Zablokowane konto iPKO.

Zablokowane konto iPKO.

napisał hobbypepsi » 2011-12-19, 11:17

Witam, mam problem z kontem w iPKO - wpisałem niepoprawnie trzy razy hasło ( choć mam pewność ,że było poprawne bo wszędzie używam takiego samego hasła) w rezultacie czego zostało zablokowane. W celu odblokowania dzwonię pod podany nr. do konsultanta i tu pojawia się problem. Automat prosi mnie o podanie nr klienta a następnie o hasło telefoniczne i tu pytanie -skąd wsiąść hasło telefoniczne ?
Dodam ,że było to moje drugie logowanie po użyciu pierwszego hasła logowania. Z tego co pamiętam zmieniłem tylko te hasło i żadnych innych -miedzy innymi hasła telefonicznego nie ustawiałem czy zmieniałem.
hobbypepsi
 
Posty: 1
Dołączył: 2011-12-19, 11:08
Pomógł: 0 razy

problem

napisał lila » 2013-05-09, 12:56

Jak dzwonisz do konsultanta, to poczekaj aż przełączy się z automatu na normalnego konsultanta i wtedy wytłumacz swoją sytuację. On ci wszystko wyjaśni i pomoże,z automatem nie wygrasz:)
lila
 
Posty: 15
Dołączył: 2013-05-09, 12:08
Pomógł: 0 razy







Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości