Opinia o pracy w Millenium banku nowego pracownika

Opinia o pracy w Millenium banku nowego pracownika

napisał Nowwa » 2012-10-25, 13:47

Hej,jakieś dwa miesiące temu dostałam prace w mille. Niestety muszę powiedzieć że jestem niemile rozczarowana, byłam miesiąc w Warszawie na szkoleniu a od dwóch tygodni pracuje jako asystent klienta.

Atmosfera w pracy kiepska ,ciągłe pretensje jak czegoś nie potrafię zrobić, starzy pracownicy zapomnieli że kiedyś też się uczyli,ciągły stres i poganianie żeby wszystko szybciej robić, a niestety ja jako nowy pracownik jeszcze się uczę. Szczerze mówią wiązałam z tą pracą ogromne nadzieję,ale bardzo się rozczarowałam,na rozmowie mówiono mi że będę miała opiekuna który będzie mi pomagał, a mój opiekun ma ciągłe pretensje ze nie umie tego czy tamtego,a skąd mam umieć jeśli mnie nikt nie chce nauczyć, jak czegoś nie wiem to opiekun szybko przyjdzie i zrobi, lecz nie wytłumaczy bo ciągle nie ma czasu.

Tak naprawdę to praca w tej firmie to najgorszy błąd jaki popełniłam.
Nowwa
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał konsultantdln » 2012-11-18, 17:14

ja zaczełam we wrześniu pracę i jakoś nie moge powiedzieć tego samego co Ty. Mój buddy przylatuje na kazde zawolanie :) reszta również OK
konsultantdln
 

Ankieta. mobbing w sektorze bankowym

napisał studentkaUE » 2012-11-28, 21:56

Szanowni Państwo, jestem studentką piątego roku Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Obecnie piszę pracę magisterską, której tematem jest mobbing w środowisku pracy. Uprzejmie proszę o wypełnienie kwestionariusza dostępnego na stronie -> http://moje-ankiety.pl/respond-33823.html . Ankieta przeznaczona jest dla pracowników sektora bankowego i ma na celu zbadanie zjawiska mobbingu w tych organizacjach. Poniższy wywiad jest anonimowy, a jego wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.Dziękuje za udział w badaniu.
studentkaUE
 

napisał piotrs1978 » 2015-05-04, 17:15

Nowwa napisał(a):Hej,jakieś dwa miesiące temu dostałam prace w mille. Niestety muszę powiedzieć że jestem niemile rozczarowana, byłam miesiąc w Warszawie na szkoleniu a od dwóch tygodni pracuje jako asystent klienta.

Atmosfera w pracy kiepska ,ciągłe pretensje jak czegoś nie potrafię zrobić, starzy pracownicy zapomnieli że kiedyś też się uczyli,ciągły stres i poganianie żeby wszystko szybciej robić, a niestety ja jako nowy pracownik jeszcze się uczę. Szczerze mówią wiązałam z tą pracą ogromne nadzieję,ale bardzo się rozczarowałam,na rozmowie mówiono mi że będę miała opiekuna który będzie mi pomagał, a mój opiekun ma ciągłe pretensje ze nie umie tego czy tamtego,a skąd mam umieć jeśli mnie nikt nie chce nauczyć, jak czegoś nie wiem to opiekun szybko przyjdzie i zrobi, lecz nie wytłumaczy bo ciągle nie ma czasu.

Tak naprawdę to praca w tej firmie to najgorszy błąd jaki popełniłam.


Wszystko zależy czy pracujesz w małym czy dużym oddziale oraz od tego jaki jest manager. To on często wpływa na atmosferę w oddziale. Nawet miesięczne szkolenie nie da Ci biegłości w obsłudze klienta. Nabywa się je z czasem. Jedyne co mogę Ci doradzić to usiąść spokojnie z przełożonym i porozmawiać o całej sytuacji. Powiem Ci jak to wygląda "od kuchni" - na każdego pracownika nałożony jest indywidualny plan sprzedaży i każdy go musi wykonać. Stąd żadnego ze starych pracowników nie interesuje to, że jesteś nowa. A skoro tak, to manager powinien albo wyznaczyć opiekuna, który będzie z Tobą siedział i Ci pomagał (np. przez tydzień czy dwa) albo sam powinien to robić. Nie bój się swojego managera - on też kiedyś zaczynał, więc na pewno zrozumie Twój problem.
piotrs1978
 
Posty: 460
Dołączył: 2007-12-30, 17:45
Pomógł: 4 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość