Pekao SA - EuroKonto Intro - Opinie, Oceny

napisał magiczna » 2010-04-15, 22:05

Z tego co gdzieś czytałam to chyba w okolicach 20 kwietnia mają być wprowadzone te zmiany
magiczna
 
Posty: 5
Dołączył: 2010-04-06, 16:40
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

tak

napisał michał » 2010-04-16, 22:49

już wiadomo, że nie ok 20 ale raczej właśnie dzisiaj w nocy będzie zmiana :)
czytałem wczoraj gdzieś w necie o tym :p
michał
 

juz jest :)

napisał andrzej83 » 2010-04-20, 17:49

no i już jest ta nowa strona, trzbe się do niej chwile przyzwyczaić, ale ogólnie zmiany na +
andrzej83
 

napisał magiczna » 2010-04-20, 22:20

Ano jest:)
Moim zdaniem jest sporo lepsza od swojej poprzedniczki, choć fakt, do wszystkiego trzeba się przyzwyczaić. A my przecież nie lubimy zmian, choć w tym przypadku wyszły na lepsze
magiczna
 
Posty: 5
Dołączył: 2010-04-06, 16:40
Pomógł: 0 razy

napisał eapon » 2010-04-26, 19:45

no - troche czasu minęło i można się pokusić o pierwsze oceny nowej strony pekao - jak dla mnie to fajnie, że jest możliwość personalizacji stronki - dużo szybciej sie po niej moge poruszać, do tego dodatkowe zabezpieczenia - dla mnie OK
eapon
 
Posty: 5
Dołączył: 2010-04-01, 16:46
Pomógł: 0 razy

nowa

napisał brainiak » 2010-05-10, 08:29

Wczoraj byłem na tej nowej stronie Pekao, fajnie to zrobili ... widać ze idą z duchem czasu i wprowadzają nowocześniejszy styl, a nie to co inne skostniałe firmy
brainiak
 

napisał eapon » 2010-05-10, 22:28

brainiak - a masz u nich konto, czy tylko na demo z nowepekao24.pl działasz ?
eapon
 
Posty: 5
Dołączył: 2010-04-01, 16:46
Pomógł: 0 razy

aktywacja kodów jednorazowych

napisał karolisad » 2010-05-14, 15:17

Witam :)
Chciałabym się poradzić. Już prawie od roku mam Eurokonto Intro w Pekao i mam uruchomioną usługę konta elektronicznego. Do tej pory korzystało mi się z niego OK ale teraz mam problem. Nie mogę uaktywnić sobie kodów jednorazowych. Bo oczywiście odzwonili do mnie jak poklikałam jak trzeba żeby dane wprowadzić. Konsultant przełączył mnie na automatyczną sekretarkę i postępowałam zgodnie z instrukcjami. Podałam nr klienta# i PIN# i za każdym razem sekretarka mówiła mi, że złe dane. No i tak jakoś 3x. Wogle ta ałtomatyczna sekretarka dawała mało czasu na wpisanie tych danych, a jeszcze nie wpisałam całego nr, a ta mówiła, że błędne dane :evil: Ta kosultantka powiedziała mi, że coś oszukuję i kręcę, a ja spisywałam wszyskie te rzeczy z kwitów i umów jakie mi przysłali.No i nie mogła zrozumieć, że ja tak szybko nie mogę wystukać numeru :twisted: Jak chciałam żeby mi konsultantka jakoś wpisała te dane do systemu to powiedziała, że nie może nic poradzić. Mówiła tylko, że mam albo zły PIN albo nr klienta. Ale ja wiem, że nr klienta mam napewno dobry bo przy jego pomocy loguję się na swe konto elektroniczne. No, a powiedziała, że ten PIN to ma być do Pekao 24. No i ja mam PIN do karty banomatowej, PIN do karty wewnętrznej i PIN do lokowania w serwisach PekaoSMS i TelePekao oraz oaz jako hasło startowe podczas pierwszegp logowania w PekaoInternet. Czy PIN do Pekao24 to to samo co PIN do lokowania w serwisach PekaoSMS i TelePekao oraz oaz jako hasło startowe podczas pierwszegp logowania w PekaoInternet?
Doradzcie mi coś bo nie wiem co zrobić!
karolisad
 

napisał brainiak » 2010-05-17, 19:47

oczywiście że mam u nich konto :D
brainiak
 

napisał eapon » 2010-05-18, 13:21

powinienes wejść na strone internetową i korzystając z dostępnych kodów zalogować się po raz pierwszy, podając oczywiście login a jako hasło - hasło pekaointernet - potem będziesz mógł dokonać zmiany hasła na takie jakie sobie wymyślisz i powinno być już łatwiej korzystać z tego konta
eapon
 
Posty: 5
Dołączył: 2010-04-01, 16:46
Pomógł: 0 razy

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość