PKO BP - warto tam się pchać?

PKO BP - warto tam się pchać?

napisał przemoo91 » 2015-11-15, 01:17

Witam. Obcecnie jestem studentem poszukującym zatrudnienia. Chciałbym się spytać o perspektywy jakie mogą mnie spotkać w PKO na stanowisku dorcadcy klienta z funkcją kasjera. Generalnie raczej skupiam się - i wolałbym pracę w księgowości, byłem na kilku rozmowach i czekam na odpowiedź. Kilka rozmów czeka mnie też w najbliższym tygodniu. Ale wysłałem też CV do paru banków no i z PKO zapraszają mnie na rozmowę na poniedziałek, dlatego też rozmyślam czy czasem to nie będzie lepsza opcja. Ogólnie na początek kokosów nie oczekuję, ale o ile wiem że w księgowości zaczynając od 1800-2000 netto po 10 latach będąc dobrym w fachu mogę dojśc do naprawdę niezłych zarobków, o tyle zastanawiam się jak wygląda taka kariera w bankowości. Czytam opinie i powiem szczerze że jestem trochę przerażony, bo po tym co tutaj czytam to moje wcześniejsze wyobrażenie o pracy w banku legło w gruzach. Serio jest aż tak tragicznie? Dodam że nie jestem osobą która potrafi ludziom wciskać kity (a raczej nie chce tego robić), a oddział do którego mnie zaproszono mieści się w Poznaniu.
przemoo91

Odp

Google - reklama

napisał manka » 2015-11-27, 16:40