Konto dla bezrobotnego

Konto dla bezrobotnego

napisał Yntelygent » 2016-05-16, 16:03

Witam, czy banksmart to dobra opcja jako pierwsze konto? Chciałbym podkreślić, że jestem jeszcze uczniem, nie pracuję i nie mam comiesięcznych wpłat na konto.
Raz na jakiś czas dostałbym 50-100zł ze sprzedaży internetowej, ewentualnie sam wpłaciłbym drobną kwotę. Czy są więc jakieś ukryte płatności, czy po prostu mogę raz na kilka miesięcy użyć konta, a przez resztę czasu zapomnieć, że je mam i nie ponosić żadnych kosztów?
Yntelygent

Odp

Google - reklama

napisał KontomaniaPL » 2016-05-16, 19:31

Pod względem opłat moim zdaniem to będzie najlepsze rozwiązanie - nie płaci się za prowadzenie, kartę debetową, ani wypłaty ze wszystkich bankomatów. Jednak samodzielne wpłacanie gotówki na konto kosztuje - (bank nie ma normalnych oddziałów, jest wyłącznie internetowy) można to zrobić w oddziałach innych banków/na poczcie. Chyba że ktoś mógłby Ci zasilać konto ze swojego rachunku.

Jeśli jesteś w stanie zaakceptować małe opłaty, polecam konto "wymarzone" raiffeisena - tutaj jednak płaci się 3 zł miesięcznie za kartę, jednak masz do dyspozycji oddziały - wpłaty w nich są darmowe, tak samo jak 1 wypłata miesięcznie. Prowadzenie, wypłaty ze wszystkich bankomatów - darmowe.
KontomaniaPL

napisał Yntelygent » 2016-05-17, 09:33

Odnośnie Banksmart, znalazłem w tabeli coś takiego:
"Polecenia zapłaty
Opłata za usługę niezależnie od liczby poleceń zapłaty - 5zł"
Czyli płaciłbym 5zł nawet jeśli w danym miesiącu kompletnie nie korzystałbym z konta? W takim wypadku Raiffeisen wydaje się lepszą alternatywą.
Yntelygent

napisał KontomaniaPL » 2016-05-17, 10:56

Yntelygent napisał(a):Odnośnie Banksmart, znalazłem w tabeli coś takiego:
"Polecenia zapłaty
Opłata za usługę niezależnie od liczby poleceń zapłaty - 5zł"
Czyli płaciłbym 5zł nawet jeśli w danym miesiącu kompletnie nie korzystałbym z konta? W takim wypadku Raiffeisen wydaje się lepszą alternatywą.