czek z zagranicy

Dyskusje ogólne na temat bankowości i finansów. Banki w Polsce oraz banki na świecie. Opinie, wymiana informacji i doświadczeń.

czek z zagranicy

napisał kuru » 2007-02-19, 12:00

Hej.Mam takie pytanko...Orientuje sie moze ktos, gdzie najlepiej zrealizowac czek z zagranicy?Konkretnie z Anglii...Bo ja jestem zupelnie zielony w tej kwestii,a domyslam sie ze rozne banki pobieraja rozne prowizje,itd.Jesli ktos cos wie to bede wdzieczny za odpowiedz :-)
kuru

napisał adaś » 2007-02-20, 00:49

Ja realizuje swoje czeki w banku BPH, tylko ze sa to czeki w dolarach, pieniadze dostaje od razu.

Wiecej o relizacji czekow, jakie banki i za ile realizuja czeki znajdziesz tutaj

Pozdrawiam
adaś

napisał kuru » 2007-02-20, 01:02

Dzieki.To chyba wszystko co chcialem wiedziec:)
kuru

napisał konsultantEuroCzek » 2010-06-17, 00:22

kuru napisał(a):Hej.Mam takie pytanko...Orientuje sie moze ktos, gdzie najlepiej zrealizowac czek z zagranicy?Konkretnie z Anglii...

Witam Państwa,

Jestem konsultantem firmy EuroCredit, która przyspiesza rozliczanie czeków skarbowych wydawanych za granicą . 70% klientów odzyskujących podatek z Wielkiej Brytanii robi to samodzielnie, tamtejszy, jak i inne urzędy skarbowe rozliczają nadpłacony podatek w postaci czeków.

Niestety w Polsce czeki nie występują w naturalnym obrocie tak jak w Europie Zachodniej. I tym samym nie ma odpowiedniej atrakcyjnej oferty banków na realizację czeków ( oferta jest droga , dłuższy proces). Termin realizacji trwa 5-12 tygodni. Nasza firma zrealizowała już ponad 1800 podobnych czeków na łączną kwotę ponad 3mln zł

Jeżeli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania z tego zakresu służę rada i pomocą.

Pozdrawiam,

Michał
konsultantEuroCzek

napisał konsultantEuroCzek » 2010-06-17, 00:25

adaś napisał(a):Ja realizuje swoje czeki w banku BPH, tylko ze sa to czeki w dolarach, pieniadze dostaje od razu.

Wiecej o relizacji czekow, jakie banki i za ile realizuja czeki znajdziesz

Pozdrawiam

Witam,