Pomoc w wyborze dla dziecka

Wszystko na temat kont osobistych. Konta indywidualne i wspólne dla osób pełnoletnich. Opinie, doświadczenia, porady.

Pomoc w wyborze dla dziecka

napisał Madaczyk » 2011-01-23, 16:10

Witam.

Od razu przepraszam jeśli taki temat już był, ale jest tu tego tak dużo że ciężko znaleźć a w sprawach bankowych jestem laikiem ;)

Niedawno urodziło mi się dziecko i chcę dla niego otworzyć konto na które będę miesięcznie wpłacał jakąś sumę, powiedzmy 50 zł. tak żeby za parę lat jak już będzie dorosłe miało już konkretną sumę. I tu pytanie gdzie najlepiej otworzyć takie konto? lokatę czy coś? jak pisałem nie bardzo orientuje się w tym.
Dopisze jeszcze że pieniądze nie będą ruszane przez parę najbliższych lat, wiec warto żeby duży procent był.

Osobiście myślałem o mbanku albo inteligo bo w sumie są dla mnie najbardziej znane w internecie, a potrzebuje żeby wszystko od początku do końca był można załatwić w domu.

co najlepiej wybrać? proszę o pomoc
Madaczyk

napisał rodzynek2 » 2011-01-23, 16:20

W takich sytuacjach jest kilka możliwości do wyboru i zazwyczaj pozostaje kwestia sumy jaką należy miesięcznie wpłacać.
Sprawdź oprocentowanie konta oszczędnościowego w Twoim banku, dla porównania Lukas ma 4,5 %i mBank mają po 3,85%, a Alior 2,75%
Wiele banków ma fundusze inwestycyjne i jednorazową wpłata 50 zł (np Skarbiec III filar) lub system miesięcznego oszczędzania tylko pozostaje kwestia wpłat.
rodzynek2

napisał brandmind » 2011-01-24, 09:22