Praca w Banku - wasze Opinie?

Praca w Banku - wasze Opinie?

napisał LOSE226 » 2011-01-09, 13:12

Witam
Mam do Was pytanie odnośnie pracy w bankowosci. Jestem studentem i zawsze chcialem zajowac sie sprawami zwiazanymi z finansami. Chcialbym pracowac w banku i teraz chcialem Was prosic o opinie wasze jak wyglada praca w banku czym sie zajmujecie dokladnie czy jest to bardzo ciezka praca wg Was oraz chcialem sie was zapytac jak wyglada sprawa z wyksztalceniem czy musze miec wyksztalcenie zwiazane z ekonomia i finansami czy po informatyce mam szanse na prace w banku. Przepraszam jesli zadaje takie pytania ale jest to dla mnie bardzo wazne i chcialbym was prosic o wyrozumialosc. Za wszelkie wypowiedzi bede serdecznie wdzieczny
LOSE226

Odp

Google - reklama

opinia o pracy w banku

napisał jolkaa » 2011-12-19, 12:24

to ciężka i stresujaca praca za marne pieniądze,
stres ogromny, masz wyznaczone zadania, ile kont założyć (oczywiście takich, które funkcjonują, na których są obroty), lokat, ile sprzedać kredytów itp, ciągle cię rozliczają z tego ilu klientów pozyskałaś, siedzi się godzinami w pracy, a kasa marna, około 1500 na rękę
jolkaa

moja opinia o pracy w bankowości

napisał brendii » 2011-12-19, 12:34

Pracuję w banku od 8 lat i uważam, że praca tam to jedno wielkie bagno.

Gdy zatrudniałam się do pracy to dyrektor tak ładnie i kolorowo opowiadał o możliwościach rozwoju, awansu, podwyżkach. Tymczasem stawka podstawowa od 8 lat nie uległa zmianie. O awansie nie ma mowy - mimo wielu starań.

Klienci wożą się po tobie "jak po łysej kobyle", a ty musisz mówić "dziękuję i zapraszam ponownie". Nie ważne ile pracy odwaliłeś, ile zaksięgowałeś przelewów, ile przewaliłeś papieru najważniejsza jest sprzedaż! Jak nie wypracujesz planu sprzedażowego to ci grożą zwolnieniem. Siedzisz w nadgodzinach, których oczywiście nie wypłacają (bo to w ramach obowiązków siedzisz).
brendii

opinia o pracy w bankach

napisał ismenka » 2011-12-19, 15:09