Jakie drugie konto wybrać gdy mam już Ekonto?

Wszystko na temat kont osobistych. Konta indywidualne i wspólne dla osób pełnoletnich. Opinie, doświadczenia, porady.

Jakie drugie konto wybrać gdy mam już Ekonto?

napisał lopez » 2010-07-24, 16:58

Witam.
Mam już konto w Mbanku, którego używam głównie do transakcji przez internet, teraz chciałbym założyć drugie na które mógłbym sobie wpłacić troszkę więcej gotówki. Natomiast w dalszym ciągu będą to kwoty rzędu max 5 tyś zł.
Mógłbym to wpłacić do Mbanku ale...
chce mieć możliwość osobistego kontaktu z bankiem oraz mimo wszelkich zabezpieczeń nie chciałbym trzymać tej gotówki na koncie do którego się tak często loguję przez internet i w ogóle...
tak więc szukam banku który da mi darmowe w prowadzeniu konto, z możliwością dokonywania operacji przez internet też za darmo, najlepiej z darmową lub bardzo tanią jakąkolwiek kartą płatniczą. Może to być również konto oszczędnościowe- nie znam się na tym. Co polecicie?
Na oszczędnościowym są chyba jakieś blokady , że tylko raz w miesiącu można za darmo wypłacić, (ale to też pewnie od banku zależy.)
Tak więc podsumowując szukam konta: możliwie najtańszego, z dostępem przez internet, z wieloma placówkami i bankomatami, i darmową kartą płatniczą.
lopez

napisał KrwawaKiszka » 2010-07-25, 20:23

Możesz pomyśleć o Polbanku.
Mają w ofercie konto, za prowadzenie którego nie pobierają opłaty, za kartę też nie (bez żadnych warunków). Jest bankowość internetowa - przelewy za darmo. Jest też bardzo fajne konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 5,5% (w skali roku) z dzienną kapitalizacją, no i można z niego raz w miesiącu wypłacić gotówkę za darmo. Z tego co się orientuję, to najlepsze konto oszczędnościowe na rynku.
Mają też sporo placówek. Minusem jest fakt, że mają mało bankomatów, z których można wypłacać gotówkę bez prowizji - są to tylko bankomaty własne, czyli Polbanku.

pozdr.
KrwawaKiszka

napisał lopez » 2010-07-26, 15:23