PolBank - Konto Bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

napisał annika » 2012-02-27, 17:41

Akurat za problemy z terminalem mogą odpowiadać właściciel terminalu lub organizacja płatnicza. Bank jest tylko jednym z trzech podejrzanych.
annika
 
Posty: 33
Dołączył: 2011-12-29, 14:27
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

niezadowolony klient

napisał lid » 2012-03-02, 10:11

ja byłam zadowolona do wczoraj, jak to po zmianie opłat, zabrali mi z konta 60zł, ciekawe, że dnia 3.02 kiedy podpisywałam umowę na nowe konto pani poinformowała mnie, że opłaty żadnej nie ma...nie polecam banku, który uważa, że poinforownie klienta dwumilimetrowym pismem, że się coś zmienia jest wystarczające...
lid
 

-

napisał MarcinKaczmarek » 2012-03-02, 17:18

jesli mozna ostrzec, to POLBANK dobry bank zanim był oparty o polskie prawo bankowe był oki, a teraz to na maxa -, jeśli kogoś ostrzeże ten zapis, to niech się zastanowi nad swoim nowym wspaniałym baniem jeszcze raz, ZŁODZIEJE NA MAXA i bede pisał na wszech forach jak tylko dam rede i mnie nie zaje...dzą
MarcinKaczmarek
 

uwaga na opłaty w polbanku

napisał fil » 2012-03-02, 18:43

Polbank Po prostu po ludzku wprowadza opłaty za prowadzenie rachunku opłaty za karte do konta nawet przelewy wewnetrzne pierwszy bezpłatny kolejny 5zł :evil: Po prostu po ludzku zwijamy się.
fil
 

Polbank

napisał mer » 2012-03-02, 18:50

w moment dorobią sie fortuny ja za nieswiadomosc zaplacilem z dniem 01.03.2012 40zł za przelewy wewnetrzne tak po prostu po ludzku.Nie polecam Polbanku
mer
 

Po prostu po ludzku

napisał borat » 2012-03-02, 19:00

Na stronie polbanku taryfa opłat i prowizji jest napisane ze tabela obowiązuje od 01.03.2012 zapłacilismy za miesiac luty oplate 40zł za przelewy wewnetrzne jak to mozliwe jesli tabela obowiazuje od 01.03.2012??????
borat
 

Może wspólnymi siłami?

napisał TC » 2012-03-04, 11:15

Czytam z góry na dół Wasze posty - pod zdecydowaną większością się podpisuję (irytujące zmienianie hasła, toporna obsługa konta przez internet, niekompetentna obsługa, problemy z płatnością kartą)
Co do problemów z płatnościami kartą opisze swój przypadek... W dniu 31.12.2011 wybrałem się na zakupy, po drodze zatankowałem samochód na kwotę 200 pln, podczas płatności okazało się że jest odmowa, druga odmowa.. gotówki nie miałem więc byłem zmuszony pisać oświadczenie i ponownie odwiedzać stację (20 km) kilka km dalej było centrum handlowe, sprawdziłem stan konta.. bankomat pokazał 101 pln, wybrałem i już za gotówkę kupiłem co było najbardziej potrzebne, po powrocie do domu przez internet sprawdziłem stan konta, było na nim znacznie więcej pieniędzy, wykonałem telefon na infolinię i od pani K. dowiedziałem sie ze przez internet widze prawidłową kwotę. Dwa dni później również nie mogłem zapłacić kartą.
Początkiem stycznie wybrałem sie do oddziału aby złożyć reklamację, pan ze zdziwieniem w oczach zapytał czego oczekuję po reklamacji.. Przedstawiłem wszystkie potwierdzenia odmowy,potwierdzenie stanu konta z bankomatu... i dostałem kartkę żeby napisać reklamację. Napisałem, przedstawiłem jaka droge przejechałem by dowozić gotówkę, wpisałem stawkę za km (zagodnie z obowiązujacą) zażyczyłem sobie 1 pln zadośc uczynienia i zapytałem kiedy otrzymam odpowiedź. Pan odpowiedział, że do 30 dni.... cierpliwie czekałem, po trzydziestu dniach ponownie odwiedziłem tego samego pana i dowiedziałem sie że odpowiedż wyszła 27.01 ale na moje konto internetowe. Pan pytał jak udowodnie ze faktycznie poniosłem koszty dojazdu.. w tym momencie nie wytrzymałem( i postanowiłem że do upadłego będe ich nękał!!). Pan wykonał kilka telefonów po czym powiedział mi, że są stawki za km mam wg nich obliczyc koszt i przedstawić w kolejnym piśmie. Powiedziałem owemu panu, że zrobiłem to w pierszym piśmie i nie będę ponownie przeliczał. Jednak musiałem napisać pismo (procedury). Napisałem zeby przeczytali wcześniejsze - najlepiej ze zrozumieniem. I cierpliwie czekam, w tym tygodniu minie 30 dni od mojej wizyty wiec prawdopodobnie ich odwiedzę!! Jeżeli ja bym popełnił błąd to błyskawicznie zostałby on przez nich wykorzystany - dlaczego ma odpuszczać!! :twisted:
Zastanawiam sie jakim prawem na pismo złożone u nich w oddziale oni wysyłają odpowiedź przez internet, jakim prawem w trakcie trwania umowy bez informowania, lub pomiędzy spamem (bo nim są ich reklamy) wysyłają informacje o tym ze poniesiemy dodatkowe koszty.

I tutaj moja propozycja... mają dział reklamacji, popełaniają błedy - dlaczego nie zasypać ich stertą skarg i uwag... jeżeli ktokolwiek poniósł dodatkowe koszty zwiazane z ich błedami to trzeba im zgłosić wraz z rządaniem zwrotu, jeżeli odstaną 10, 100, 1000 pism ze zwrotem chociażby 10 pln poniesionych kosztów - zauważą, że coś jest nie tak (mi z głupin tankowaniem i zakupami wyszło ponad 70pln - teraz z powodu braku odpowiedzi na papierze planuję ich odwiedzić z pismem zwrotu dojazdu do ich oddziału 35 km * 1,01 zł/km * 2 i dwa razy ich odwiedzałem :twisted: )
Może to jest dobry sposób.. jeżeli informują, że prowizja obowiązuje od 01.03 to nie moga jej pobrać za okres wczęsneijszy... zwrot pobranej kwoty wraz z odsetkami sie należy :)
Pozdrawiam
Tomek
TC
 

napisał Oszukany987 » 2012-03-09, 02:59

W sprawie opłat 5 złotowych za drugi i kolejne przelewy wewnętrzne z kont mocno oszczędzających sugeruję zeskanować wszelkie pisma z roku 2011, gdzie rzekomo Polbank informował klientów o planowanych opłatach za wewnętrzne przelewy z Kont mocno Oszczędzających. Należy opisać całą sytuację w listownie lub mailowo wraz ze skanami pism z Polbanku przesłać do http://www.uokik.gov.pl Im więcej osób domagać się będzie zadość uczynienia za niesłusznie pobrane pieniądze za przelewy między własnymi kontami to tym lepiej i większa szansa na sukces. Mi są winni 50 złotych.
Oszukany987
 

opłata za przelew

napisał oszukana13 » 2012-03-12, 09:50

Ja na takie rzeczy bardzo zwracam uwagę, na wszelkie zmiany opłat. Problem w tym, że w ogóle nie przypominam sobie, by Polbank o tym informował - ani na piśmie ani chociaż w ich pożal się Boże bankowości elektronicznej, w której nawet nie ma dostępu do starszych wiadomości. Ponadto wcześniej za przelew zewnętrzny z konta mocno oszczędzającego była pobierana opłata w wysokości 10 zł. OD RAZU po dokonanym przelewie. Więc nawet jak ktoś się raz zapomniał, to widząc stan konta miał świadomość, że coś jest nie tak. Teraz zaś opłata za przelewy w lutym została ściągnięta łącznie w ostatnim dniu miesiąca ( u mnie chodzi o sumę 85 zł, co uważam, że nie jest mało). Dopiero w marcu w bankowości pojawił się bezczelny komunikat o tym, że "PRZYPOMINAMY", że zmieniły się opłaty. Skandal.
Mam pytanie do osób mających konto w tym banku trochę dłużej niż ja (czyli ok. roku/półtorej). Czy warto w ogóle reklamować to w banku?
oszukana13
 

napisał AntyPolobank » 2012-03-13, 10:53

Możesz zapytać co oni na to. Jak ja zgłaszałęm to mi powiedziano, że załącząno tabelę opłat i wg. nich to wystarczy. Wszak wszelkie opłąty do tej pory były wyszczególniane na piśmie również te inne od 1 II 2012 np. za kartę, a brak informacji o przelewach.
Chyba UOKiK jest najlepsz wyjście. Jak dużo ludzi zgłosi takie funkcjonowanie banku to wlepią im karę i karzą zwrócić nie słusznie pobrane opłaty.
AntyPolobank
 

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości