EuroBank - Konto Oszczędnościowe - Oprocentowanie, Opinie

bank

napisał michaello123 » 2009-11-05, 20:13

Oprocentowanie wysokie, jednak mam jedno "ale": spotkałem się z niemiłą obsługą w placówce w centrum BOREK we Wrocławiu. Sprawa była błacha - chodziło o likwidacje konta online. Pani za "ladą" bezczelnie i z ironią wypytywała mnie dlaczego zrezygnowałem z tej usługi decydując się na nią wcześniej. Tak jakby klient nie miał prawa się rozmyśleć. Żenujące i zero dobrego podejścia do klienta. Chyba strasznie się musiała napracować wydrukowując dwie strony A4.
michaello123
 
Posty: 1
Dołączył: 2009-11-05, 20:00
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

uwaga - eurobank

napisał krzysztof15469 » 2010-04-22, 13:59

moje spotkanie z eurobankiem też nie przywodzi dobrych wspomnień ! Złożyłem wniosek o kredyt online, wszystko cacy - był kontakt, otrzymałem maila co trzeba przygotować jak przyjedzie kurier z umową itd.... No i po 2 dniach kurier przywiózł umowy, podpisałem, załączyłem potrzebne kserokopie dokumentów i czekam na przelanie pieniążków na moje konto. No i długo bym jeszcze czekał, gdybym po tygodniu nie zadzwonił co się dzieje z moim kredytem ??? Aha, po dniu od wizyty kuriera otrzymałem maila "Witamy!
Informujemy, ze Twój wniosek kredytowy o numerze ................................... został pozytywnie rozpatrzony przez eurobank. W dniu dzisiejszym kredyt został uruchomiony. Kwota kredytu zostanie przekazana w sposób określony w umowie kredytu jako przelew na konto ....". No i teraz najlepsze; babka na infolinii konsultuje się i oznajmia iż mój wniosek został anulowany kilka dni przed tym jak podpisałem umowy kurierowi :) ! Ludzie kochani, co z tego że reklamowałem tą sprawę, skoro całą winę zwalają na błąd systemu, no bo i do dzisiaj jak sprawdzam status online wniosku kredytu świeci jako weryfikowany ! :)
Parodia banku, solidności .... Ewidentnie ktoś zbiera sobie informacje o naszych rocznych zarobkach (ksero PIT-11) oraz danych osobowych z góry zakładając iż nie otrzymamy kredytu !!! OMIJACIE SZEROKIM ŁUKIEM EUROBANK A JUŻ NA PEWNO NIE ONLINE :)
krzysztof15469
 

obsluga

napisał filip » 2010-11-18, 17:49

Nie wiem czy mam pecha ale obsługa w placowce Eurobank`u w Redzie jest najgorsza z jaka kiedykolwiek sie spotkalem. Pani ktora tam pracuje uwaza ze klient jest dla niej a nie ona dla klienta.Jako w placowkach w Gdni nie mam tego odczucia.Jest niemila i wyniosla, Swiadczy o tym fakt ze srednio co pol roku zmieniaja sie dziewczyny ktore sa do jej pomocy. Chyba nie za bardzo moga z nia wytrzymac.Jesli uwaza ze ona byla jest i bedzie to sie myli.Nie wroze jej ani placowce dlugiego pobytu w tym malym miescie
jesli ktos to czyta z jej szefow prosze wymience ja na "inny model"
Moze konkurencja innego banku by to poprawila. tak to jest jak jest monopol
najleprzy bylby wplatomat ale niestety placowki nie stc na ten symbol luksusu.wtedy nie musialbym w ogole wchodzic do placowki
i tak wole juz jechac 2km dalej do CH Auchan i tam zalatwic wplate
zastanawiam sie czy nie przeniesc konta gdzie indziej ale niestety zostaje mi PKO lub getin.ten sam sort
mi i tak tylko chodzi o wplaty. bo i tak korzystam z internetu.
filip
 

Konto oszczędnościowe w EuroBanku

napisał Gość » 2010-12-08, 23:13

EuroBank to dla mnie najgorszy bank detaliczny w Polsce. Założyłem przed miesiącem konto on-line i konto oszczędnościowe. W krótkim czasie zdążył zepsuć się token i nie mogłem wykonywać przelewów.Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że od ręki wygenerują mi nowy token, jeśli ja założę usługę telefoniczną z telekodem. Kiedy to uczyniłem, kolejny konsulant powiedział, że muszę usunąć aplikację z tokenem ze swojej komórki, wtedy sprawę załatwi się od ręki. Kiedy to zrobiłem, oświadczył, że wystąpiły kłopoty techniczne i tokena nadać się nie uda. Obiecał, że problem będzie usunięty w ciągu dnia i wtedy do mnie bank zadzwoni. Oczywiście, nikt nie zadzwonił. Wtedy złożyłem reklamację i dowiedziałem się, że nie wiadomo, kiedy problem zostanie załawiony - bank ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a za kilka godzin zostanie nadany ... numer reklamacji.
Następnego dnia poszedłem do oddziału banku (ul. Książkowa, Warszawa), aby wykonać przelew. Prosiłem, aby nie pobierac opłaty za przelew, poniewaz nastąpiła awaria tokena, a przez internet mam przelewy za darmo. Człowiek z obsługi był ok, ale od centrali uzyskał informację, że nie ma podstaw do rezygnacji z opłaty. W międzyczasie rozmawiałem z cynicznym kierownikiem placówki, który też nie chciał pomóc. Wtedy postanowiłem zlikwidowac konto-online i konto oszczędnościowe i okazało się, że wystąpiły kłopoty techniczne i konta zlikwidować nie mogę. Kiedy stwierdziłem, że w tej sytuacji konto zostawię puste, pan z banku świadczył, że bank zacznie pobierać ode mnie opłatę za prowadzenie konta, ponieważ nie ma na nim środków. Jego szef był wyraźnie zadowolony, że mam kolejne kłopoty, nie potrafił ukryć satysfakcji. Cała - nieudana -procedura przelewu i likwidacji konta trwała w placówce prawie 2 godz.
W sumie miałem kilkukrotny kontakt z infolinią EuroBanku, wielokrotnie wprowadzono mnie w błąd, pracownice nie potrafiły udzielić mi prawidłowych informacji na temat wysokości opłat za przelew, jedna z pracownic nie potafiła uruchomić dla mnie telekodu, za to każdy pytał mnie o panieńskie imię matki.
Teraz przeczytałem opinie na temat obsługi klienta na różnych forach internetowych i zrozumiałem, że nie jestem wyjątkiem. Jeśli ktoś chce mieć kłopoty, to polecam EuroBank.
Gość
 

Skargi klientów - postępowanie pracowników

napisał Gość » 2010-12-13, 16:59

Złożyłem 2 skargi w EuroBanku: pierwszą - że nie mogę wysyłać przelewów elektronicznych z powodu awarii systemu, a później drugą - że nie mogę zamknąć konta w banku ... "z powodów technicznych" (cytat z pracownika banku) .
Dzisiaj zadzwonił do mnie "starszy konsultant". Monotonnym głosem przeczytał mi "regulamin pożyczek i kredytów", z którego wynikało, że procedura zamknięcia konta trwa 14 dni. Próbowałem mu tłumaczyć, że nigdy nie miałem żadnego kredytu w banku, a także, że pracownik odmówił mi zamknięcia konta. Niestety, mój rozmówca cały czas przerywał mi, nie ustosunkował się do mojej wypowiedzi i oświadczył mi, że ... "takie jest stanowisko banku". Na to ja, że nie życzę sobie więcej takich telefonów, a na moje skargi niech odpowiedzą na piśmie. Odpowiedź konsultanta zdziwiła mnie: "to bank będzie decydował, kiedy do Pana zadzwoni".

No to zadzwoniłem na infolinię EuroBanku i zażądałem wykreślenia mnie z listy kontaktów telefonicznych banku. Konsultant nie był taki agresywny jak jego poprzednik, ale oświadczył mi, że podpisując umowę zgodziłem się z regulaminem banku, że bank może dzwonić do mnie w każdej sprawie w dni robocze między godziną 6 a 22. Gdy stwierdziłem, że chcę zerwać współpracę z bankiem, odpowiedział krótko, że jeszcze przez 2 tygonie będę klientem EuroBanku. Mogę ewentualnie poprosić bank o zaprzestanie kontaktów telefonicznych, a bank się do mojej prośby ustosunkuje w ciągu 14 dni.

Mam nadzieję, że nie będą dzwonić o 6 rano...
Gość
 

negatywna opinia

napisał beata12345 » 2010-12-31, 16:52

ja dzisiaj chciałem wziąć kredyt prowadzę firmę i mama dobre dochody to pani w eurobanku policzyła mi moje dochody z podatku wat co za jaja to tak jakby pracownik fizyczny przyszedł po kredyt i brane by były pod uwagę nie jego dochody tylko ich podateja dzisiaj chciałem wziąć kredyt prowadzę firmę i mama dobre dochody to pani w eurobanku policzyła mi moje dochody z podatku wat co za jaja to tak jakby pracownik fizyczny przyszedł po kredyt i brane by były pod uwagę nie jego dochody tylko ich podatek podejrzewając że nikt by nie otrzymał kredytu co za bzdura albo tak mało doświadczeni ludzie tam pracują bo komu nalicza się dochód roczny z podatku wat co za ......................nie chce się wyrażać podejrzewając że nikt by nie otrzymał kredytu co za bzdura albo tak mało doświadczeni ludzie tam pracują bo komu nalicza się dochód roczny z podatku wat co za ......................nie chce się wyrażać
beata12345
 

obsługa w eurobanku w redzie

napisał Gość » 2011-02-16, 21:22

W odpowiedzi na wpis "Filip"
Mam takie same odczucia co do obsługi w placówce Eurobanku w Redzie.Pani która pracuje tam od samego istnienia tej placówki zachowuje sie jakby pracowała tam za kare.Wiecznie nadąsana z fochem że wogóle ktokolwiek co kolwiek chce od niej.Panie pomocnice które zmieniają sie tam jak rękawiczki próbują nadrobić zachowanie wydaje mi się ich przełożonej.Pytanie nasuwa się jedno dlaczego nikt z przełożonych nic z tym nie zrobi. . . ?!





filip napisał(a):Nie wiem czy mam pecha ale obsługa w placowce Eurobank`u w Redzie jest najgorsza z jaka kiedykolwiek sie spotkalem. Pani ktora tam pracuje uwaza ze klient jest dla niej a nie ona dla klienta.Jako w placowkach w Gdni nie mam tego odczucia.Jest niemila i wyniosla, Swiadczy o tym fakt ze srednio co pol roku zmieniaja sie dziewczyny ktore sa do jej pomocy. Chyba nie za bardzo moga z nia wytrzymac.Jesli uwaza ze ona byla jest i bedzie to sie myli.Nie wroze jej ani placowce dlugiego pobytu w tym malym miescie
jesli ktos to czyta z jej szefow prosze wymience ja na "inny model"
Moze konkurencja innego banku by to poprawila. tak to jest jak jest monopol
najleprzy bylby wplatomat ale niestety placowki nie stc na ten symbol luksusu.wtedy nie musialbym w ogole wchodzic do placowki
i tak wole juz jechac 2km dalej do CH Auchan i tam zalatwic wplate
zastanawiam sie czy nie przeniesc konta gdzie indziej ale niestety zostaje mi PKO lub getin.ten sam sort
mi i tak tylko chodzi o wplaty. bo i tak korzystam z internetu.
Gość
 

Jestem pod wrażeniem

napisał hultaj » 2011-02-23, 13:37

Poraz pierwszy widzę oficjalny wpis pracownika banku na forum. WOW ! Powiem, że pozytywnie mnie zaskoczyła zainteresowanie opiniami forumowiczów przez ten bank. Nigdy nie byłem klijentem EuroBanku ale skoro interesują się moim zdaniem a ja szukam dobrego konta. Hmmm... może się zastanowię ? :D
hultaj
 
Posty: 5
Dołączył: 2011-02-08, 16:21
Pomógł: 0 razy

ja Euro Bank omijam

napisał andrzejwilczak » 2011-04-27, 20:52

Piszę wiadomość, ponieważ pracownik EuroBank z numeru 71 795 54 83 telefonował dziś na mój prywatny numer telefonu wieczorem. Obudził mi córkę. Nie wytłumaczył skąd ma moje nazwisko, telefon (prywatny) oraz zna moją kierowniczkę, z którą chciał się skontaktować. Przecież to nie żona!
Mało tego, nie zostałem poinformowany o nagrywaniu rozmowy telefonicznej, a jak się okazało była nagrywana.
Mało tego na żądanie informacji jakie dane mają o mnie, bo nigdy nie byłem ich klientem, nawet nie pytałem o kredyt (wiadomo dlaczego) twierdził, że sam podałem, ale nie podał okoliczności zasłaniając się tajemnicą bankową.
Czyli bank może sobie przetwarzać co chce jak chce nawet nie dane klientów i zawracać im cztery litery wieczorami.

Jeśli nękają mnie, choć nie jestem klientem, co robią klientom ?
Nawet nie chcieli podać adresu oddziału ... bo pytałem o adres do wysłania skargi, tylko życzyli sobie telefonu w godzinach urzędowania 7-15. Do mnie telefonowali po wieczornej kąpieli córki!

Zanim skorzystasz z ich usług .. najlepiej nie korzystaj, jeśli nie chcesz być nękany (ani Twoi znajomi) za pomocą metod ponad prawem czy to ofertami czy windykacją.
andrzejwilczak
 

napisał rodzynek2 » 2011-04-28, 08:33

Dzwonienie o tak później porze to mówiąc delikatnie chamstwo i to niezależnie, czy zostawiło się dane świadomie, czy nie,
Jedynie co można dać na obronę to tylko to, że nie tylko banki tak robią. ostatnio średnio 2 razy w tygodniu dzwonią różne firmy (banki, ubezpieczenia, jakieś garnki, kosmetyki, ankiety), aż niedobrze się robi
rodzynek2
 
Posty: 922
Dołączył: 2009-10-05, 22:35
Pomógł: 52 razy

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość