Inteligo - Konto Bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

Inteligo - Konto Bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

napisał admin » 2009-06-10, 00:25

Czy warto założyć konto bankowe w Inteligo? Czy są jakieś ukryte opłaty i prowizje? Czy karta do konta jest darmowa? Jak jest z wpłatą i wypłatą pieniędzy?
Opisz swoje doświadczenia z Bankiem i wyraź swoją opinie o koncie Inteligo (konto indywidualne, konto wspólne) prowadzonym przez bank PKO BP.
Zadaj pytanie odnośnie konta Inteligo.

Konto Bankowe Inteligo - Podstawowe parametry:

Załóż konto
Zobacz szczegóły



Za tą odpowiedź admin otrzymał podziękowania od:
piotrek
admin
Administrator
 
Posty: 168
Dołączył: 2005-08-18, 19:44
Pomógł: 2 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał gremenicos » 2012-03-10, 08:39

Założyłem to konto niedawno i żałuję.Już na początku był problem z aktywowaniem konta:dają zbyt mało czasu na wystukanie w telefonie hasła (jakieś 7-8 sekund),a kiedy się nie zdąży, przekierowują do konsultantki,która radzi (oczywiście błędnie),żeby nie wpisywać krzyżyka.Dalej:brak wpłatomatów.Jak ktoś ma luźną gotówkę,musi pedałować do oddziału.Opłata 4 zł za nieużywanie karty ujdzie,bo płacenie kartą i tak wiąże się z prowizją 2-2,75 procent,więc na jedno wychodzi.A najgorsze jednak jest to,że za przychodzący przelew z zagranicy pobierają 11zł.!!! W mbanku 0 zł.Tym,którzy otrzymują przelewy z zagranicy zdecydowanie odradzam.Aha,zaraz na początku przy aktywowaniu konta w rozmowie z konsultantką(jeśli jednak ktoś zdecyduje się na to konto),należy wyraźnie zażądać wyłączenia usługi powiadomień SMS,bo ona jest automatycznie przypisana z góry ( chyba że ktoś ją chce) i naturalnie trzeba za nią płacić.
W sumie konto internetowe ogólnie lepsze od zwykłego,ale Inteligo zdecydowanie jest gorsze od mbanku.Ale co chcieć,przecież to "państwówka"...
gremenicos
 

Konto raczej dla mniej wymagającego internauty

napisał Wielkopolanin » 2012-05-02, 13:23

Przez dłuższy czas szukałem alternatywy dla konta w mBanku, która spełniałaby moje 3 warunki:
- bliskość do wpłatomatu,
- niska opłata za kartę,
- w miarę wygodny interfejs.

Ponieważ mieszkam w mniejszym mieście, liczba potencjalnych banków była nieco okrojona, a zależało mi także na dostępie do "tradycyjnej placówki" (w razie problemów czy wątpliwości). Ostatecznie wybrałem konto w Inteligo, które jest częścią PKOBP. Zdecydowałem się na to konto, ponieważ niemalże "pod ręką" mam możliwość wpłaty w okienku w oddziale banku (wpłata jest bez prowizji, trzeba tylko poczekać w kolejce :), obsługa przez internet jest wygodna i nie ma raczej na stronie skomplikowanych opcji, a poszczególne sekcje są wyraźnie oddzielone (osobny guzik na listę dostepnych rachunków, link do opcji z przelewami i oszczędnościami, doładowaniami telefonów itp.).

Opłata za debetówkę jest wprawdzie nieco wyższa niż w mBanku (Inteligo - 4 zł, mBank - 2 zł), ale jeśli zrobi się zakupy za 100 zł nie płacimy za kartę w danym miesiącu ani grosza. Prowadzenie rachunku jest za darmo, nie ma też opłat za przelewy wychodzące do innych banków. Jeśli chodzi o hasła, można korzystać z list kodów jednorazowych albo wybrać hasła smsowe (zależy, które są wygodniejsze). Natomiast zdziwiło mnie to, że w Inteligo można całkowicie wyłączyć transakcje zbliżeniowe na debetówce MasterCard - trzeba tylko wpisać limit transakcji 0,- zł i taką karta ma całkowicie zablokowane transakcje bezstykowe. W mBanku niestety nie można było tego zrobić, a tutaj da się bez problemu :) Co jest w Inteligo na minus? Żeby korzystać z wszystkich bankomatów w kraju trzeba zapłacić 4,- zł za abonament, ponadto oprocentowanie konta oszczędnościowego które można sobie dodatkowo uruchomić nie jest zbyt wysokie (od 3% w górę).

Podsumowując, Inteligo poleciłbym raczej osobom, które wolą wpłacać gotówkę w okienku zamiast we wpłatomatach, albo osobom (które tak jak ja) mają utrudniony dostęp do takich maszyn (niestety w mniejszych miastach jest ich b. mało). Uważam, że z tego konta będą bardziej zadowolone osoby, które dokonują podstawowe czynności w internecie, np. robią przelewy, doładowują komórkę albo płacą za zakupy w sklepach internetowych.

Plusy:
- darmowe wypłaty z bankomatów PKOBP, eservice i BZWBK,
- w miarę wygodny interfejs obsługi konta,
- możliwość wyłączenia transakcji zbliżeniowych (na karcie debetowej MasterCard),
- darmowa infolinia 0800 (można bez kosztów połączyć się z konsultantami i uzyskać pomoc),
- kurier przywozi umowę do domu, można ustalić godzinę jego wizyty,

Minusy:
- brak wpłatomatów (jedyna opcja to przelew z innego rachunku albo wpłata w okienku w oddziale PKO BP),
- brak w ofercie karty debetowej Visa z chipem (mają tylko debetową Visę z paskiem magnetycznym bez chipa albo debetowego MasterCarda z chipem i transakcjami zbliżeniowymi).
Wielkopolanin
 

Konto Inteligo

napisał Stefan » 2012-06-18, 09:06

Mam konto w INTELIGO już 7 Lat. Wszystko jest fajnie nawet potrafia zadzwonic jak masz na koncie większą kwote i zapytać czy czesami nie zrezygnujesz, Gorzej gdy pojawia sie problem wtedy dopiero są trudności z dogadaniem się. Mnie zablokowali dość duża kwotę na okres 2 m-cy mimo że z terminala dostałem paragon że transakcja nieudana, i zaczęły się schody po złożeniu reklamacji. Pani konsultantka pięknie odpisywała mi cytując formułki z regulaminów konta a żadnej konkretnej decyzji nie mam i nie wiem czy dostanę prawdopodobnie automatycznie po 2 m-cach mi odblokują kwotę jak napisali a odpowiedzi dlaczego nie dostanę. Złożyłem nawet skargę u Rzecznika Konsumentów to kazali mi dostarczyć notarialne poświadczenie dla rzecznika bo moje odręcznie napisane im nie wystarczyło. Blokada na koncie zdarzyła mi się już drugi raz, ale za pierwszym po rozmowie z konsultantem nie interweniowałem bo to byla mała kwota. Moja opinia konto niezłe ale jak nie ma problemów jak są to ciężko coś załatwić.
Stefan
 

napisał Lykanin » 2012-06-21, 14:52

konto - jest ok, stabilne i solidne wsparcie ze strony starszego brata PKO BP

opłaty - wystarczy wydać kartą 100 zł miesięcznie aby wszystko pozostało darmowe
Lykanin
 
Posty: 46
Dołączył: 2012-04-21, 18:07
Pomógł: 5 razy

Uwaga na KONTO INTELIGO

napisał konrado » 2012-07-27, 13:10

Ja posiadałem w nim konto 10lat jechałem na debecie ale spłaty zawsze regularne i terminowe. Będąc za granicą zablokowali mi konto i dostęp do pieniędzy!!!!! Skandal
konrado
 

opinia

napisał karp » 2012-10-12, 14:22

Ja już mam około 4 lat konto w Inteligo, jestem zadowolony do oddziału PKO idę tylko gdy chcę wpłacać pieniądze na konto, można też dosłownie w 3 minuty zrobić sobie debet na koncie tak 400, 1600 zależy jakie masz zdolności. Nie przypominam sobie przerwy technicznej i braku dostępu przez WWW.
Jedyne co to przy płatności kartą jest podpis (rzadko PIN), jednakże spowodowało to że lepiej wyrobiłem sobie autograf.
Wady to trzeba uważać by nie zgubić karty, bo ktoś może zrobić za ciebie zakupy podpisując się jak na karcie.
karp
 

Likwidacja usługi Bankomaty bez granic

napisał piotrs1978 » 2013-09-27, 17:59

Bank Inteligo zlikwidował po cichu od 5 września usługę bankomaty bez granic, dzięki której można było wypłacać pieniądze bez prowizji z każdego bankomatu w Polsce i na świecie. Usługa kosztowała tylko 4 zł. W Taryfie prowizji i opłat w punkcie 11 mówi, że: " 11. Usługa "Bankomaty bez granic" jest świadczona, o ile Bank udostępnia taką funkcjonalność. Bank informuje o dostępności usługi na stronie inteligo.pl lub poprzez elektroniczne kanały dostępu.". Czy dostaliście jakąś informację o zmianie? Chciałem uruchomić sobie usługę a tu zonk. Co sądzicie o takich "cichych" zmianach?
piotrs1978
 
Posty: 459
Dołączył: 2007-12-30, 17:45
Pomógł: 4 razy

kierunek - dno

napisał MarcinD » 2013-11-08, 16:04

Dotychczas byłem zadowolony z konta, ale ostatnio bank wykonuje raz po raz takie numery, ze to moze przerazac. O wpadce z oazji "dłubania" przy serwisie z wrzesnia juz wszyscy wiedza. Teraz nie dzialaja karty inteligo o czym informuje mily glosik jak sie ktos probuje dodzwonic na infolinie z pretensjami - ale wczesniej nie bylo zadnego uprzedzania. pmysl z wprowadzaniem zmian w trakcie tygodnie i bez uprzedzenia kwalifikuje sie wg mnie do sadu. prosze sobie wyobrazic co sie dzieje gdy probujesz zaplacic karta za transakcje (np powazna kwiote) i na terminalu wyskakuje komunikat "nie honorowac" chociaz macie srodki na koncie na 200%.
Stworzyli jakas aplikacje na smartfony pod nazwa IKO ( nie wiadomo wlasciwie po co bo serwis mobilny dzialal w zasadzie poprawnie), ale niestety nie ma sposobu zeby to dziadostwo aktywowac w wariancie innym niz podstawowy tzn 1 klient - 1 telefon - 1 komputer, chociaz teoretycznie mozna wszystko zmienic w serwisie. Praktycznie niestety zmarnowalem pol karty - zdrapki i moglem podziwiac wiele razy komunikat "wystapil blad". Po rozmowie z konsultantka od tygodnia czekam na maila z wyjasnieniem. Ostatni termin - wczoraj (chyba jeszcze pare dni ten dzien potrwa). Pomijam bezsens niby autoryzacji. Po co mamy identyfikator, haslo telefoniczne jesli potem musimy odpowiadac na pytania autoryzacyjne - skadinad zawsze te same i latwe do uzyskania informacje. DNO
MarcinD
 

napisał Perła » 2013-11-11, 18:29

Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich.

Chciałbym zamknąć konto Inteligo. Może ktoś napisać jakie muszę spełnić warunki?
Ze strony Inteligo pobrałem dokument o wypowiedzenie umowy i jak rozumiem muszę wysłać pocztą?
Pytanie mam jeszcze co z kartą, mam sobie ją zatrzymać czy odesłać do banku?

Mam też pytanie o rubrykę "Na podstawie „Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski S.A. dla Posiadaczy Kont Inteligo”, niniejszym wypowiadam umowę rachunku głównego" Co mam tutaj wpisać, nazwę mojego rachunku, czy drugi raz numer rachunku?
Obrazek
Perła
 
Posty: 1
Dołączył: 2013-11-11, 18:18
Pomógł: 0 razy

Proszę o odpowiedź odnośnie nieaktywnej karty

napisał Angelika24 » 2014-01-14, 11:03

Niedawno założyłam konto w Inteligo. Aktywowałam konto ale niestety miałam awarię internetu i nie zdążyłam aktywować karty. Dopiero po kilku dniach mi się to udało. W tym czasie co miałam aktywne konto a nieaktywna kartę miałam dostać pieniądze na to konto.

Czy na nieaktywowaną kartę dojdzie przelew? - teraz juz karta została aktywowana.

Proszę o odpowiedź, z góry dziękuję.
Angelika24
 

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron