PolBank - Konto Bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

PolBank - Konto Bankowe - Opinie, Oceny, Pytania

napisał admin » 2009-06-10, 01:24

Obrazek

Czy warto założyć Mistrzowskie Konto Osobiste w Polbanku? Czy są jakieś ukryte opłaty i prowizje? Czy karta do konta jest darmowa? Jak jest z wpłatą i wypłatą pieniędzy?
Opisz swoje doświadczenia z Bankiem i wyraź swoją opinie o kontach osobistych Banku Polbank EFG (Konto Mistrzowskie ).
Zadaj pytanie odnośnie danego konta PolBanku.
admin
Administrator
 
Posty: 169
Dołączył: 2005-08-18, 19:44
Pomógł: 2 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

Do oszczędzania idealne

napisał Gapcio » 2010-10-07, 20:33

Korzystam z kont Polbanku już ponad 2 lata i nie zapłaciłem ani złotówki :) Mam tam zwykłego ROR'a, konto oszczędzające i 3 konta mocnooszczędzające z codzienna kapitalizacją odsetek (aktualnie chyba 5%). Wszystkie te konta są całkowicie darmowe tak samo jak karta :) Przelewy z kont oszczędzających na ROR'a też są darmowe (ile się chce) a z ROR'a w świat też darmowe :) Wprowadzili potwierdzanie przelewów smsem :) Jedyny minus to to, że karta jest bez "chipa" ale podobno do końca roku mają się z tym uporać :) No i bankomaty :/ Darmowe jedynie Polbanku i Euronetu a to w dzisiejszych czasach stanowczo za mało :/ Więc w Polbanku oszczędzam, w mBanku robię przelewy a z dbNet korzystam na codzień podczas zakupów :)
Gapcio
 

napisał hultaj » 2011-02-23, 00:29

Tak słodko wcale nie jest. Mam konto Mistrzowskie i Mocno oszczędzające w Polbanku.Pierwszy minus jaki się rzuca w oczy po związaniu się z bankiem, to bankowość elektroniczna. E-strona jest w powijakach. Logowanie do banku mniejwięcej jak na zwykłą stronkę, choć by na to forum. login - hasło (wpisywane normalnie) i już jesteśmy. Co trzy miesiące hasło musi być zmieniane ! ( Ochrona jak za króla Ćwieczka) Na swój komputer z któreo robisz przelewy instalujesz certyfikat. Teraz każdy kto ma dostęp do tego komputera i niechcący pozna twoje hasło logowania będzie mógł zrobić wszystko.
Druga sprawa to karty płatnicze zwane w tym banku "debetowe"czy"kredytowe". W każdym bądź razie chodzi o karty do konta "Mistrzowskiego". Mam już drugą bo pierwsza nie chciała działać przy kasie w sklepie. Nie chce się zeskanować, chociaż w bankomacie wszystko działa to gdy chcę dokonać transakcji bezgotówkowej zawsze stracę sporo nerwów. Po długim tłumaczeniu pani w banku co i jak (choć pani za biureczkiem dokładnie znała temat nie działających kart, ale głupa strugała ! ) wymieniono mi kartę na drugą NOWOCZESNĄ Z CHIPEM!!! Miał to być koniec moich kłopotów np. na stacji benzynowej gdzie po piętnastym razie próby zeskanowania mojej karty przez kasjera, próbuję namówić go do podjęcia kolejnej desperackiej próby skanu przez jakieś foliówki a za plecami czuję oddech poirytowanych ludzi czekających w kolejce, która zdążyła się już utworzyć. I co teraz zrobić ? Benzyna wlana do baku zapłacić nie mogę ?
No więc miał być to koniec moich zmartwień i nowe lepsze życie z chpową nowoczesną kartą która .......ooooożesz ku.... mać działa równie dobrze co poprzednia zwykła, czyli nie działa, ma alergię na sklepy kasy i kasjerki. Po zgłebieniu tematu w internecie okazuje się, że zła jakość gównianych kart Polbanku to standard.
Rzecz trzecia to miła choć niekompetentna i zapominalska obsługa. Jeśli zlecasz coś w banku dopilnuj tego osobiście i dzwoń do pani która Cię obsłużyła co godzinę czy czasem pamięta co miała zrobić i czy dokładnie zapisała sobie kwotę operacji.
hultaj
 
Posty: 5
Dołączył: 2011-02-08, 16:21
Pomógł: 0 razy

polbank

napisał bolojang » 2011-05-05, 19:18

obsługa polbank przez internet to porażka! Fatalne rozwiązania, logowanie, zmiana hasła co kwartał, długie oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji, wewnętrzne transakcje przelewu najczęściej nie dochodzą tego samego dnia (zwłaszcza po 20:00), czasem zewnętrzy przelew idzie 2 dni, są częste awarie systemu, itp. itd, gdyby nie oprocentowanie i brak opłat, to spieprzałbym z tego "banku" od razu....
bolojang
 

polbank lekka ściema

napisał R23 » 2011-12-10, 13:23

Korzystam z różnych systemów bankowości internetowej ale ten w polbanku rzeczywiście jest tragiczny.
Obsługa sympatyczna ale mieli kilka wpadek z pamiecią i wiedzą.
Pakiet medyczny dla klientów bankowości osobistej (tych niby vip) to jedna wielka ściema - od pół roku próbuję założyć i jestem wysyłany do placówek, które nie mają uprawnień do uruchomienia usługi, ludzie z infolini nic nie
wiedzą - nikt nie jest wstanie uruchomić usługi ale na stronie banku cały czas jest. Moim zdaniem albo celowe
wprowadzanie w błąd (oferowanie usługi niefunkcjonującej) albo wielki bałagan. Generalnie nie najlepiej świadczy to o profesjonaliźmie instytucji, która zarządza moimi pieniędzmi.
Mają dosyć wysoko oprocentowane produkty oszczędnościowe ale trzeba się dobrze wczytywać w warunki i regulaminy a konkurencja ma już lepsze oferty.
:(
R23
 

NIE POLECAM POLBNKU

napisał GP » 2012-01-07, 20:54

Generalnie nie polecam usług POLBANKU.
W dzisiejszych czasach dostęp do konta poprzez internet jest standardem, więc każdy bez najmniejszych problemów powinien mieć możliwość załatwienia wszystkich spraw poprzez sieć. A tutaj Polbank okazuje się totalną porażką.
- Po pierwsze hasło, które aby dostać należy udać się do banku i odstać w kolejce jak się akurat trafi na dużą liczbę interesantów ( Po to chyba chcę mieć konto internetowe by wogóle nie odwiedzać banku);
- Po drugie - hasło, które trzeba zmieniać co jakiś czas (totalny bezsens - mam inne rachunki i nie muszę nic zmieniać, teksty baku o bezpieczeństwie wywołują u mnie śmiech... );
- Po trzecie - dobrze muszę zmieniać hasło - no cóż trudno... Ale przez te zmiany pomyliłem się i zablokowałem sobie konto, poprzez wpisanie trzykrotne błędnego hasła... Skoro mam dostęp internetowy, to dzwonię na infolinię by odblokować. Ale cóż to - dostaje informacje, że muszę udać się do placówki po nową kopertę z hasłem... Przepraszam, to po kiego grzyba mam dostęp online, skoro nie mogę przez telefon zmienić hasła.
- Po czwarte - jakoś poradziłem sobie z powyższymi punktami i chcę dokonać jakiegoś przelewu; wchodzę do banku i zonk...potrzebny jakiś certyfikat...
Lekko zirytowany chcę go zainstalować - system prosi o jakieś hasło2, które kiedyś podobno dostałem w kopercie będąc w banku. Nie mam tego hasła (zgubiłem, nie pamiętam)... ale skoro mam internetowe konto, to dzwonię na infolinię, by je jakoś zmienić...Ale cóż to dostaje informacje, że muszę iść do placówki po nowe hasło...Cytując koniec pkt 3 - "...Przepraszam, to po kiego grzyba mam dostęp online, skoro nie mogę przez telefon zmienić hasła.".
- Po piąte - mam wreszcie hasło - ale jestem ciągle "w drodze" i korzystam z różnych komputerów. Certyfikat można zainstalować na dwóch komputerach, a jeśli chce się więcej to trzeba na jednym odwołać.
Naprawdę genialne rozwiązanie - instaluję na trzecim komputerze, ale już na "starym" komputerze nie mam certyfikatu...

Podsumowując:
Kretyńskie rozwiązania dostępu do konta przez internet wymagające w razie problemów wizyty w placówce.
Gdybym miał świadomość sytuacji jakie mogą wystąpić, nigdy bym nie zakładał konta w tymże banku i po spłacie zobowiązań bardzo szybko zrezygnuję z ich usług.
GENERALNIE:
NIE POLECAM NIKOMU!!!
GP
 

Nie polecam!

napisał malutka238 » 2012-01-17, 11:15

Szczerze nie polecam Polbanku. Mam konto mistrzowskie. Bankowość internetowa to totalna klapa. Hasła zmieniać trzeba co 3 miesiące i z tego wszystkiego już drugi raz mam zablokowane. i niestety wybrałam się do miasta po kopertę (specjalnie tłukłam się autobusami na dodatek z małym dzieckiem, bo inaczej tego załatwić nie można). Dotarłam na miejsce okazało się ze system się zawiesił. Nie wiem czy to ja mam pecha ale ciągle im się coś zawiesza. Odesłali mnie do drugiego banku. myślę ok, mogę się przejść. Musiałam czekać bo bank czynny od 10, wiec stoję i marznę. po 15 minutach wchodzę... i pan mi mówi ze nie maja kopert.. zagotowałam się bo odesłał mnie do 3 banku. Myślę nie, dam spokój.ale skoro już jestem spróbuje jeszcze raz. Wchodzę do 3 banku i mowie jaka sprawa, a pani mi na to ze nie ma pracownika, który się tym zajmuje... Załamałam się i wyszłam. Kończę z polbankiem, bo to nie jest jedna taka sytuacja! NIE POLECAM!!
malutka238
 
Posty: 1
Dołączył: 2012-01-17, 11:05
Pomógł: 0 razy

jestem zawiedziona

napisał Haniutek » 2012-01-18, 12:10

Podpisuję się pod wszystkimi poprzednimi opiniami. Długo by opisywać moje przygody z polbankiem - blokada konta, wizyty w oddz.itd. Wszystko prawda. Więc od jakiegoś okresu odpuściłam sobie i w polbanku trzymałam tylko nadwyżki pieniężne, korzystając na co dzień z bardziej ludzkiego banku. Jakieś było moje zdziwienie gdy dowiedziałam się, że konto podstawowe od lutego 2011 jest płatne i że mam tam dług, którego wchodząc na stronę int nie widać, ponieważ program nie wykazuje ujemnego salda. Kończę moje kontakty z tym bankiem
Haniutek
 

tylko negatywnie

napisał ewamarszalek » 2012-01-24, 22:11

polbank to najgorszy bank, jaki mamy w polsce. zdecydownie odradzam. az przykro, ze justyna kowalczyk zdecydowala sie go reklamowac. sa nieprofesjonalni i nieuczciwi. nie licza sie z klientem i tym co ma do powiedzenia.
ewamarszalek
 

Polbank - nie polecam

napisał antyPolbank » 2012-02-24, 10:10

Polbank - śmiech na sali...
Wielokrotnie terminal odrzucił płatność kartą rzekomo z powodu braku środków na koncie. Oczywiście kasa była, ale szwankował system obsługi kart o nie było aktualizowane saldo dostępne dla karty. Koniec końców stwierdziłem, że stres przy terminalu (zwłaszcza przy tankowaniu) jest zbyt duży i wypowiedziałem umowę karty.
Do tego brak natychmiastowego księgowania przelewów wewnętrznych, "nocne" przetwarzanie danych zaczynające się ok. 17, czyli w porze zakupów (wychodząc z pracy nie zasilę konta z kartą, bo karta nie odświeży sobie dostępnych środków), fatalny interfejs webowy, brak wersji mobilnej na komórkę itp, itd...
Teraz pobrali ratę kredytu dzień później i po mniej korzystnym dla mnie kursie...
antyPolbank
 

Następna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość