T - Mobile usługi bankowe, brak dostępu do konta. Proszę o pomoc

T - Mobile usługi bankowe, brak dostępu do konta. Proszę o pomoc

napisał speedcars » 2020-06-18, 16:31

Mam problem z bankiem T-Mobile usługi bankowe. Chcę dostać się do mojego konta, niestety nie znam numeru, nie mam umowy (została zgubiona). Kilkanaście lat temu, podpisałem umowę o kont w T - Mobile. Dzisiaj dzwoniłem do T - Mobile, powiedzieli mi że nie mają już umowy, chciałem ją odtworzyć. Dzwoniłem kilka razy do banku żeby dowiedzieć się o numer konta oraz zmiany numeru telefonu do kodów sms. Nie mogę przejść weryfikację, podałem swoje dane osobiste, numer pesel itp, bankowcy pytają się o szczegóły konta np. czy mam konto oszczędnościowe itp., odpowiadam na pytania prawidłowo jeżeli znam odpowiedz. Napisałem email do banku, oni napisali że mam zwerifikować umowę. Ich to nie obchodzi że nie mam dostępu do umowy, numeru konta. Dzwoniłem kilka razy na infolinię, padały te same pytania dotyczące konta, gdzie nie znam odpowiedzi, ponieważ nie mam dostępu do konta oraz umowy. Dopiero od jakiegoś czasu zacząłem interesować tym tematem, bo chcę zlikwidować to konto. Mam pytanie, jak mam się dostać do konta ? Czy pisać do jakiś instytucji żeby mi pomogli ? Niewiem co robić


r
speedcars
 
Posty: 1
Dołączył: 2020-06-18, 16:16
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy





Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości