Chargeback karta CA

Chargeback karta CA

napisał stuffman » 2018-02-02, 20:15

Jeżeli napisałem w złym podforum to proszę o przeniesienie.
Za pomocą karty CA został zakupiony w sklepie internetowym pewien towar na kwotę ponad 1000 zł, który nie został dostarczony a po pewnym czasie sprzedawca przestał odpowiadać na wiadomości. Sprawa oczywiście zgłoszona na policję, w międzyczasie udało mi się sprawdzić, że sklep został przerejestrowany z polaka na jakiegoś azjatę. W celu odzyskania środków wystąpiliśmy do CA z procedurą chargeback na która otrzymaliśmy lakoniczną odpowiedź, że CA otrzymało odpowiedź od Milleniumbanku (czyli banku ówczesnego właścieciela sklepu), że jego konto zostało zamknięte więc nie ma możliwości zwrotu. W związku z tym CA wyczerpało wszystkie możliwości i musi naszą sprawę rozpatrzyć odmownie.
Nijak to się ma do opisywanych w internecie procedur chargeback, gdzie nasz bank powinien wystąpić i otrzymać pieniądze od wystawcy karty, a wystawca karty dalej dochodzić swoich roszczeń od kolejnych uczestników transakcji.
Pytanie, do kogo wystąpić (instytucje, firmy) w celu poprawnego i zgodnego z prawem rozwiązania tej kwestii, czyli zwrotu należnych środków?
Opcja sądowa jest opcją ostateczną. Dziękuję i pozdrawiam.
stuffman
 
Posty: 1
Dołączył: 2018-02-02, 19:55
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał maggapiaa » 2018-03-07, 09:07

Trudno odpowiedzieć na takie pytanie. Brakuje kilku szczegółów dotyczących samego zagadnienia.
Avatar użytkownika
maggapiaa
 
Posty: 5
Dołączył: 2018-02-25, 15:40
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość