Blokada na Karcie Alior Banku po anulowanym zakupie

Blokada na Karcie Alior Banku po anulowanym zakupie

napisał gd4010 » 2018-06-30, 21:39

Dzień dobry,

Chciałbym sie przywitać, bo to mój pierwszy post, opisać wątpliwości laika bankowego i poprosić o radę.

Mam kartę w Euro w Kantorze Walutowym Alior Banku. Kupiłem coś przy pomocy tej karty na Amazonie niemieckim. Po krótkim czasie Amazon poinformował mnie, że niestety muszą anulować zakup. Minął tydzień, a kwota na zakup jest cały czas zablokowana na karcie Alior Banku. Infolinia banku twierdzi, że nie mogą odblokować pieniędzy bez informacji z Amazonu o anulowaniu zakupu. W wypadku braku takiej informacji pieniądze są odblokowywane automatycznie dopiero po 14 dniach. Tłumaczenia infolinii były mętne i te moje wnioski z rozmów, to na wpół domysły. Skontaktowałem się z Amazonem, który zapewnił mnie, że informacja o anulowaniu została natychmiast automatycznie wysłana do Alior Banku (mam to czarno na białym w mailu z Amazonu).

Kwota była dla mnie niemała i zależy mi, żeby ją szybko odzyskać, a przede wszystkim nie chciałbym żeby Alior Bank blokował i obracał moimi pieniędzmi.

Czy macie jakieś doświadczenia w takich sytuacjach, czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować odblokowanie przed upływam 14-u dni?

--
Z pozdrowieniami Krzysztof
gd4010
 
Posty: 1
Dołączył: 2018-06-30, 18:24
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy





Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron