PSO Moja Perspektywa - wpłacam 1000 a mam 800 zł?? POMOCY

PSO Moja Perspektywa - wpłacam 1000 a mam 800 zł?? POMOCY

napisał vixen25 » 2011-08-22, 23:34

Witam, mam takie pytanie. W maju otworzyłam program akumulacji kapitału w banki Pekao żubr. Jest to Pioneer Pekao Investments, PSO Moja perspektywa, to są chyba jakieś fundusze inwestycyjne. Nie znam się na finansach i bankowości WCALE, dlatego potrzebuję porady. Ustaliłam z panią w banku, że co miesiąc będę wpłacać 1000 zł (podzieliłam to na 700 zł na portfel krajowy i 300 zł na portfel międzynarodowy). Żeby rozpocząć program, wpłaca się 1200 zł (za 2 portfele), zeszły mi już 3 wpłaty, powinnam mieć już 3200 zł, a na moim koncie mam 2600 zł. Gdzie jest moje 600 zl?? Pani z banku nie raczyła poinformować mnie, że jest możliwość straty ani że pobierają od każdej mojej wpłaty prowizję, wyczytał to dopiero mój mąż w umowie. Kiedy poszłam do banki, kobieta tłumaczyła, że na początku takich programów tak jest, że zawsze jest jakieś ryzyko, ale na pewno się poprawi, że wycofujcie państwo kapitału. Program podpisałam na 6 lat, po tym czasie powinnam uzbierać ponad 37 tysięcy + NIBY 9 tysięcy zysku "przy zakładanych stopach zwrotu", wszystko fajnie tylko, że na chwilę obecną jestem 200 zł w plecy na każdej wpłacie, chciałam sobie zaoszczędzić, a nie dość że nie mam nawet złotówki zysku to jeszcze jestem 6 stów w plecy, proszę mnie zrozumieć, mam skromna pensję, dla mnie to dużo, chciałam dobrze, a mam wrażenie, że ktoś mnie roluje :( Gdybym odkładała te pieniądze miesiąc w miesiąc w skarbonkę pod łóżkiem to te pieniądze na pewno by nie "urosły" ale miałabym pewność, że wyciągnę ich dokładnie tyle ile włożyłam. czy powinnam zamknąć ten portfel i odkładać samodzielnie do skarbonki nie licząc na bankowe cuda w postaci procentów, czy jednak tak jak ta kobieta mówi, poczekać jeszcze trochę, może urośnie? Przeliczyłam, że gdybym straciła 200 zł na każdej racie to po tych 6 latach będę stratna o ponad 14 tysięcy :|:| bardzo pros