Nest Bank - Konto - Opinie

napisał Halina88 » 2016-10-07, 13:47

Moim zdaniem opłaca się mieć konto w Nest Banku. Szczerze ja mam już od jakiegoś czasu konto osobiste w tym banku. I jak na razie to mam dobrą opinie. Jednakże panel usług konta jest dość denerwujący, bywa czasem problemowy ale ogólnie sama funkcjonalność, darmowe operacje i wiele innych kwestii sprawia, że to konto jak dla mnie to coś naprawdę dobrego.W pracy często mam styczność z różnymi bankami ale mogę polecić Nest Bank jak jeden z najlepszych banków na rynku :)
Halina88
 
Posty: 1
Dołączył: 2016-10-07, 13:15
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał kolpo » 2016-10-20, 15:33

To obecnie chyba jedyne jeszcze darmowe konto w Polsce. Mam i polecam :)
kolpo
 
Posty: 6
Dołączył: 2016-10-20, 15:18
Pomógł: 0 razy

napisał Kasia73 » 2016-10-28, 08:28

Jest jeszcze jedno, bezwarunkowe i kilka warunków, tzw. należy wpłacać min. kwotę i wykonać na min. płatności bezgotówkowe.
Kasia73
 
Posty: 20
Dołączył: 2013-06-18, 11:51
Pomógł: 0 razy

napisał olessiso » 2016-12-02, 14:37

kolpo napisał(a):To obecnie chyba jedyne jeszcze darmowe konto w Polsce. Mam i polecam :)

Miejmy nadzieję, ze jak najdłużej :D Przerzuciłem się na to konto z mbanku i na razie jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak w przyszłości :)
olessiso
 
Posty: 1
Dołączył: 2016-12-02, 14:32
Pomógł: 0 razy

napisał redor » 2017-02-10, 15:39

olessiso napisał(a): Miejmy nadzieję, ze jak najdłużej :D Przerzuciłem się na to konto z mbanku i na razie jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak w przyszłości :)http://ominvat.pl/podstawowe-zasady-wystawiania-e-faktur/ księgowa Warszawa
Ja właśnie się zastanawiam nad przejsciem z mBank, bo już wystarczająco denerwują mnie ich zmiany w swoim regulaminie, który z każdą zmianą wprowadza tylko kolejny problem dla ich klienta. Ciągle podwyższają opłaty, a jak już tego mało, to teraz nie będzie można wypłacić poniżej 100 zł bo ci doliczą 5 zł prowizji...
redor
 
Posty: 1
Dołączył: 2017-02-10, 15:35
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 0 razy

napisał cadre » 2017-03-22, 13:17

redor napisał(a):
olessiso napisał(a): Miejmy nadzieję, ze jak najdłużej :D Przerzuciłem się na to konto z mbanku i na razie jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak w przyszłości :)http://praca-księgowa.pl praca biuro rachunkowe
Ja właśnie się zastanawiam nad przejsciem z mBank, bo już wystarczająco denerwują mnie ich zmiany w swoim regulaminie, który z każdą zmianą wprowadza tylko kolejny problem dla ich klienta. Ciągle podwyższają opłaty, a jak już tego mało, to teraz nie będzie można wypłacić poniżej 100 zł bo ci doliczą 5 zł prowizji...


Nie 5 zł a 1,30zł, wiec to sporo mniej :D Mino wszystko to słaby pomysł z ich strony. Co do Nest Banku, to mam tam konto i mocno chwalę, także również polecam :)
cadre
 
Posty: 1
Dołączył: 2017-03-22, 13:14
Lokalizacja: http://praca-księgowa.pl
Pomógł: 0 razy

Nest Bank to Tragedia

napisał Obodryt » 2017-04-16, 11:00

Konto w Nestbanku otworzyłem rok temu z uwagi na dochód jaki otrzymuje z pracy w Niemczech i możliwość darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w polsce i za granicą na całym świecie oraz przelewow SEPA czyli przelewów na rachunki Niemieckie. Otrzymalem 3 karty platnicze, jedna Visa do rachunku w PLN i dwie do rachunku w EUR Visa i Vpay.
Moje doświadczenie z korzystania z banku jest nastepujace:
Problem nr. 1

1. Pierwszy przelew w Euro przyszedł omyłkowo na rachunek w PLN zamiast na EUR. Moj blad, pomylilem sie poniewaz numery rachunkow sa identyczne tylko ostatnia liczba jest inna czyli 0001 w zlotych i 0002 w Euro. Pieniadze w Euro zostaly przewalutowane na zlotowki. Dla mnie byl to problem poniewaz wiekszosc oplat mam w Euro. Zadzwonilem do banku z prośbą o skorygowanie tego i zaksięgowanie tych środków na rachunku Euro. Odpowiedź? Nie da rady, nie da sie, jest to nie mozliwe!

2. Zakupy w internecie. Jeśli robione są w Polsce to jeszcze działają ale za granicą to już sie robi problem. Nie akceptuje większości opłat kartą w przypadku zapłaty za hotele w różnych portalach typu booking.com, Trivago itp. Dzwonię na infolinie banku, odpowiedz: Powinno dzialac ale mamy problemy techniczne, nie da sie nic zrobic. Przyjme od Pana reklamacje.
Problem duży, mam pieniadze na koncie, kilka tysiecy Euro, wyjezdzam i nie moge zarezerwowac hotelu bo odrzuca wszystkie karty.
Jedyne wyjscie w takiej sytuacji to telefon do przyjaciela. Bank ma Ciebie i Twoje potrzeby gleboko w d....e.

3. Na dwa miesiace wyjezdzalem w styczniu 2017 do Indii na urlop. Tydzien przed wyjazdem poszedlem do oddzialu banku w Szczecinie aby dowiedziec sie, czy moje karty beda tam dzialaly, mam w tym czasie otrzymac wynagrodzenie na konto, ktore ma mi pokryc koszty pobytu na ten dlugi czas.
Pracownik Nestbanku zadzwonil do Warszawy, pytal sie o karty i mozliwosci wyplat w Indiach oraz platnosci karta. Odpowiedz: Panie Miroslawie, wszystko OK, karty beda dzialaly, wyplaty w bankomatach darmowe bez prowizji bankow, kartami mozna placic tez bez prowizji.
Kupilem bilet lotniczy z Pragi do Dubaju, nastepny bilet Dubaj-Mumbaj. 24h przed odlotem robie Check-in. Okazuje sie, ze bilet z Dubaju do Mumbaju nie zostal zaplacony z powodu odrzucenia transakcji przez Nestbank!!!! WTF!!!??? Szybko wiec probuje kupic kolejny bilet lotniczy juz o wiele wyzszej cenie, nie da sie, nie idzie. Zadne linie lotnicze nie mogly sfinalizowac oplaty. Dzwonie do banku, odpowiedz.
Mamy problemy techniczne z platnosciami karta, to dla Pana bezpieczenstwa. Moze zlozyc Pan reklamacje, mamy 30 dni na rozpatrzenie. !!!!! Ja jutro mam samolot, Hello!!! Na koncie mam kilka tysiecy Euro, jak to, ja nie mam dostepu do swoich pieniedzy? Wiec kto ma? Pracujecie moja kasą?
Odpowiedz: Nie da sie, nic nie moge zrobic, moge przyjac reklamacje! Koniec rozmowy.
Jedyne rozwiazanie, telefon do przyjaciela. Przyjechal, kupil bilet karta bez problemu.

4. Aha, zaczyna sie. Szybko wiec pojechalem do Niemiec, ze Szczecina blisko, wybrac Euro z bankomatu. Wyplacil! Maks dzienny limit 500 Euro. Wiecej sie nie da. Nestbank pozwala wiecej ale Niemcy NIE!

5. Jestem w Pradze na dworcu, chce kupic bilet w autobusie karta, mozna ale karta nie dziala. Kierowca wiezie mnie za friko. Dalem mu ptasie mleczko, cieszyl sie, ja tez ;) Kupilem na lotnisku karta kawe, karta jednak dziala! Super!

6. Jestem w Dubaju. Chce cos zjesc, napic sie. Karta nie dziala. Kawa zrobiona, jedzenie podane a ja stoje jak dziad bo nie mam jak zaplacic. Zadna karta nie dziala!!!!

7. Jestem z Mumbaju (Indie) Chce wybrac gotowke z bankomatu na lotnisku. Karta nie dziala. Mam Euro :) Place w Euro za taksowke, jade do miasta. W miescie rezerwuje bilet na autobus do Margau (stan Goa). Ide ze sprzedawca do bankomatu po pieniadze, jeden bankomat odrzuca, drugi, trzeci, czwarty! Szok! Piaty w koncu wyplaca, karta dziala! :) Place za bilet i jade dalej.

8. Jestem na miejscu w Palolem. W poblizu jest kilkanascie bankomatow, ludzie z calego swiata wybieraja pieniadze z bankomatu, ja nie moge. Pisze maila do Nestbanku z prosba, ze jestem bez pieniedzy i prosze o szybka interwencje, troche Euro jeszcze mam. Mam pomysl, ze przyjaciel wysle mi kase przez Westerunion wiec nie panikuje. Czekam na odpowiedz. Kilka dni pozniej odpowiedz. Mam zadzwonic do Nestbanku do Warszawy, bank probowal sie ze mna skontaktowac. Niestety w Indiach i w samolocie telefon nie dziala mi juz. Ide kupic karte Indyjska, okazuje sie, ze to nie takie proste. Nikt Ci nie uzyczy telefonu bys mogl zadzwonic do Warszawy. Po tygodniu dostaje karte, dzwonie do Nestbanku. Pani zadaje mi pytania czy probowalem wybrac pieniadze w Mumbaju na kwote taka, taka, taka, taka, taka i czy w takich miejscach. No tak, probowalem nikt inny. Mam karty przy sobie, nikt mnie nie okradl, mam pin do karty. Nie wazne, ktos mogl skopiowac Pana karte i chcial byc moze wybrac pieniadze z konta. To dla mojego bezpieczenstwa!!!! Pani z Nestbanku wiec zapisuje, ze jestem w tym okresie w Indiach, ze to jestem ja, choc wiedzieli bo informowalem ich w Szczecinie w odziale Nestbanku. Okazalo sie, ze Nestbank zablokowal moje karty. Odblokowali, karty zaczely dzialac.

9. Chcialem kupic bilet lotniczy na Andamany, nie dalo sie. Dzwonie, odpowiedz: Mamy problem techniczny, nic nie da sie zrobic, moge przyjac reklamacje.

10. W restauracji zjadlem kolacje na plazy przy zachodzie slonca, place karta ale nie da sie. Sprawdzam przez aplikacje, karta znowu zablokowana. Znowu dzwonie, znowu ta sama spiewka!

11. Robie przelew wlasny z rachunku Euro na rachunek w zlotych, karta w zlotowkach jeszcze dziala. Wyplaty w bankomatach z rachunku zlotowkowego nie sa darmowe za granica. Place prowizje i jakos zyje. Wakacje mialy byc aktywne po Indiach a musialem zostac w jednym miejscu.

12. W aplikacji na androida probuje zrobic przelew Sepa, nie da sie. Problem z BIC, powinno sie samo uzupelnic, nie dziala. Nie mozna samemu wpisac. Dzwonie na infolinie, sprawdzamy rozne konta. Nie dziala. Przelew z rachunku euro na konto w banku niemieckim nie dziala. Reklamacja przyjeta.

Do dzis a jest juz wielkanoc, nie zostala zadna reklamacja rozpatrzona. Cisza!

Moja ocena jest taka: Ten Nest Bank to ostatnie dno. Badziew najgorszej kategorii. Jak widze ich reklamy w telewizji, rozwin skrzydła w Nestbanku to mi sie nie dobrze robi.
Obodryt
 
Posty: 1
Dołączył: 2017-04-16, 10:58
Pomógł: 0 razy

napisał ersin » 2017-06-21, 10:36

Nest bank ma aplikacje na telefon?

Tu piszą , że nie ma na widows phona?
ersin
 
Posty: 1
Dołączył: 2017-06-21, 10:30
Lokalizacja: http://obliczpodatki.pl księgowa praca
Pomógł: 0 razy

Android - Google Play

napisał koniczynka88 » 2017-07-03, 06:52

Jeżeli chodzi o Androida to oczywiście, że tak. Fajna apka - wygodna i przyjazna
koniczynka88
 
Posty: 5
Dołączył: 2017-07-03, 06:32
Pomógł: 0 razy

Poprzednia strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość