Jaką lokatę wybrać?

Wszystko na temat korzystnego lokowania pieniędzy w lokaty i obligacje. Lokaty terminowe w euro, dolarach, złotówkach. Jaki bank ma aktualnie najwyżej oprocentowaną lokatę.

napisaÅ‚ Walczy » 2011-01-31, 20:43

Witajcie,
Pozwólcie, że podepnę się do wątku.
Obecnie chcę na lokatę wrzucić 40k zł.
Nie znam się w ogóle na usługach bankowych a tym bardziej na lokatach bankowych.
Moje pytanie jaki bank i jaką lokatę polecacie? Rozbić tę kwotę na połowę i lokaty założyć w dwóch różnych bankach dla bezpieczeństwa?

ProszÄ™ Was o pomoc.

Z góry wielkie dzięki
Walczy

Jaką lokatę wybrać?

napisaÅ‚ adamadamowski » 2011-07-11, 11:20

tadeuszb napisał(a):Adrianito!
...
"Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci." — Paulo Coelho

Witam serdecznie
OdkopujÄ…c temat
- czy mógłby mi Pan (lub ktokolwiek chętny) poradzić, jak najoptymalniej zainwestować ok 2500 zł oszczędności, przy warunku, że muszę mieć możliwość skorzystania z tej kasy w razie nagłej potrzeby.

Jak najskuteczniej pomnożyć ten kapitał za pomocą lokaty.
Jeśli to nie problem, to proszę też o wyliczenie ile mogę na tym zarobić np. licząc do końca roku i jak to obliczać....
(wiem o tym, że odsetki naliczane są w skali roku... ale proszę o szczegóły)

Pozdrawiam
Adam
adamadamowski

napisaÅ‚ dolar99 » 2012-03-30, 21:41

2 500 zł na lokacie ... o inwestowaniu nie ma raczej tu mowy jedynie co możesz uchronić pieniądze przed inflacją. Lepiej takie pieniądze zainwestować w produkt, który jest w stanie przynieść znaczące zyski. Pytanie tylko jaka stopa zwrotu by cię interesowała i jakie ryzyko możesz ponieść ...
dolar99

Lokata w PKO

napisaÅ‚ Ekspert » 2012-04-17, 11:12

Polecam lokaty w PKO Banku Polskim. W tej chwili w ofercie jest m.innymi depozyt z oprocentowaniem progresywnym, czyli rosnącym, aż do 9 proc. w ostatnim okresie odsetkowym – polecany przede wszystkim klientom, którzy mogą pozostawić swoje pieniądze na dłużej i nie będą zrywać lokaty.
1.miesiÄ…c lokaty - 0,5%