BGŻ - Konto bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

bgz

napisał lola12345 » 2012-02-29, 17:26

Konto z podwyżka- wszystkie bankomaty za darmo, plus wpływ naa konto co miesiąc 1% od najwyższego wpływu z wynagrodzenia, emerytury, renty- np zarabiam 2tys zl wiec 20zl bank mi płaci- warunki by dostać ten 1% : ( wypełnia sie zlecenie przekazywania wynagrodzenia za pracę na konto bgz, zlecenie to możemy sami przekazać pracodawcy, ale może zrobić to za nas bank), drugi warunek musze posiadac karte płatnicza koszt jej utrzymania to 5 lub 8 zl, trzeci warunek dokonanie karta minimum 3 operacji bezgtowkowych nieważne na jaka kwote, ale jesli wykonam operacje na min 300zl to za karte bede placic 5 zl a nie 8 zl. Ogolnie to najlepsze konto uznane przez niezalezne portale jak money comperia itd, ciekawe tylko jak dlugo bedzie ta podwyzka.
lola12345
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał ada130 » 2012-03-10, 14:24

Podwyżka to podobno stała oferta. A co sądzicie o kredycie w banku BGŻ? Interesuje mnie kredyt na remont mieszkania.
ada130
 

napisał BOB » 2012-03-11, 10:17

brałem ostatnio kredyt budowlany w tym banku i jestem zadowolony. pomogli z formalnościami i poszło wszystko sprawnie. dostałem niskie oprocentowanie i wystarczyło że założyłem konto. Polecam bank BGŻ
BOB
 

KONTO Z PODWYZKA

napisał agnkar » 2012-03-25, 09:45

WSZYSTKO PRAWDA Z TYM KONTEM PODWYZKA. MAM I POLECAM, KOLEJEK Z BGZ NIE MA ZA DUZYCH A TE BEZPLATNE BANKOMATY TO SWIETNA SPRAWA;-)
agnkar
 

Reklamacje bez reakcji ze strony BGŻ

napisał Rafi » 2012-03-25, 16:34

Niestety Bank BGŻ ignoruje moją reklamacje, która dotyczy tego iż nie został mi wypłacony 1% od wypłaty za jeden okres rozliczeniowy (Konto z Podwyżką), mimo tego, że spełniłem wszystkie wymagania regulaminu w tym zakresie (za inne okresy wpłaty 1% były realizowane bez problemów). Trzykrotnie co 14 dni wysyłałem reklamacje poprzez formularz w systemie eBGŻ. Za każdym razem dostawałem informację, że reklamacja została przekazana do odpowiedniego Departamentu w celu wyjaśnienia i udzielenia odpowiedzi i... zero odpowiedzi. Reklamację złożyłem rownież poprzez TeleBGŻ, ale także bez odzewu (konsultant sprawdził historię rachunku i był zdziwiony, że 1% nie został wypłacony) po czym stwierdził, że musi przekazać sprawę do odpowiedniego Departamentu w celu wyjaśnienia i udzielenia odpowiedzi (skądś to znam) :) Jestem bardzo zniesmaczony podejsciem Banku BGŻ do mnie jako klienta, tym bardziej, że mam swiadomość iż jeśli ja nie dopełniłbym jakiegoś obowiązku wynikającego z regulaminu, to Bank natychmiast by sie ze mną "rozliczył".
Wynika z tego, że jak jest dobrze, to jest dobrze, ale kiedy pojawią się jakieś problemy, to BGŻ nie dba o klienta. Zastanawiam się nad rozwiązaniem umów o wszystkie produkty jakie posiadam w tym Banku. Nie chodzi tu już nawet o te kilkadziesiąt złotych, ale nie lubię być traktowany w taki sposób, zwłaszcza że jest wiele konkurencyjnych ofert na rynku.
Rafi
 

napisał annika » 2012-03-26, 13:50

Rafi napisał(a):Niestety Bank BGŻ ignoruje moją reklamacje, która dotyczy tego iż nie został mi wypłacony 1% od wypłaty za jeden okres rozliczeniowy (Konto z Podwyżką), mimo tego, że spełniłem wszystkie wymagania regulaminu w tym zakresie (za inne okresy wpłaty 1% były realizowane bez problemów). Trzykrotnie co 14 dni wysyłałem reklamacje poprzez formularz w systemie eBGŻ. Za każdym razem dostawałem informację, że reklamacja została przekazana do odpowiedniego Departamentu w celu wyjaśnienia i udzielenia odpowiedzi i... zero odpowiedzi.

Na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni, pisanie kolejnych w tej samej sprawie nie ma sensu.
Powinieneś się zorientować, jakie są losy tej pierwszej, może już odpowiedź idzie pocztą.
Jeśli przez okres 30 dni nie ma odpowiedzi na reklamację, prawo zakłada, że ma ona zostać uznana. Czyli powinieneś się domagać, aby bank wykonał to, o co wnioskowałeś w reklamacji (standardowa część reklamacji).
Jakoś nie jestem zdania, żeby przenoszenie się do innego banku było wyjściem. Możesz trafić ogrzej, a starem nie zrobisz przykrości, niestety.
annika
 
Posty: 33
Dołączył: 2011-12-29, 14:27
Pomógł: 0 razy

Bank bgż

napisał WALA » 2012-03-27, 13:18

Zdecydowanie nie polecam tego banku , Pani z banku zaproponowała mi do kredytu na zakup mieszkania

wymagany wkład 15% wartości , po wydaniu decyzji okazało się że wymagany jest wkład 20 %.

Ustalilismy kredyt na okres 15 lat póżniej okazało się ze kredyt jest na 20 lat nie wiadomo dlaczego.

Nastepnie pani zażyczyła sobie dodatkowych wpłat na konto. Marża miała być 1,1% a okazał się że jest 1,6%. Poczekam trochę i zobaćżę co będzie dalej i przeniosę krdyt do PKO BP.
WALA
 

tak nie może być, żeby pisać gdzie popadnie, gdzie jest moderator jakiś

napisał annika » 2012-03-31, 13:09

WALA napisał(a):Zdecydowanie nie polecam tego banku , Pani z banku zaproponowała mi do kredytu na zakup mieszkania

wymagany wkład 15% wartości , po wydaniu decyzji okazało się że wymagany jest wkład 20 %.

Ustalilismy kredyt na okres 15 lat póżniej okazało się ze kredyt jest na 20 lat nie wiadomo dlaczego.

Nastepnie pani zażyczyła sobie dodatkowych wpłat na konto. Marża miała być 1,1% a okazał się że jest 1,6%. Poczekam trochę i zobaćżę co będzie dalej i przeniosę krdyt do PKO BP.


Po pierwsze apeluję o nie pisanie gdzie popadnie, bo to forum ma wątki odnośnie kredytów i tam można omówić tą kwestię. Ja jestem oczywiście zdania, że bank poznaje się po tym, jak traktuje kredytobiorcę, ale tu jest inna sytuacja.
Przy wstępnych rozmowach sytuacja może się zmieniać.
Iść do banku po kredyt to jak iść na negocjacje biznesowe.

A jeśli chodzi o ten konkretną sytuację, to najnowsza oferta kredytowa BGŻ zakłada marżę 1% (nie 1,1%) i jej podwyższenie do właśnie 1,6 %, przy niskim wkładzie własnym, ale z tego co słyszałam 20% nie jest wymagane.

Informacje czerpałam stąd http://samcik.blox.pl/2012/03/Czlowieku-gdzie-ta-marza-Grozna-pulapka-w.html
annika
 
Posty: 33
Dołączył: 2011-12-29, 14:27
Pomógł: 0 razy

mobing w BGŻ

napisał waldi1 » 2012-05-13, 16:31

pomijając system działania BGŻ dużo zależy od pracujących tam ludzi.Mobing chamskie odzywki kierowniczej kadry do ludzi i pracowników daje żenujący obraz tego banku tylko wyniki ....życzę szybkiej upadłości tego banku.W dobie techniki można nagrać i pokazać obraz pracy i sposób porozumiewania się kadry z pracownikami.Konkurencja media aż czekają na konkretne niusy z życia BGŻ tak więc tvn teleexspres podniesie na pewno notowania tego banku ujawniając troszkę obraz jego działania .Pozdrawiam
waldi1
 

napisał KatarzynaA » 2012-07-03, 18:30

BGŻ oddział w Kole, o ile sama oferta banku była atrakcyjna o tyle obsługa tj. pracownicy ich kompetecje wiedza i pomoc to dno i 3 m mułu. starając sie o kredyt hipoteczny, co chwila wzywano nas, o uzupełnienie dokumentów, ciągle nanoszono poprawki przez co narażono nas nie tylko na koszty związane z dojazdem do placówki, ponieśliśmy również dodatkową opłatę sądową z powodu źle wydanego oświadczenia o wpis do hipoteki, prosząc o przeprosiny usłyszałam od Pana dyrektora - "że sprawa jest zamknięta, ponieważ to w naszym interesie jest zadbanie żeby wszystkie wnioski były poprawne" niestety to oświadczenie sporządzał bank. poza tym na wiele moich pytań nie byli w stanie mi odpowiedzieć NIE POLECAM, tę placówkę uważam za wysoce niekompetentną. wizerunek Pana dyrektora Piotra Szczepaniaka też pozostawia wiele do życzenia!
KatarzynaA
 

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości