Pekao SA - EuroKonto - Opinie, Oceny, Pytania

Uciekajcie z tego Banku

napisał R » 2013-03-10, 21:05

Omijajcie ten bank !!!
Tam tylko są zainteresowani sprzedaniem nowego kredytu a nie dbaniem o klienta.
Nic nie pomogą, nic nie podpowiedzą a wciąż będą wciskać kredyt i to w dodatku najbardziej oprecentowany.
Może taka polityka jest Banku PEKAO SA ale my mamy prawo wyboru !!!
Proszę każdy jest lepszy i nastawiony pozytynie na klienta !!!
R
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

To jakaś porażka

napisał Bylyklient » 2013-03-16, 20:32

Miałem u nich konto ponad dziesięć lat i to bank był jedynym beneficjentem tej współpracy. W międzyczasie opłata za prowadzenie konta wzrosła do ponad 10 PLN. W zamian za tą drobną opłatę mogłem liczyć na zupełną indolencję banku. A to źle wykonali moje zlecenia ( wiem, ja się pod nimi podpisałem i powinienem sprawdzić co tam wymyślił pracownik banku, w końcu nie można od niego wymagać umiejętności posługiwania się kalkulatorem ), a to pojawiły się jakieś koszta nie wiadomo skąd, a to zgodziłem się na bezpłatną kartę której saldo miało być regulowane na bieżąco ( miałem to w umowie, bank jednak zwlekał ze spłacaniem karty a ja buliłem odsetki, przez trzy lata nie dostałem odpowiedzi na moją reklamację ) a to w końcu złapali mnie na debecie ( i tutaj byli szybcy i profesjonalni jak nigdy dotąd ) jak już likwidowałem konto i pensja wpływała gdzie indziej – z tej okazji dostałem piękny zestaw listownych monitów, każdy mnie kosztował 20 PLN. Przyznam że przy pierwszym podejściu do likwidacji konta dałem się spławić, co prawda powiedzieli że mają bezpłatne konta, ale z tego co pamiętam to są to konta bez dostępu internetowego. No i przypomnieli że w ramach konta mam ubezpieczenie, jak będę potrzebował ślusarza, będę miał jakiś problem z samochodem, to zostanie mi udzielona bezpłatna pomoc w ramach ubezpieczenia wliczonego w koszt prowadzenia konta. No i się zdarzyło że potrzebowałem ślusarza, pamiętając co powiedzieli, skontaktowałem się z nimi. Nie byłem specjalnie zdziwiony słysząc że w moim przypadku darmowa usługa w ramach ubezpieczenia nie należy się, wyraźnie jest to napisane na 127 stronie warunków ubezpieczeń, drobnym drukiem i do góry nogami. No to postanowiłem się z nimi pożegnać na dobre.
Bylyklient
 

PeKaO

napisał maras » 2013-04-03, 08:55

Podobnie jak inni, zamknąłem rachunek w tym chorym banku. Nie polecam, obsługa fatalna, a oferta banku jest najgorszą, z jaką się spotkałem. Tragedia!!!
maras
 

15-letna klientka

napisał trwajaca » 2013-09-19, 17:03

jestem tak długo w tym banku, kredyty brane i spłacane na czas, interesowal mnie teraz kredyt do 25 tys, zl.zaproponowali mi oprocentowanie 14.99 i zabawę w papierologię. Będę także rezygnować nie wychodzą na przeciw starym i lojalnym klientom a rynek jest bardzo konkurencyjny.
trwajaca
 

Klientka od zarania dziejów

napisał gosia21 » 2013-11-15, 11:52

Jestem w tym banku od zarania dziejów. Płaciłam lojalnie rosnące opłaty za prowadzenie konta, potem przeszłam na wariant bez opłat po to tylko, żeby utrzymać kartę kredytową. Ale lojalności ze strony banku nie można oczekiwać. Karta nie była tania oraz naliczane były opłaty za zabezpieczenie transakcji, których nie wykonywałam (!), bo od 2 lat w ogóle nie korzystałam z tej karty. Czemu nie? Gdy przyszłam do baku oddać im nową kartę, która przyszła pocztą w bliżej nieokreślonym terminie (bo podczas mojej wakacyjnej nieobecności), i której koszt był również bliżej nieokreślony, gdyż nie było takiej informacji, okazało się, że opłata za kartę została już pobrana z konta i powstał debet (bo nie miałam na koncie środków, nie spodziewając się żadnych obciążeń na koncie). Spłaciłam go natychmiast przy okazji tej wizyty w banku, ale to było im mało: po kilku dniach przyszedł list z informacją o koszcie karty, następnie list wzywający do usunięcia zadłużenia (które w międzyczasie zostało przecież usunięte!). Wszystko wysłane normalną pocztą, brak pieczęci na kopercie, a w liście jakaś data wsteczna, tak aby zgodnie z regulaminem mogli naliczyć opłatę za nadanie tego listu. Opłata nie majątek - 20zł, ale liczy się sam fakt nielojalności wobec klienta i naciągania go na zbędne wydatki. Złożyłam reklamację, otrzymałam zgrabne wyjaśnienie, że wszystko jest zgodnie z regulaminem i tyle. Gorąco odradzam ten bank! Nie tylko z tego powodu, ale i z powodów wymienionych przez innych internautów. Jest wiele banków (Citi, Credit Agricole) działających w sposób uczciwy i traktujących przyzwoicie swoich wieloletnich klientów, nawet jeśli z czymś się spóźnili. Wiem co mówię bo mam tam konta i karty kredytowe. A z tego radzę uciekać, zanim nie będzie za późno!
gosia21
 

napisał Marycha92r » 2014-05-20, 11:23

Ja mam w EUROKONTO NET i jest zachwycony z tego konta.

---
http://www.e-biuroksiegowe.eu/
Marycha92r
 
Posty: 1
Dołączył: 2014-05-20, 11:14
Pomógł: 0 razy

Poprzednia strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość