Mobbing w ING

.

napisał gość2 » 2012-10-07, 16:25

doradcaxxx napisał(a):Tak było świetnie a jednak pożegnałaś się z taki cudownym, wspaniałym pracodawcom?

chyba każdy inteligentny wie o co biega
gość2

Odp

Google - reklama

Ankieta. mobbing w sektorze bankowym

napisał studentkaUE » 2012-11-28, 22:04

Szanowni Państwo, jestem studentką piątego roku Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Obecnie piszę pracę magisterską, której tematem jest mobbing w środowisku pracy. Uprzejmie proszę o wypełnienie kwestionariusza dostępnego na stronie -> http://moje-ankiety.pl/respond-33823.html . Ankieta przeznaczona jest dla pracowników sektora bankowego i ma na celu zbadanie zjawiska mobbingu w tych organizacjach. Poniższy wywiad jest anonimowy, a jego wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.Dziękuje za udział w badaniu.
studentkaUE

mobbing w ing

napisał bbb » 2013-08-16, 16:13

właśnie w czerwcu 2013 zapadł wyrok prawomocny i uznano, że w ING Banku stosowano wobec pracownika MOBBING i co znaczą te wszystkie szczytne hasła o uczciwości-szacunku-transparentności itp.
bbb

mobbing w ING

napisał a » 2013-08-17, 22:18

bbb napisał(a):właśnie w czerwcu 2013 zapadł wyrok prawomocny i uznano, że w ING Banku stosowano wobec pracownika MOBBING i co znaczą te wszystkie szczytne hasła o uczciwości-szacunku-transparentności itp.

-------------------
Rozważam wniesienie sprawy przeciwko ING w tej kwestii.
Sprawa jest poważna i nie będzie to jedyny pozew przeciwko praktykom stosowanym w tym banku.

Bardzo proszę o jakieś szczegóły w kwestii poprzedniego postu.
Chętnie skontaktuję się na priv w tej sprawie.
a

napisał bbb » 2013-08-18, 07:26

a napisał(a):
bbb napisał(a):właśnie w czerwcu 2013 zapadł wyrok prawomocny i uznano, że w ING Banku stosowano wobec pracownika MOBBING i co znaczą te wszystkie szczytne hasła o uczciwości-szacunku-transparentności itp.

-------------------