Karta Internetowa BZWBK

Karta Internetowa BZWBK

napisał Dashie » 2015-01-29, 16:58

Witam,

Ostatnio założyłem sobie kartę internetową w banku BZWBK. Wszystko poszło ok. Wczoraj ok. 17:50 przelałem środki bluecashem i tutaj zaczynają się problemy, mianowicie:
- Przelew dalej nie dotarł co bardzo mnie martwi bo była to dosyć duża suma.
- Niedawno zauważyłem że status karty to "14 - Czasowa blokada karty" - Co jest dziwne bo żadnej informacji mailowo nie otrzymałem.
Zadzwoniłem na ich infolinię i kazali mi się udać do banku w banku nikt nie wiedział co ma z tym zrobić i ganiano mnie po całej palcówce aż znalazła się osoba która raczyła mi pomóc. Pani zadzwoniła do helpdesku i poinformowano ją że muszę złożyć reklamację aczkolwiek środki powinny być na koncie i będą dostępne do wykupienia... Zadzwoniłem do bluecash gdzie poinformowano mnie że przelew powinien już być na koncie odbiorcy jednak go nie ma... Sprawdziłem wszystkie dane ze 100 razy i wszystko się zgadza... Na pewno złoże reklamację ale co z tymi pieniędzmi bo bardzo mi na nich zależy przecież nie mogły tak po prostu zniknąć...
Dashie
 
Posty: 1
Dołączył: 2015-01-29, 16:48
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

Re:

napisał maricif » 2015-04-08, 10:47

Witam, kolego jak rozwiazales swoj problem? bo tez mam taka karte wirtualna WBK i mam to samo, a do banku zeby jechac mam dosc daleko, pozdrawiam
maricif
 
Posty: 1
Dołączył: 2015-04-08, 10:46
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości