Problem z Superkonto i iPKO

Problem z Superkonto i iPKO

napisał pawel1990 » 2008-12-07, 15:49

Witam

Mam mały problem z superkontem w PKO albo z iPKO nie wiem jak to ująć.
No więc tak, w czerwcu założyłem konto w banku PKO - super konto razem z kartą visa oraz bankowością elektroniczną - iPKO. Bez problemów mogę płacić kartą, korzystać z bankomatu itp. jednak mam problem z iPKO loguje się (używając numeru klienta i hasła zmienionego po pierwszym logowaniu do którego użyłem hasła pierwszego logowania)i nie moge z tego korzystac bo od początku pisze mi ze: "brak otwartych rachunków" to samo dotyczy posiadanych kart i wykonanych transakcji.

Może mi ktoś pomóc co mam w tej sytuacyj zrobić. Z góry bardzo dziękuje.
pawel1990
 
Posty: 3
Dołączył: 2008-12-07, 15:35
Pomógł: 0 razy

napisał gimlass » 2008-12-08, 19:42

Moze wpisujesz złe hasło... Najlepiej bedzie jak zadzwonisz na infolinie pko bp albo pojawisz sie osobiscie w banku.
gimlass
 
Posty: 34
Dołączył: 2008-09-11, 21:18
Pomógł: 0 razy

napisał pawel1990 » 2008-12-11, 20:08

Dzięki za odpowiedź.

Sprawe już rozwiązałem. Napisałem maila do PKO, i tam skierowano mnie oddziału banku w którym zakładałem konto. Pani z banku pomyliła sie i nie aktywowała obsługi przez internet musiałem podpisać umowę jeszcze dodatkowo na tą usługę.
pawel1990
 
Posty: 3
Dołączył: 2008-12-07, 15:35
Pomógł: 0 razy

napisał piotrs1978 » 2008-12-21, 09:28

pawel1990 napisał(a):Dzięki za odpowiedź.

Sprawe już rozwiązałem. Napisałem maila do PKO, i tam skierowano mnie oddziału banku w którym zakładałem konto. Pani z banku pomyliła sie i nie aktywowała obsługi przez internet musiałem podpisać umowę jeszcze dodatkowo na tą usługę.


Lepszym rozwiązaniem jest Inteligo niż superkonto. Jesli na koncie Inteligo masz co najmniej 100 zł, to jest ono prowadzone bezplatnie, do tego też dostajesz kartę bankomatową i możesz bezpłatnie wypłacać pieniądze z bankomatów PKO BP
piotrs1978
 
Posty: 413
Dołączył: 2007-12-30, 17:45
Pomógł: 2 razy

napisał dorotagoska » 2009-01-18, 14:16

gimlass napisał(a):Moze wpisujesz złe hasło... Najlepiej bedzie jak zadzwonisz na infolinie pko bp albo pojawisz sie osobiscie w banku.


Jeżeli masz konto w banku i wybierasz pieniądze z bankomatu to jest wszystko w porządku . Jeśli chodzi o logowanie do konta internetowego to nie jest takie samo hasło jak do bankomatu jest inny musisz pojsc jeszcze raz do banku i poprosić żeby przesłali pin i hasło.Bo jak się logujesz do internetu to podajesz pin a póżniej hasło.Albo ci przyślą pocztą albo podadzą numer telefonu żebyś sam tam zadzwonił.
dorotagoska
 
Posty: 7
Dołączył: 2009-01-18, 13:57
Pomógł: 0 razy

napisał zupa » 2010-04-29, 21:57

moze mi ktos powiedziec gdzie niby w tej kopercie jest to haslo pierwszego logowania?????????
zupa
 
Posty: 1
Dołączył: 2010-04-29, 21:56
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości