T-Mobile (d. AliorSync) - Konto osobiste - Wasze Opinie

T-Mobile (d. AliorSync) - Konto osobiste - Wasze Opinie

napisał admin » 2012-07-10, 11:53

Czy warto założyć konto osobiste w banku T-Mobile Usługi Bankowe (dawnym Alior Syncu)? Czy są jakieś ukryte opłaty i prowizje? Czy karta do konta jest darmowa? Jak jest z wpłatą i wypłatą pieniędzy?
Opisz swoje doświadczenia z Alior Bankiem i wyraź swoją opinie o koncie osobistym T-Mobile (dawnym Alior Syncu).

Obrazek Uwaga zmiana od 4 maja 2014 r. marki Alior Synca na T-Mobile Usługi Bankowe



Załóż konto
Zobacz szczegóły


admin
Administrator
 
Posty: 168
Dołączył: 2005-08-18, 19:44
Pomógł: 2 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

uzbrójcie się w cierpliwość

napisał amelith » 2013-12-30, 14:41

Od początku miałam problem z tym bankiem, po założeniu konta nie mogłam doczekać się jego otwarcia, karta i umowa przyszły do mnie już 3 dni po zamówieniu przez internet, kurier odebrał podpisaną umowę ode mnie i liczyłam na to, że również w drugą stronę- otwarcie rachunku nastąpi w ciągu 3 dni. Akurat zmieniłam pracę i podałam nowy numer rachunku. W dużym skrócie- konto nie było otwarte przez miesiąc- bezprawnie przetrzymywali moją wypłatę na koncie "roboczym" banku, po codziennych rozmowach z konsultantami dowiadywałam się różnych rzeczy- każdy mówił i wiedział co innego- ale przede wszystkim- nic nie mogą sprawdzić i powiedzieć, dopóki konto nie zostanie otwarte, a ponoć mają kłopot z firmą kurierską i czekają na umowę. Przelew z moją wypłatą powinien zostać zwrócony na konto szefa- skoro mój rachunek jeszcze nie istniał. Przez miesiąc nie miałam dostępu do mojej wypłaty. Możecie sobie wyobrazić ile nerwów kosztowało mnie codzienne kontaktowanie się z bankiem. Nie mogłam zrobić nic ponad to, że musiałam czekać aż łaskawie otworzą mi konto i będę miała dostęp do środków.
Co do kontaktu z bankiem- strona banku działa fatalnie i jeśli chcesz się skontaktować z wirtualnym oddziałem- musisz mieć anielską cierpliwość. Nic tam nie działa, z nikim się nie można połączyć, a jak już- miałeś szczęście. Jedynie pod płatną infolinią możesz się z kimś połączyć.
rzeczywiście nie ma żadnych opłat za konto i to mnie jeszcze trzyma przy tym banku. Ale właśnie dziś nie mogę zalogować się na moje konto i jak zwykle nie mogę połączyć się z żadnym konsultantem. Moja cierpliwość do tego banku się kończy.
amelith
 

Brak dostepu do konta

napisał KW » 2014-01-20, 17:13

Poradźcie mi co ja mogę jeszcze zrobić? PROSZE!. Nie mam już siły na rozmowy z Alior Bankiem. Rozmowa z nimi urąga inteligencji klienta. Od ponad 5 miesięcy nie mam możliwości korzystania z mojego konta. (Dostaję na to konto emeryturę z ZUSU). Alior Bank w umowie GWARANTUJE mi obsługę konta ONLINE czyli za pośrednictwem Internetu. Niestety w moim przypadku jest to niemożliwe. Dlaczego?
Przebywam w tej chwili za granica. Korzystanie z mojego konta jest możliwe tylko za pośrednictwem Internetu. Wszystko było dobrze do około 4 miesięcy temu, Teraz wszystko przestało działać. Problem polega na tym, że nie dostaje SMSów uwierzytelniających. Bank twierdzi, że SMSy wysyła i ma potwierdzenie że one docierają. TYLKO, że nie docierają!!!!!!
Za pomocą INFO LINII nic nie mogę zrobić. Do konsultantów INFO LINII nie dociera logika rozumowania, że jeśli ja dostaję SMSy od wszystkich z Polski i z zagranicy a TYLKO nie dostaję SMSów z Alior Banku to wina musi leżeć TYLKO po stronie Banku.
Podaję tez e-maila jak ktoś chciałby do mnie napisać;
kazimierz.wadowski@gmail.com
KW
 

napisał TomekWro » 2014-01-21, 18:32

jeśli bank ma dowód na to, że SMSy docierają na Twój numer, to na Twoim miejscu skontaktowałbym się z operatorem tel. może stosują jakąś blokadę o której nie wiesz
TomekWro
 
Posty: 38
Dołączył: 2013-03-19, 16:07
Pomógł: 0 razy

szkoda pisać sprawa jest jasna

napisał diger » 2014-01-31, 19:36

szkoda pisać sprawa jest jasna samcik.blox.pl/2012/06/Alior-Sync-miao-by-wejNcie-smoka-a-wyszed-bank.html
diger
 

napisał bcal » 2014-02-01, 07:29

Przytoczyłeś artykuł z początków działalności tego banku. Nie uważasz, że coś się jednak zmieniło ?
I nie pytam w kontekście najnowszych informacji o likwidacji cashback, bo to jest dobre dla targetu mbanku.
Dla mnie ich oferta jest nadal atrakcyjna,a mam nadzieję, że gdy odejdą wyjadacze wisienek, będę mógł liczyć na jeszcze lepszą obsługę.
Pozdr.
J
bcal
 

cierpliwość

napisał szgrzegorz » 2014-02-14, 20:23

Witam Wszystkich,
Posiadam konto w T-Mobile już ponad dwa tygodnie.Muszę przyznać że otwarcie uruchomienie limitu w koncie i otrzymanie karty kredytowej to droga przez mękę. Dziesiątki nieudanych połączeń z wirtualnym doradcą w celu potwierdzenia wiarygodności moich dochodów. Kilka rozmów telefonicznych i konto zostało otwarte prowizja pobrana. Karta debetowa i kredytowa to marzenie, które może zostanie spełnione jak ją otrzymam. Nie wierzcie konsultantom, że karty otrzymacie po 14 dniach przesłane pocztą polską. Wielka ściema !! Poczekacie na pewno dłużej.Nie przelewajcie żadnych środków bez pełnej funkcjonalności konta bo będziecie mieli kłopoty. Mam nadzieję, że w końcu otrzymam karty i będę mógł korzystać z konta jak w normalnym banku.
Pozdrawiam i życzę cierpliwości w kontaktach z tym "wspaniałym" bankiem .
szgrzegorz
 

napisał bcal » 2014-02-18, 18:55

szgrzegorz napisał(a):Witam Wszystkich,
Posiadam konto w T-Mobile już ponad dwa tygodnie.Muszę przyznać że otwarcie uruchomienie limitu w koncie i otrzymanie karty kredytowej...


Dwa konta otwierane dla moich dzieci.
W piątek 07.02.2014 złożenie wniosków. W sobotę 08.02.2014 telefon z banku (ze względu na konieczność potwierdzenia przez osobę dorosłą konta dla małoletniego) w czasie którego poprosiłem również, żeby połączyli obydwa wnioski i przysłali jednocześnie. We wtorek 11.02.2014 przyjeżdża kurier (ok godz.18). Podpisujemy umowy. 17.02.2014 otrzymujemy sms o pełnej aktywacji konta. Do pełni funkcjonalności brakuje tylko kart, ale widzimy, że są już wyprodukowane, więc czekamy na przesyłkę.
Z własnego doświadczenia mogę więc powiedzieć, że to co napisałeś jest nieprawdą.
Odnosząc się do zarzutu długiego wydawania KK.
W sierpniu miałem szybki wyjazd i potrzebowałem kk w ciągu ok. 2tyg. Po złożeniu wniosku miałem kartę w ręku w ciągu ok.8 dni, czego zresztą żaden konsultant nie chciał zagwarantować.
Co do limitu w koncie -od złożenia wniosku do uruchomienia minęło ok. 10dni i teraz ciesze się najtańszym na rynku oprocentowaniem oraz brakiem jakiś szczególnych wymagań co do wpływy wynagrodzenia (jest tylko punkt o minimalnym wpływie w miesiącu).
I znowu musze stwierdzić, że albo masz swoją działalność (oni trochę gorzej traktują takich ludzi), albo masz pecha, albo napisałeś nieprawdę (bo jesteś z mbąka ;-) ).
Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia,
bcal
bcal
 

napisał bcal » 2014-02-20, 20:25

bcal napisał(a):Dwa konta otwierane dla moich dzieci.
W piątek 07.02.2014 złożenie wniosków. W sobotę 08.02.2014 telefon z banku (ze względu na konieczność potwierdzenia przez osobę dorosłą konta dla małoletniego) w czasie którego poprosiłem również, żeby połączyli obydwa wnioski i przysłali jednocześnie. We wtorek 11.02.2014 przyjeżdża kurier (ok godz.18). Podpisujemy umowy. 17.02.2014 otrzymujemy sms o pełnej aktywacji konta. Do pełni funkcjonalności brakuje tylko kart, ale widzimy, że są już wyprodukowane, więc czekamy na przesyłkę....

No i dzisiaj 20.02.2014 przyszły karty -obie razem.
Podsumowując, mamy niecałe dwa tygodnie od momentu złożenia wniosku do pełnej aktywacji konta z aktywnymi kartami w ręku.

Pozdrawiam,
bcal
bcal
 

Jak czytam Wasze komentarze...

napisał Veri » 2014-03-11, 19:30

Właśnie założyłam konto w AliorSync i nie dowierzam komentarzom, już nie wiem czy było warto i zastanawiam się czy zrezygnować z tego konta skoro takie złe? piszecie o opłatach, a przecież czytałam o nich i nie wyczytałam nic o tym żeby konto było płatne, że jest opłata za wydanie i użytkowanie karty, nie wiem już którym opiniom wierzyć i dlaczego są tak skrajne.
Veri
 

napisał olek81 » 2014-03-12, 17:18

ludzie mają różne motywacje do pisania na forach, niektórzy chcą pomóc a inni niestety wręcz przeciwnie stąd pojawiają się nieprzychylne uwagi. obiektywnie patrząc, konto i karta w T-Mobile są darmowe, co najlepiej do mnie przemawia by prowadzić u nich konto. Tez założyłem i nie narzekam
olek81
 
Posty: 4
Dołączył: 2014-02-07, 16:53
Pomógł: 0 razy

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość