Gdzie najlepiej konto jak sie ma powyzej 26 latek?

Wszystko na temat kont osobistych. Konta indywidualne i wspólne dla osób pełnoletnich. Opinie, doświadczenia, porady.

Gdzie najlepiej konto jak sie ma powyzej 26 latek?

napisał Mar » 2006-01-25, 10:10

Witam!
Gdzie najlepiej założyć konto jeśli nie jestem już studentem a za mały rok kończę 26 lat. Zależy mi na:
- tanim prowadzeniu konta,
- dostępie internetowym,
- tanich przelewach z możliwością przelewania kasy za grancie (np. kupno biletów lotniczych, zakupy w sklepach zagranicznych),
- możliwościach kredytowych jak największych, gdyż zamierzam się usamodzielnić (prawdopodobnie kupno mieszkania, co spowoduje duże wydatki)

-------------------
pozdrawiam
Mar

napisał Adam » 2006-02-03, 21:52

Jesli chodzi o konta internetowe to mBank lub Inteligo

Zależy mi na: - tanim prowadzeniu konta,

mBank - 0 PLN
Inteligo - 0 PLN (saldo > 100 zl)

- tanich przelewach z możliwością przelewania kasy za grancie (np. kupno biletów lotniczych, zakupy w sklepach zagranicznych),

mBank o,5 PLN, Inteligo 0.99 PLN
Jesli chodzi o Inteligo to do konta otrzymujesz karte visa electron do platnosci przez internet (takze za granica) - mozna nia placic przez internet jak niemal karta kredytowa. w przypadku mbanku nie wiem jak jest.

- możliwościach kredytowych jak największych, gdyż zamierzam się usamodzielnić (prawdopodobnie kupno mieszkania, co spowoduje duże wydatki)

Tutaj gorzej - Inteligo nie ma jeszce w swojej ofecie kredytów mieszkaniowych, w mbanku masz mplan - wtedy twoje depozyty na eKONCIE obniżają odsetki od kredytu.

Ale wg mnie zaciagniecie kredytu na mieszkanie to decyzja duzo powazniejsza od zalozenia i konta i lepiej nie wiazac ich razem.
Adam

napisał Anioł » 2006-02-09, 20:30

Jesli chodzi o Inteligo to do konta otrzymujesz karte visa electron do platnosci przez internet (takze za granica) - mozna nia placic przez internet jak niemal karta kredytowa. w przypadku mbanku nie wiem jak jest.