Alior Bank - Konto bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

Alior Bank - Konto bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

napisał admin » 2009-06-09, 12:14

Czy warto założyć konto osobiste z Lokatą Nocną w Alior Banku? Czy są jakieś ukryte opłaty i prowizje? Czy karta do konta jest darmowa? Jak jest z wpłatą i wypłatą pieniędzy?
Opisz swoje doświadczenia z Alior Bankiem i wyraź swoją opinie o koncie z Lokata Nocna w AliorBanku.
Zadaj pytanie odnośnie konta bankowego z Lokatą Nocną.



Załóż konto
Zobacz szczegóły




Zobacz także nowe konto T-Mobile
admin
Administrator
 
Posty: 170
Dołączył: 2005-08-18, 19:44
Pomógł: 2 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

prośba o przyjazność

napisał jackis » 2012-06-26, 15:14

POWSTAŁ nowy T-Mobile
List otwarty
Drogi Sync-u lub Sync-iu
Cieszę się że żaden mój wpis nie zakłócił Twojego porodu z uwagi na możliwe późniejsze przykre konsekwencje z tego powodu. Życzę Tobie wszystkiego najlepszego. Jednak proszę Cię żebyś nie szedł tą drogą co twój szanowny papa Alior. Pomimo, że wybrał sobie za symbol melonik nie stosował wobec mnie , i nie tylko, zasad obowiązujących w środowisku osób noszących to nakrycie głowy. Rzucił Cię w usługi internetowe, ale chciałbym przypomnieć że na tym polu tłok, bo bardzo dużo internetowych JUŻ MA LEPIEJ. Ponadto Tobie wyznaczył jeszcze gorsze logo czyli skrytobójczych dżentelmenów i do tego już na wstępie z wadami. Nie wiem czy tylko ninja mają być Twoimi klientami czy mają dokonywać zamachów na klientach czy na konkurencji bankowej. Nie stwierdziłem wśród konkurencji jakiegokolwiek niepokoju. Może dlatego, że oglądając reklamę można zauważyć następujące niedoróbki. Sam Ninja nie jest japończykiem chociaż w kreskówce właśnie takiego się go przedstawia. I to w kreskówce ON szaleje po Internecie. Czyli kolejna zmyłka dla ewentualnych klientów. Co innego w realu a co innego w iluzji. Co jest prawdziwe? Dlaczego nie sięgnięto po prawdziwy realny wzorzec ninji. I chyba dlatego ten Nina popełnia tyle błędów. Musi się ujawnić z dowodem osobistym przy zakładaniu konta, szybko się męczy bo po paru skokach musi odpocząć na sygnalizatorze drogowym, przez co znowu jest widoczny dla ogółu. Nie potrafi się skupić, skoncentrować na medytacji. Nawet gołąb go rozprasza, który a propos się go nie boi. Siedząc tak długo w jednym miejscu zostawia bardzo silny ślad osmologiczny nie mówiąc już o tym że ktoś może go sfotografować prywatnie lub przez monitoring miejski i zidentyfikować chociażby po oczach. W dzisiejszych czasach to pestka. Itd. itd. Ciężkie brzemię twój papa na Ciebie złożył Sync-iu. Życzę Tobie abyś stosował przyjazne zasady dla swoich klientów. Ja do dzisiaj od Twojego papy nie otrzymałem rozliczenia z nadwyżki, którą kazał sobie zapłacić. To można jeszcze naprawić bo innych bolesnych doznań już NIE. Nie wyznaczaj więc NOWYCH STANDARDÓW TYLKO DLA SIEBIE, którymi nie chce iść żaden inny bank. W kwestiach rozliczeń finansowych bądź przyjazny dla klienta. Nie bądź TYLKO dla Małych firm. Itd. itd. Czyli stosuj ogólnie przyjęte zasady. Wszystkiego Najlepszego na nowej drodze życia. Będziemy w kontakcie.
jackis
jackis
 

napisał inwestor2206 » 2012-06-27, 09:09

Tyle pan się rozpisał a za przeproszeniem g.wno z tego wynika i dalej nie wiem o co panu chodzi :?: ...
inwestor2206
 
