Santander bank - zakup na raty i pytanie rozmowa z konsultantem

Santander bank - zakup na raty i pytanie rozmowa z konsultantem

napisał sew333 » 2019-03-18, 13:24

Witam. Mam pytanko. Chciałem coś kupić za 6000zł,przez formularz ratalny w banku Santander.
Była wstępna zgoda,nastepnie przelanie 1zl i wniosek w trakcie weryfikacji obecnie. Aczkolwiek dzwonilem dzis i pewna pani konsultant mi powiedziala,ze jest decyzja negatywna mimo ze nie mam takiej informacji w panelu klienta ani na emaila. Zadzwonilem 2 raz i 2 pani konsultant mi powiedziala ze takiej informacji nie ma ,ze jest odmowa. Jak myslicie mimo wszystko i tak bedzie odmowa pewnie?
sew333
 
Posty: 2
Dołączył: 2017-12-29, 20:04
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał SimonStudios » 2019-03-18, 15:09

sew333 napisał(a):Witam. Mam pytanko. Chciałem coś kupić za 6000zł,przez formularz ratalny w banku Santander.
Była wstępna zgoda,nastepnie przelanie 1zl i wniosek w trakcie weryfikacji obecnie. Aczkolwiek dzwonilem dzis i pewna pani konsultant mi powiedziala,ze jest decyzja negatywna mimo ze nie mam takiej informacji w panelu klienta ani na emaila. Zadzwonilem 2 raz i 2 pani konsultant mi powiedziala ze takiej informacji nie ma ,ze jest odmowa. Jak myslicie mimo wszystko i tak bedzie odmowa pewnie?


Możesz jeszcze poczekać parę dni na "ostateczną" odpowiedź ze strony banku.

Jeśli nadal nie dojdzie żadna wiadomość, czy to na maila, czy to w panelu klienta, to wydaje mi się, że nie ma sensu dalej to nich pisać/dzwonić ;)

A jak Pan szuka ciekawej oferty, to zapraszam na mojego e-maila: SimonL98PL@gmail.com.

Jestem w stanie pomóc i zaoferować co innego.

Pozdrawiam.
SimonStudios
 
Posty: 14
Dołączył: 2018-12-22, 17:15
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości