Getin Bank

Getin Bank

napisał dana231964 » 2010-02-06, 23:23

Mam pytanie.Mam konto w Getin i próbowałam się zalogować w koncie internetowym.Robiłam według wskazówek banku,nie udało się.Poszłam do banku.Pani w okienku stwierdziła ,że konto zablokowane,po 2 próbach w banku udało się wejść na konto.Po czym w domu ponownie nie było to możliwe.
Czy ktoś miał podobne problemy w tym banku? Mam z mężem konta internetowe w innych bankach i nigdy nie było problemów.
dana231964
 
Posty: 1
Dołączył: 2010-02-06, 23:14
Pomógł: 0 razy

napisał rodzynek2 » 2010-02-07, 06:54

Mój brat miał podobny problem z zalogowaniem do Polbanku. W domu nie potrafił się zalogować. Po długiej walce i zużyciu 3 lub 4 pakietów startowych do konta nie mógł się zalogować. Jak na infolinii przełączyli go do osób, które zajmują się problemami bankowości internetowej, brat dowiedział się, że, i tu cytuje, "bankowość internetowa Polbanku nie działa pod Internet Explorer, proszę spróbować pod inną przeglądarką". Brat ściągnął inną przeglądarkę no i działało.
rodzynek2
 
Posty: 917
Dołączył: 2009-10-05, 22:35
Pomógł: 52 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość