Lokata z możliwością dopłat na pięć lat

Wszystko na temat korzystnego lokowania pieniędzy w lokaty i obligacje. Lokaty terminowe w euro, dolarach, złotówkach. Jaki bank ma aktualnie najwyżej oprocentowaną lokatę.

Lokata z możliwością dopłat na pięć lat

napisał Arrin » 2010-09-19, 21:31

Witam!

Szukam sposobu zainwestowania pieniędzy. Przez 5 lat, 10 miesięcy w roku wpłacałbym ok. 500zł (do 1000zł) i chciałbym jak najwięcej mieć zysków. Po tych 5 latach (lub ew. do dwóch lat dłużej, ale bez dalszych wpłat) muszę wyciągnąć całe te pieniądze. Co polecacie i jaki byłby z tego zysk?

Próbowałem szukać w Internecie różnych ofert, ale nie znam się zbytnio na tym. Najtrudniej dostępne dla mnie informacje są odnośnie możliwości dopłat i rzeczywistego zysku (oprocentowanie w skali roku, kapitalizacje miesięczne/roczne, a do tego nie wiem od czego - kwota podstawowa, odsetki, dopłaty miesięczne).

Z góry dzięki za pomoc :wink:
Arrin

napisał brandmind » 2010-09-20, 10:47

Witam,
w przypadku planowania dopłat miesięcznych do oszczędności rozwiązaniem może okazać się konto oszczędnościowe. Obecnie najlepszą ofertę ze względu na oprocentowanie - zmienne 5% oraz dzienną kapitalizacje odsetek posiada Polbank w ramach rachunku "Mocno Oszczędzającego". Korzyści to bezpłatny dostęp do pieniędzy bez utraty odsetek raz w miesiącu, zwolnienie z podatku Belki do kwoty 17 tys. zł, możliwość założenia 6 rachunków, bez prowizyjna wyplata z bankomatów Polbanku i Euronetu. Rachunki są powiązane z "Kontem Gotówkowym", które spełnia funkcje ROR. Polbank korzysta z ochrony greckiego funduszu gwarancyjnego Hellenic Deposit & Investment Guarantee Fund, odpowiednika BFG.