Problem z kartą płatniczą

Problem z kartą płatniczą

napisał batjan10 » 2017-09-09, 15:19

Witam,
posiadam kartę
VISA banku PKO BP którą wchodzi się do szkoły i gdy dostawałem ją powiedzieli że można nią płacić. I faktycznie, mogę wpłacać, wypłacać i płacić zbliżeniowo. Ale jest jeden problem. Chciałbym założyć konto internetowe do tej karty, w sensie żeby można było robić przelewy, patrzeć na stan konta przez internet itp. No i nie mam pojęcia jak je założyć, byłem z nią w banku i tam powiedzieli że się nie da. Ale znam osoby, które mają założone te konta internetowe.
Czy wie ktoś jak założyć to konto do tej karty?
batjan10
 
Posty: 1
Dołączył: 2017-09-09, 14:55
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał Ekspert » 2017-09-11, 10:22

@batjan10, internetowa obsługa konta, przelewy, płatności kartą oraz wygodna aplikacja mobilna IKO dostępne są np. przy PKO Koncie Pierwszym, tutaj znajdziesz więcej szczegółów na ten temat: https://www.pkobp.pl/lps/pko-konto-pierwsze/?portal=711.
Ekspert
 
Posty: 58
Dołączył: 2012-04-12, 08:31
Pomógł: 1 razy

napisał miki776 » 2017-09-18, 12:26

W banku powinni pomóc. Może trafiłeś akurat na jakiegoś niedoświadczonego doradce :)
Zakładałem konto internetowe w banku.
miki776
 
Posty: 10
Dołączył: 2017-08-09, 14:20
Pomógł: 0 razy

Bankomatolatanie

napisał knedliczkutoty » 2017-09-20, 13:40

Podłącze się pod ten wątek, bo w sumie dotyczy on karty płatnicze... de facto tego samego banku.
Mianowicie czy u Was też są notoryczne problemy z kartami bankomatowymi? Otóż, moi mili, czas na historię. Pewnego dnia, pojechałam sobie wymienić walutę - akurat za kilka dni jechałam na Węgry. Z bananem na twarzy poszłam do bankomatu Euronet, cyk, cyk, cyk... brak środków na koncie. WTF przecież wiem, że je mam. Próbuję po raz drugi...i to samo. Dobra, pojechałam przystanek dalej. Euronet... cyk, cyk, cyk... brak środków na koncie... Po 40 minutach chodzenia niczym dzban w wagonie ze świniami, dotarłam do bankomatu PKO... wszystko ok. Hajs się zgadza, w dłoni leży.
I takie historie zdarzały się częściej, ale jakoś przymykałam oko. Ale teraz wkurzyłam się pies po nadepnięciu na ogon, no bo sorry.
Drugie pytanie z innej beczki - bo jeśli bank ma mnie gdzieś... - czy w Orange Finanse też spotykacie się z takimi kwiatkami? Jeśli nie to walić czy warto, bo mam ochotę przenieść się wszędzie, żeby nie być w PKO. Dzięki! :)
knedliczkutoty
 
Posty: 2
Dołączył: 2017-09-20, 13:38
Pomógł: 0 razy

napisał Ekspert » 2017-09-20, 14:27

@knedliczkutoty, w przypadku utrudnień z płatnością, czy wypłatą z bankomatu zapraszamy do kontaktu z naszą Kartolinią pod numerem 800 302 302 lub 81 535 60 60. Sprawdzimy na bieżąco, co się dzieje.
Ekspert
 
Posty: 58
Dołączył: 2012-04-12, 08:31
Pomógł: 1 razy

napisał knedliczkutoty » 2017-09-30, 17:00

Dzięki za odzew, ale już wypowiedziałam umowę ;)
knedliczkutoty
 
Posty: 2
Dołączył: 2017-09-20, 13:38
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości