Blokada karty w inteligo

Blokada karty w inteligo

napisał ddaaniel » 2006-05-30, 13:55

Mam konto w inteligo i karte visa . Grałem w zakładach sportowych i wygrana kwote 120 złoty przelałem na moja karte visa. Dostalem smsem informacje ze kwota jest na moim koncie . Ku mojemu zdziwieniu kiedy wszedlem w swoje konto przez internet na moim koncie pojawila sie informacja o blokadzie karty .

Blokady z tytułu transakcji kartowych, przelewów i płatności z datą bieżącą wygasają w momencie zaksięgowania, a ich szczegóły prezentowane są na historii rachunku. Blokady pod transakcje kartą Visa zakładane są na okres 7 dni. Jeżeli w tym czasie nie nastąpi rozliczenie transakcji, środki zostają odblokowane i powiększają saldo dostępne. W szczególnych przypadkach, transakcja kartowa może zostać rozliczona nawet po upływie 7 dni.

Jednak w informacji o wygasnieciu blokady jest data 22 czerwca czyli blokada jest az na rowno miesiąc czasu . Rozumiecie cos z tego? Dlaczego nie moge podjac wlasnych pieniędzy? Czy musze czekac miesiac czy jest jakas mozliwosc zeby wczesniej odblokowac te srodki?
ddaaniel
 
Posty: 1
Dołączył: 2006-05-30, 13:48
Pomógł: 0 razy

napisał piotrek » 2006-05-31, 10:33

Ja sie z czyms takim nie spotkalem.
Najlepiej zadzwon do konsultanta Inteligo nr chyba 0 800 121 121, tam Ci powinni wszystko jasno wytłumaczyć
piotrek
 
Posty: 759
Dołączył: 2006-01-09, 11:15
Pomógł: 24 razy

napisał Michał » 2006-07-24, 14:08

i jak sprawa wyjasiona ? bo mam podobny problem
Michał
 

napisał góral » 2007-09-05, 10:04

tezrz mam podobny problem. Pare raz przelewali mi piniądze wygrane z zakładów ale mi kur.. załorzyły jakąś blokade kartową na inteligo właśnie mam ten sam problem co ty
góral
 

napisał akuz » 2007-09-07, 11:57

Mam ten sam problem, czy ktos juz ta sprawe wyjasnil?
akuz
 

napisał Kunegunda » 2007-10-24, 20:27

Transakcje kartowe uznaniowe polegają na tym, że jest zakładana blokada na 30 dni - standardowo. Jeśli macie potwierdzenie że te środki należą do was, to prześlijcie to na maila Inteligo i zadzwoncie do CC Inteligo, bu o tym poinformować. Konsultant przyjmie stosowne zgłoszenie i będzie możliwość zdjęcia blokady wcześniej niż za 30 dni.
Pozdrawiam
Kunegunda
 

Buuu...

napisał Kama » 2008-01-02, 18:39

A ja za dużo razy chyba zmieniłam pin i też mi sie konto zablokowało :( to trzeba w banku odblokować czy jak?? :cry:
Kama
 

Re: Buuu...

napisał piotrs1978 » 2008-01-05, 21:36

Kama napisał(a):A ja za dużo razy chyba zmieniłam pin i też mi sie konto zablokowało :( to trzeba w banku odblokować czy jak?? :cry:


Zadzwoń na infolinię Inteligo w takiej sprawie
piotrs1978
 
Posty: 413
Dołączył: 2007-12-30, 17:45
Pomógł: 2 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość