Karta kredytowa visa bez dochodow?

Wszystko na temat kart kredytowych.

Karta kredytowa visa bez dochodow?

napisał Wintersleep » 2009-09-02, 21:03

Jestem studentką pierwszego roku i chcę założyć kartę kredytową, która mogę używać za granicą, i którą mogę kupować łatwo przez internet. Mam oszczędoności, ale nie mam stałych dochodów. Czy otrzymanie karty kredytowej Visa jest w ogóle możliwe bez dochodów? Nie chodzi mi o Visa Electron bo słyszałam że w wielu krajach poza europą karta ta po prostu nie działa. Na początku myślałam o karcie debetowej, bo wiem że do niej nie potrzeba stałych dochdów, ale niestety nie spotkałam się jeszcze z taką ktorą można płacić przez internet bez uprzedzienia z bankiem.

Pomoc mile widziana :) :wink:
Wintersleep

napisał malpka04 » 2009-09-22, 07:20

Witam

CitiHandlowy ma w swojej ofercie kartę kredytową dla studenta, gdzie masz limit do wykorzystania 2000 PLN. Utrzymanie takiej karty nic Cię nie kosztuje do 26 roku życia. W grę wchodzi tylko karta MasterCard, która jest lepsza od karty Visa - możesz nią płacić bez żadnych przeszkód za granicami Polski oraz w transakcjach internetowych.
malpka04

może Era Polbank

napisał specyk » 2009-11-06, 18:42

chyba wystarczy mieć Tak Taka - ale sprawdź w Polbanku.
karta jest super:
zwrot chyba 1 % wydatków !
transakcje zagraniczne są rozliczana w zł. po kursie Visy bez prowizji banku !
nie ma lepszego przelicznika - jest nawet o kilkanaście groszy taniej niż w przy kartach innych banków.
bezpłatne wznowienie po wykonaniu chyba ze 30 transakcji rocznie bez względu na kwotę obrotu !
specyk

napisał rodzynek2 » 2009-11-06, 19:19