karta kredytowa Citibanku [rozwiązanie umowy]

napisał Saturninus » 2012-05-29, 12:35

Zniszczenie karty nie jest rozwiązaniem. Zapewne są jakieś opłaty roczne. W związku z tym umowę taką trzeba wypowiedzieć. W przeciwnym wypadku po naliczeniu opłat i braku wpłaty sum należnych może powstać zaległość. Jest ona raportowana do BIKu także w terminie późniejszym ubiegając się o linię kredytową mogą wystąpić utrudnienia lub brak możliwości skorzystania z oferty.
Saturninus
 
Posty: 286
Dołączył: 2011-05-26, 07:43
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 22 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał buttery » 2012-06-21, 13:05

Witam,
ja rowniez podpisalam taka umowe i zostalam zapewniona, ze jesli nie aktywuje karty to nie bede z niej korzystala i moge pociaz i wyrzucic, co dla mnie bylo jakies paradoksalne, ale coz. Nie wiem co mnie wtedy tknelo. W kazdym badz razie bylo to ponad rok moze nawet dwa temu. Nie wiem gdzie mam karte i czy jeszcze ja mam. Nic nie przychodzi do mnie, zreszta jestem zagranica. Czesem tylko dzwonia z ofertami. Jak myslicie czy cos moze jeszcze z tego wyniknac?
buttery
 
Posty: 5
Dołączył: 2012-06-21, 12:41
Pomógł: 0 razy

napisał Inwestor25 » 2012-08-24, 18:49

dokładnie taka sama sytuacja, namówili mnie na kartę w kinie! podpisałem te papierki, oczywiście zapewniali że nie aktywuję karty i po kłopocie, a dziewczynie jakaś tam prowizja wpadnie za podpisany papierek.
Przyszła karta, od razu wyciąłem oświadczenie o rezygnacji z karty, wysłałem w terminie ale jakieś 3 dni temu przyszedł do mnie list z wyciągiem z konta karty. Tzn. że nadal mam tą karte? nie usunęli mnie z bazy klientów?
Avatar użytkownika
Inwestor25
 
Posty: 2
Dołączył: 2012-08-24, 18:38
Lokalizacja: Pomorskie
Pomógł: 0 razy

napisał vurtel » 2012-10-03, 16:22

Ja również pochopnie po podjąłem decyzje o założeniu KK MasterCard World w Citibank. Złożyłem wniosek przez stronę www. Konsultantka zadzwoniła aby potwierdzić dane i przyznała kredyt. Poinformowała mnie o przybyciu kuriera w ciągu kilku najbliższych dni. Po głębszych przemyśleniach stwierdziłem że nie będę brał ww KK.
Czy wystarczy jak teraz nie podpisze umowy tj odeśle kuriera?
vurtel
 
Posty: 1
Dołączył: 2012-10-03, 16:18
Pomógł: 0 razy

napisał tom123 » 2012-12-18, 11:10

hej ja mam ten sam problem.... ma ktoś może wzór tego "oświadczania o odstąpienia od umowy o kartę kredytową.. " bo mi tego nie wyslali razem z umową, a nie mogę tego znaleść nigdzie na necie. Dzięki z góry za pomoc.
tom123
 
Posty: 1
Dołączył: 2012-12-18, 11:06
Pomógł: 0 razy

karta kredytowa Citibanku [rozwiązanie umowy]

napisał mrt89 » 2014-12-15, 20:44

Witam
Nie zakładam nowego tematu, gdyż problem jest ten sam, albo podobny...
Ostatnio nakłoniono mnie na uzyskanie takowej karty. Miła kobieta mówiła mi, że gdy po 14 dniach od podpisania umowy nie aktywuję jej to nic się nie stanie. Umowa zostanie zniszczona. Nie otrzymałem jeszcze tej karty. To było 14.12. br... czyli wczoraj. Chciałbym się jakoś wywinąć z tego. Po dłuższym przemyśleniu nie jest mi to potrzebne. Nie chciałbym aby jakieś koszta ponosić. Formularz o wypowiedzenie umowy posiadam. Tylko nie wiem na jaki adres mógłbym ewentualnie wysłać. Jako, że idzie nowy rok to kartę pewnie uzyskam koło 28.12. br. Czy telefon do CitiPhone wystarczy aby rozwiązać umowę lub wstrzymać postępowanie ?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Aha a jak sprawdzić stan konta, tak aby mieć pewność, że podczas rozwiązywania umowy było wyzerowane??
Nie wiem co robić w takim wypadku...
Pozdrawiam
mrt89
 
Posty: 3
Dołączył: 2014-12-15, 20:43
Pomógł: 0 razy

napisał MWrocław » 2014-12-15, 21:43

mrt89 napisał(a):Witam
Nie zakładam nowego tematu, gdyż problem jest ten sam, albo podobny...
Ostatnio nakłoniono mnie na uzyskanie takowej karty. Miła kobieta mówiła mi, że gdy po 14 dniach od podpisania umowy nie aktywuję jej to nic się nie stanie. Umowa zostanie zniszczona. Nie otrzymałem jeszcze tej karty. To było 14.12. br... czyli wczoraj. Chciałbym się jakoś wywinąć z tego. Po dłuższym przemyśleniu nie jest mi to potrzebne. Nie chciałbym aby jakieś koszta ponosić. Formularz o wypowiedzenie umowy posiadam. Tylko nie wiem na jaki adres mógłbym ewentualnie wysłać. Jako, że idzie nowy rok to kartę pewnie uzyskam koło 28.12. br. Czy telefon do CitiPhone wystarczy aby rozwiązać umowę lub wstrzymać postępowanie ?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Aha a jak sprawdzić stan konta, tak aby mieć pewność, że podczas rozwiązywania umowy było wyzerowane??
Nie wiem co robić w takim wypadku...
Pozdrawiam

Powinni pokierować na infolinii jak poprowadzić proces. Aczkolwiek uważam że wizyta w oddziale jest nie unikniona... :)

Za tą odpowiedź MWrocław otrzymał podziękowania od:
mrt89
MWrocław
 
Posty: 29
Dołączył: 2014-12-15, 12:54
Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk / Cała Polska
Pomógł: 1 razy

napisał mrt89 » 2014-12-15, 21:51

Trochę do oddziału mam. Jakieś 80 Km...
Czyli zadzwonić na CITIPhone i się dowiedzieć??
mrt89
 
Posty: 3
Dołączył: 2014-12-15, 20:43
Pomógł: 0 razy

napisał MWrocław » 2014-12-17, 11:17

Tak. Przedstawić sytuację, muszą pomóc. 80 km To faktycznie daleko.
MWrocław
 
Posty: 29
Dołączył: 2014-12-15, 12:54
Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk / Cała Polska
Pomógł: 1 razy

napisał mrt89 » 2014-12-31, 14:09

Zadzwoniłem i złożyłem wypowiedzenie umowy. Powiedzieli mi, że mogę zniszczyć kartę. Mam jeszcze takie wątpliwości: na umowie jest napisane, że za dostarczenie karty jest jakaś opłata i że bank w związku z udzieleniem limitu mam niby zobowiązać się do spłaty... O co w tym chodzi. Jeżeli zrezygnowałem w przeciągu 14 dni to mam jakieś zobowiązania wobec banku??
mrt89
 
Posty: 3
Dołączył: 2014-12-15, 20:43
Pomógł: 0 razy

Poprzednia strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości