Pracownik Banku - forum pracowników banków ?

Praca w bankowości i finansach - oceny i opinie pracowników. w jakim banku najlepiej pracować? Na jakie zarobki i premie można liczyć? Jakie są warunki i atmosfera pracy w danym banku? Dodaj swoją opinię.

Pracownik Banku - forum pracowników banków ?

napisał dark210 » 2010-11-30, 22:04

Witam, od niedawna pracuje w Banku i szukam forum dla pracowników banków gdzie mógłbym się poradzić co do ewentualnych studiów podyplomowych bankowych, czy kursów ogólnie dostępnych z bankowości.
czy wiecie może gdzie i kogo mógł bym się poradzić bo tak jak widzę na tym forum to sami klienci banków są :)

Jestem po studiach niezwiązanych z bankowością i szczęśliwym trafem zostałem zatrudniony w małym banku spółdzielczym na wsi, teraz moje pytanie chciałbym zwiększyć swoje kwalifikacje tylko co czy czekać na studia podyplomowe od października 2011, jeśli tak to jakie chwalicie na jakiej uczelni w grę wchodzi lublin i warszawa,

czy może wcześniej zrobić sobie kurs on-line ABC bankowości taki jak tutaj:
http://www.wib.org.pl/abcbankowosci/index_abc.php
a potem zdać ten egzamin na samodzielnego pracownika bankowego ???

Pozdrawiam
dark210

napisał kasiulka1311 » 2011-03-13, 17:10

Też jestem pracownikiem banku, ale mi wystarczyło wykształcenie średnie ekonomiczne o specjalizacji bankowość. Kursy, które były mi potrzebne wszystkie zrobił mi zakład pracy
kasiulka1311

napisał dark210 » 2011-11-17, 20:49

Witam, znów zawitałem tu pop przerwie, chcąc zasięgnąć rady innych mądrzejszych, bardziej doświadczonych, od niedawna mam nowy zakres obowiązków w mojej pracy w banku, jest on jak dla mnie za bardzo rozbudowany i obejmuje zbyt wiele zagadnień, a co Wy o tym myślicie, oto on:

Zakres obowiązków