Posty: 98
Dołączył: 2011-07-17, 12:58
Pomógł: 2 razy

jackis -? WTF??

napisał nowyKlientAliora » 2012-08-09, 14:00

Co za spamer :lol:
nowyKlientAliora
 

napisał ZabJudah » 2012-09-29, 09:31

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 1 listopada 2012 r. zmianie ulega "Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla Klientów Indywidualnych - Część dotycząca rachunków i kredytów odnawialnych" oraz "Tabela Oprocentowania Alior Banku SA dla Klientów Indywidualnych". Bank wprowadza zmiany, które mają przyczynić się zarówno do wzbogacenia oferty dla aktywnych klientów banku, jak i do zachęcania klientów do wyboru Alior Banku, jako ich "głównego banku".

W przypadku klientów, dla których Alior Bank nie jest "głównym bankiem", opłata miesięczna za prowadzenie Konta osobistego i Konta z programem Lotos Navigator zostanie podwyższona do 8 zł (nie dotyczy kont osobistych "Alior Rachunki bez Opłat" oraz kont T-Mobile). Posiadacze Konta osobistego, dla których Alior Bank jest "głównym bankiem", nie płacą za prowadzenie konta, a do tego mogą korzystać z najszerszego zakresu bezpłatnych usług przypisanych do konta osobistego. Wśród nich należy wymienić darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, bezpłatne przelewy internetowe, bezpłatny pakiet concierge "Osobisty Asystent" oraz pakiet Assistance "Pomocni Fachowcy". Opłata za użytkowanie karty debetowej pozostaje niezmieniona i wynosi 5 złotych miesięcznie.

Alior Bank jest Państwa "głównym bankiem" jeżeli spełniacie choć jeden z poniższych warunków:
1. na Państwa konto co miesiąc wpływa wynagrodzenie od pracodawcy, renta lub emerytura
z ZUS, bądź stypendium z uczelni,
LUB
2. na Państwa konto wpływa miesięcznie z innego banku lub z rachunku firmowego w Alior Banku przelew na kwotę minimum 2 000 zł (w przypadku osób poniżej 24. roku życia, które są studentami, uczniami lub słuchaczami, wystarczy 1 000 zł),
LUB
3. Państwa łączne średnie saldo miesięczne na lokacie terminowej, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, oszczędnościowym, w jednostkach uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
i bankowych papierach wartościowych emitowanych przez Alior Bank wynosi minimum 10 000 zł,
LUB
4. Państwa łączne średnie saldo miesięczne zadłużenia w ramach posiadanego rachunku karty kredytowej, pożyczki, limitu kredytowego w rachunku lub kredytu zabezpieczonego na nieruchomości wynosi minimum 5 000 zł.


Dla Klientów dla których Alior Bank jest "głównym bankiem", przygotowaliśmy kolejne przywileje. Od 1 listopada br. będą oni mieli do dyspozycji jeszcze szerszy pakiet Assistance - "Pomocni Fachowcy". Oprócz usług dostępnych do tej pory takich jak: pomoc w domu, pomoc w podróży samochodem, pomoc medyczna na terenie RP, pomoc lekarza za granicą oraz serwis porada prawna, pakiet rozszerzono o nową usługę ubezpieczenia telefonu komórkowego, które obejmie takie zdarzenia jak kradzież oraz nieuprawnione użycie telefonu. Dodatkowo w ramach usługi "Pomoc w domu" w przypadku wizyty specjalisty od napraw sprzętu RTV/AGD lub technika PC ubezpieczenie obejmie także koszty materiałów i części zamiennych.


W przypadku kart kredytowych, tak jak dotychczas miesięczna opłata za użytkowanie nie zostanie pobrana pod warunkiem wykonania i zaksięgowania min. 4 transakcji bezgotówkowych kartą kredytową w danym cyklu rozliczeniowym. Jeżeli warunek ten nie zostanie spełniony to miesięczna opłata wyniesie 8 złotych. Zmianie ulega prowizja za wypłaty z bankomatów przy pomocy kart MasterCard Silver, MasterCard Gold, MasterCard Gold Lotnicza oraz MasterCard World, wyniesie ona 3.5% kwoty, minimum 10 zł. W tej samej wysokości - w przypadku wszystkich typów kart – pobierana będzie prowizja za przelew z rachunku karty kredytowej.


Zmianie ulegnie również oprocentowanie lokaty nocnej, które od 1 listopada br. wynosić będzie 2% w skali roku. Jest to pierwsza zmiana wysokości oprocentowania lokaty nocnej od 2010 roku.


Dokumenty obowiązujące od 1 listopada br. znajdą Państwo na portalu http://www.aliorbank.pl/ w sekcji Przydatne dokumenty. W przypadku wątpliwości lub pytań zachęcamy Państwa do kontaktu z naszą całodobową infolinią dostępną pod numerem 19 502 lub z najbliższym oddziałem bądź placówką partnerską.

Hmm... trochę słabo jak Alior nie jest naszym głównym bankiem - 8 zł/mc za prowadzenie konta, lokata nocna zniżona do 2%. Długo się nie nacieszyłem darmowym kontem.
ZabJudah
 
Posty: 14
Dołączył: 2012-09-17, 09:06
Pomógł: 1 razy

napisał rodzynek2 » 2012-09-29, 11:41

Duża ta podwyżka. Trzeba coś Ale jest możliwość zwolnienia się z opłaty.
rodzynek2
 
Posty: 922
Dołączył: 2009-10-05, 22:35
Pomógł: 52 razy

opłata 8 zł !!

napisał Daniel2109 » 2012-10-25, 12:02

hmm jak ktos nie ma pracy i stalego wynagrodzenia, trudno zrozumiećco sie wiaze ze stałym wynagrodzeniem i bankiem głownym, wystarczy przelać kase od znajomego co miesiac :)
bo wpłat mozna dokonywać cyklicznie z innego banku, moze ktoś te sprawę głownego banku wyjaśni
Daniel2109
 
Posty: 20
Dołączył: 2012-10-25, 11:11
Pomógł: 0 razy

Nie rozumiem

napisał Luzik » 2012-12-28, 13:52

napus napisał(a):Gdyby ktoś kiedyś miał jakiekolwiek wątpliwości z wyborem konta za 0 zł to bardzo polecam Alior bank normalnie kosmos :lol:

Obrazek


Ludzie, czy Wy czytacie umowy? W każdej umowie jest napisane, kiedy karty są płatne a kiedy nie... W każdym banku pisma windykacyjne kosztują majątek !!! A odsetki drugie tyle !!! Trzeba płacić należności w terminie, albo liczyć się z takimi kosztami. Proszę pokazać mi bank, gdzie windykację wysyłają za darmo, a zwrócę różnicę !!!
Luzik
 

Alior

napisał Meister » 2013-01-12, 21:24

Założyłem konto dla premii w eBrokerze. Premii nie dostałem, konto musiałem zamknąć. Ale sprawa była prosta, obsługa w oddziale dobra.
Meister
 

odradzam

napisał ddzet » 2013-01-25, 00:17

Nikomu nie życzę przygody z nimi.
31 grudnia dostałam od nich maila, że mam debet na rachunku w kwocie 45 zł. Zaznaczam, że nie mam uruchomionego żadnego debetu... 2 stycznia dzwonie do działu windykacji i pytam skąd się wziął ten debet, w jaki sposob moglam wydac więcej niż w rzeczywistości mialam środków na koncie, a oni mowia, że to debet nieświadmomy (???). No cóż, zliczylam wszystko, faktycznie jakims cudem wydalam wiecej niz mialam na koncie... Zaglądam 2 stycznia na rachunek, a tam już debet 100 zł!!!! dzwonie ponownie, a przecudny pan mowi, ze 1 stycznia zostały wysłane dwa monity upominające o zadłużeniu! (mam wspolne konto z mężem). Jeden monit do mnie (25zł) i drugi do mojego meza (kolejne 25 zł!). Zrobilam afere, a przecudny pan mowi, ze sklep w ktorym musialam placic kartą zbyt pozno wyslal do nich potwierdzenie o transakcji i oni nie zablokowali srodkow na rachunku i w ten sposob moglam je wydac, a pozniej powstal debet, i ze ja powinnam wiedziec w jakim czasie jaki sklep wysyla takie informacje! SKANDAL!!!! Szkoda, ze o tzw. nieswiadomym debecie nikt nie raczyl poinformowac przy zakladaniu rachunku! Pytam, jakim cudem 1 stycznia zostaly wyslane monity, przeciez bylo swieto, Nowy Rok! On na to: tak wlasnie bylo. Złozylam reklamacje, ze to naciaganie klienta, ze pierwsza informacja odebecie zostala wyslana 31 gudnia w godzinach popoludniowych, a kosztowne monity juz 1 stycznia, ze nie dali mi nawet jednego dnia na uregulowanie tej naleznosci, przeciez 1 stycznia placowki byly nieczynne, i ze to nie fair w stosunku do klienta, i ze owy debet powstal w zadzie nie z mojej winy. Ja tez na konto nie zagladala, no bo po co, wiedzialam ze wszystko wydalam i ze am zero na koncie. Dzisiaj otrzymuje odpowiedz: "Koszty monitów zostały naliczone zgodnie z tabela oplat i prowizji"! No k... skandal, zero odpowiedzi na moje zarzuty, nic, masakra! Chcialam dodac na marginesie, ze mąż kiedys mial sytuacje w BZ WBK, ze zostala naliczona oplata 80 zł za nieuzywana karte kredytowa. Poszedl do placowki i wyjasnil, ze nikt go nie poinformowal o takiej oplacie, po tygodniu zwrocili pieniadze i przeprosili, a tu... masakra jakaś. Istne -! Dodatkowo ich serwis bankowosci internetowej ciagle sie wiesza, nie wyswietlaja sie zakładki, srodki na koncie, nic! Pieniadze przetrzymuja bardzo długo, dostaje wyplaty dwa dni pozniej niz moi koledzy z pracy, ktorzy maja konta w innych bankach. Przelewy z zagranicy rowniez prztrzymuja, aby przeliczyc po najbardziej niekorzystnym kursie!
Zasuwam jak naszybciej zamknac to pseudo-konto w pseudo-banku o pseudo-kulturze bankowosci. Odradzam wszystkim!

ddzet
 

napisał rodzynek2 » 2013-01-25, 07:01

Alior zawsze ma problemy z komunikacją na linii bank- klient. Swego czasu zadzwonili koło 13-tej, że potrzebują informacje na temat firmy do bieżącego monitorowania kredytu firmowego, czas do końca dnia.

Taka spóźniona informacja ze sklepu to nic nadzwyczajnego. Robię często zakupy kartą i średnio jedna na dziesięć transakcja nie jest blokowana i dopiero "z powietrza" ściągana w dniu płatności. W szczególności tyczy się to kart zbliżeniowych. Mógłbym podać sklepy/"restauracje" w których to zdarza się najczęściej, ale mógłbym zostać posądzony przez te firmy o antyreklamę.

Niestety w tej sytuacji winne są wszystkie trzy strony:

Pani- za brak wglądu na konto i spłacenie w terminie "debetu".
Bank- za karygodny brak informacji i pracę w święto poinformowałbym inspekcję pracy- kontrola murowana. Dowodem jest data wystawienia/ wysłania monitów.
Sklep za opieszałość w wysyłaniu informacji
rodzynek2
 
Posty: 922
Dołączył: 2009-10-05, 22:35
Pomógł: 52 razy

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość