę się z jakimiś przykrościami czyli że nie mam żadnych długów, kredytu którego nie spłacam etc.
5. Po dwóch dniach zadzwoniła ta Pani co na samym początku i powiedziała że ostatnim etapem rekrutacyjnym jest zebranie referencji o mnie od poprzednich pracodawców więc poprosiła o namiary na osobę z która mogłaby porozmawiać o mnie chodziło o osobę która była moim przełożonym przesłałam jej takie namiary i miałam czekać na telefon.
6. Po dwóch dniach zadzwonił dyrektor i powiedział że wszystkie etapy przeszłam pozytywnie i zapytał mnie czy zaczynamy współpracę, po czym przesłał mi na maila kwestionariusze do wypełnienie czyli wszystkie dane jakie będą potrzebować do zatrudnienia mnie i sporządzenia umowy oraz skierowanie na badanie.
Dostałam również informacje iż konieczne będzie zaświadczenie o niekaralności.

Szkolenie zaczynam w poniedziałek, jak będzie to nie wiem, w razie czego napiszę jak będę tam pracować jak wygląda sprawa atmosfery czy coś zarobków.
Ale z tego co wiem chyba na początek napewno umowa o pracę na czas określony (próbny), jeśli chodzi o zarobki nie wiem jakie ale chyba na początek to za dużo nie będzie.
Jeśli chodzi o jakieś premie słyszałam że jak najbardziej są ale uzależnione są od całego zespołu czyli jeśli wszyscy doradcy w banku zrealizują cel otrzymujecie wszyscy premie a jak ktoś nie zrealizuje to nikt nic nie otrzymuje, myślę że warto się starać.
Ja wcześniej pracowałam w samych call centrach gdzie były śmieciówki i po kilku miesiącach albo sama rezygnowałam, albo było coś nie halo z wynagrodzeniami, albo jeszcze co innego i po ostatniej firmie powiedziałam sobie dość koniec z call center, trafiłam na getin bank i licze że to będzie coś stałego, bo dostałam niesamowitą szansę mimo iż mam tylko wykształcenie średnie!
Pozdrawiam
Margaretka
 
Posty: 2
Dołączył: 2016-05-10, 18:20
Pomógł: 0 razy

Szkolenie Wstępne Getin Bank

napisał Margaretka » 2016-05-22, 20:08

No więc zaczęłam szkolenie, i powiem wam że jest bardzo ciężko.
Prawie codziennie są testy wiedzy w postaci e-lerningów czyli testów pisanych w systemie komputerowym a wyniki automatycznie wysyłane są do waszych przyszłych przełożonych i dyrektorów regionalnych.
Zagadnienia też są dość obszerne ... szkolenie trwają długo ...
Dużo rzeczy trzeba umieć na pamięć.
Dodatkowo w czasie szkolenia trzeba zaliczyć szkolenie e-learnigowe z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu, to szkolenie które odbywacie sami, macie około 50 slajdów które należy uważnie przeczytać, rozwiązać kilka ćwiczeń np które stwierdzenie jest prawdziwe, które fałszywe jeśli przejdzie się szkolenie czyli przeczyta wszystkie slajdy podchodzi się do testu ... z góry powiem że zdać go graniczy z cudem, slajdy się czyta i nic się nie rozumie a co dopiero zdać test pytania są masakryczne ale mi się jakimś cudem udało.
Kolejnym trudnym egzaminem jest zdanie egzaminu z KNF który odbywa się w Warszawie jadę na niego za tydzień ale już jestem cała zestresowana ... więc momentami się zastanawiam co ja tu wogóle robię ale nie poddaje się i walczę.
Od tego tygodnia zaczynam szkolenie w oddziale.
Dużo odpowiedzialności, i procedur.
Dużo oświadczeń do podpisywania na temat odpowiedzialności materialnej czyli brakuje ci w kasie to zwracasz jeszcze tego samego dnia.
Na pocieszenie dodam że system operacyjny jest najmniej skomplikowany i łatwy w obsłudze ale cała reszta naprawdę ciężka.
Z opini uczestników szkoleń chodzi opinia że ostateczna certyfikacja jest egzaminem wieloczęsciowym i pisemnym i ustnym i stres i forma jest porównywalna z egzaminem maturalnym tyle że zakres wiedzy i czas w którym ją nabywasz jest ekspresowy i trzeba być porządnie wykutym żeby to zaliczyć i otrzymać certyfikat.
Może brzmi to strasznie ale obiecałam sobie że dam radę, wynagrodzenie jest naprawdę wporządku, dodatkowo podpisuje się umowę lojalnościową iż jeśli się zwolnicie, zostaniecie zwolnieni, niezaliczycie certyfikacji oddajecie firme pokażną sumkę.
Mimo wszystko uważam że warto.
Powodzenia wszystkim :)
Margaretka
 
Posty: 2
Dołączył: 2016-05-10, 18:20
Pomógł: 0 razy

napisał areczek35 » 2016-05-27, 11:03

Powiem szczerze, ze brzmi to dosyć przerażająco. Ja też jak zaczynałem w Stefczyku miałem sporo szkoleń, ale aż tak przerażających wspomnień nie mam.
areczek35
 
Posty: 22
Dołączył: 2016-05-18, 08:43
Pomógł: 0 razy

Szkolenie

napisał Natalia12 » 2016-05-30, 16:55

Możecie coś więcej Jeszcze powiedzieć o tych szkoleniach? Czy warto pracować w Getin Banku?
Natalia12
 
Posty: 1
Dołączył: 2016-05-30, 16:47
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości