Bank Polskiej Spółdzielczości - konto internetowe

Bank Polskiej Spółdzielczości - konto internetowe

napisał Matthew » 2009-08-05, 16:51

Witam. Mam pytanie odnośnie, tego co ostatnio dzieje się z moim kontem...Zastanawia mnie jedna istotna jak dla mnie sprawa, dotycząca konta internetowego w moim banku.Posiadam konto osobiste w Banku Polskiej Spółdzielczości (oddział w Brodnicy) no i rzecz jasna konto internetowe w tym że banku. Dzisiaj zalogowałem się na moje konto sprawdzić, czy wpłynęła wypłata.Ok.Wypłata jest. Poszedłem zatem do bankomatu wypłacić pieniądze, a ich tam nie ma ! Przepraszam, ale nie rozumiem o co chodzi. Czy mój bank nie zaaktualizował jeszcze przelewu, czy co ? Jeśli jest ktoś, kto może mi odpowiedzieć na to pytanie, będę wdzięczny.
pozdrawiam.
Matthew
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał slawekke » 2010-02-12, 21:47

ja miałem podobny przypadek . tylko tak popatrzyłem na necie wyplata jest poszedłem do apteki kupuje place karta ok 200zł no i wychodzi wydruk brak środków
. to mowie ze nie możliwe bo przed chwila sprawdzałem . ok głowa w dół dużo ludzi kolejka mowie ze cisnę do banku zaraz wrócę (bank oddalony o jakieś 500m podchodzę do pani i pytam co jest grane
a ona ze nie zaksięgowali to ja mowie to po co wyświetlają na stronie. dobrze ze chociaż w banku mi wypłaciła cisnę do apteki i9 place ale wzrok ludzi bezcenny
slawekke
 

napisał piotrs1978 » 2010-02-13, 08:18

Nie rozumiem jak klient może widzieć pieniądze na koncie , skoro nie zostały zaksięgowane. Złożyłbym w tej sprawie reklamację do banku. Klient powinien widzieć pieniądze na koncie dopiero po zaksięgowaniu. Moim zdaniem banki spółdzielcze na razie "raczkują" jeszcze jeśli chodzi o bankowość elektroniczną. Dlatego też z czasem będą eliminować takie błędy
piotrs1978
 
Posty: 460
Dołączył: 2007-12-30, 17:45
Pomógł: 4 razy

raczkują chyba nadal

napisał Anita » 2013-01-17, 23:25

bo minęło sporo czasu od ostatniego wpisu w tym temacie;
Hece są niesamowite, aż tak, że zastanawiam się nad zmianą konta. Prztoczę przykład. Wpływ 10 dnia m-ca 12.000zł. Schodzą raty kredytu w odpowiednim czasie, zlecenia stałe, wypłaty przez bankomat i płatności kartą również. 25 dnia miesiąca planuję zrobić przelew internetowy na 3.000zł. Wchodzę na konto a tam 600zł. Sprawdzam historię pięć razy, bo wg mnie powinno być ok. 5.000zł a nie ma. Myślę: poczekam. Nazajutrz bez zmian. Na infolinię nie mogę się dodzwonić. Kolejny dzień: objawienie! Są pieniądze - odnalazło się moje 5.000zł. Robię przelew a moje konto mówi: "brak środków na wykonanie zlecenia". Sprawdzam: środki są. Próbuję powtórnie - środków nie ma. Trochę samozaparcia i po pół godziny oczekiwania odzywa się ekspert na infolinii. Przeprasza, mówi, że sprawdzi i oddzwoni jutro z samego rana. Jutro nie dzwoni a ja odpuszczam (pamiętam jeszcze te pół godziny ze słuchawką przy uchu!), bo na reszcie mogę rozdysponować pieniądze. W ciągu ostatniego półrocza zdarzyły się trzy podobne przypadki. BPS i jego internetowość chyba nigdy nie stanie na dwie nogi, takie są moje obawy.
Anita
 

KOSZMAR !!!

napisał elle » 2013-03-04, 20:32

Anita zmykaj z tego Banku jak najszybciej. Jest co raz gorzej, burdel nie z tej ziemi. Tam bankowosc elektroniczna od zawsze nie działa....
elle
 







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość