EuroBank - Konto Oszczędnościowe - Oprocentowanie, Opinie

Dzwonia z Eurobanku i pytaja klijeta o jego dane

napisał Zbych » 2011-05-12, 20:02

To jest idioctwo ze z eurobanku dzwonia o tak poznych porach na dodatek wypytujac o moje dane nazwisko rodowe matki itp A pozniej twierdza ze niemoga mi udzielic wiadomosci itd itd O co w tym chodzi ja nie zadałem zadnej wiadomosci a raczej to oni mnie wypytywali o dane moje.Ciekawe tylko w jakim celu???? A teraz nie mozna nawet na ten numer do nich sie dodzwonic 717955255
Zbych
 

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy

napisał Saturninus » 2011-05-26, 15:01

Klientem Eurobanku jestem od 4 latach. Przez ten okres odbyłem, żeby nie skłamać, 5-6 wizyt. Korzystam z konta osobistego i sam będąc pracownikiem banku ( oczywiście innego ) uważam, że proponowane usługi stoją na wysokim poziomie. Co do obsługi... wiadomo człowiek to człowiek i każdy jest inny i tu jak w każdym banku można trafić i dobrze, i źle.
Jednak najczęściej skargi dotyczą zapytań do BIK-u (fora) i na to chciałbym wszystkim zwrócić uwagę.
Nieuprawnione wysłanie zapytania jest dosyć kosztowne dla banku więc warto zamówić sobie raport (bezpłatny).
Saturninus
 
Posty: 286
Dołączył: 2011-05-26, 07:43
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 22 razy

Zamkniecie konkta w EuroBanku

napisał zdegustowana » 2011-06-01, 08:32

Ten bank to największa pomyłka w moim zyciu.
Jak można konkto zamykać 7 razy i za każdym razem obsługa banku informuje, że w ciągu 14 dni nastąpi zamknięcie konta, a w następnym miesiącu naliczana jest opłata za prowadzenie konkta. NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU. UCIEKAJCIE OD NIEGO TAK DALEKO JAK SIĘ DA
zdegustowana
 

Kontakt

napisał lklys » 2011-07-27, 11:36

tak a jak zaznaczysz że wybierasz kontakt między 17 a 21 to dzwonią o 10.00
lklys
 

eurobank reda-najlepszy oddzial

napisał Andrzejek » 2011-08-05, 12:28

Nie zgodzę się z Toba, Pani w oddziale w Redzie są przemiłe, profesjonalne i zawsze starają sie jak najszybciej obsłużyc klienta. Kazdego traktuja tak samo, pomagaja klientom i jest to jeden z najlepszych oddzialow eurobanku w jakim byłem w całym trojmiescie.
pozdrawiam!!




filip napisał(a):Nie wiem czy mam pecha ale obsługa w placowce Eurobank`u w Redzie jest najgorsza z jaka kiedykolwiek sie spotkalem. Pani ktora tam pracuje uwaza ze klient jest dla niej a nie ona dla klienta.Jako w placowkach w Gdni nie mam tego odczucia.Jest niemila i wyniosla, Swiadczy o tym fakt ze srednio co pol roku zmieniaja sie dziewczyny ktore sa do jej pomocy. Chyba nie za bardzo moga z nia wytrzymac.Jesli uwaza ze ona byla jest i bedzie to sie myli.Nie wroze jej ani placowce dlugiego pobytu w tym malym miescie
jesli ktos to czyta z jej szefow prosze wymience ja na "inny model"
Moze konkurencja innego banku by to poprawila. tak to jest jak jest monopol
najleprzy bylby wplatomat ale niestety placowki nie stc na ten symbol luksusu.wtedy nie musialbym w ogole wchodzic do placowki
i tak wole juz jechac 2km dalej do CH Auchan i tam zalatwic wplate
zastanawiam sie czy nie przeniesc konta gdzie indziej ale niestety zostaje mi PKO lub getin.ten sam sort
mi i tak tylko chodzi o wplaty. bo i tak korzystam z internetu.
Andrzejek
 

zamkniecie konta

napisał Ala » 2012-02-26, 13:54

zdegustowana napisał(a):Ten bank to największa pomyłka w moim zyciu.
Jak można konkto zamykać 7 razy i za każdym razem obsługa banku informuje, że w ciągu 14 dni nastąpi zamknięcie konta, a w następnym miesiącu naliczana jest opłata za prowadzenie konkta. NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU. UCIEKAJCIE OD NIEGO TAK DALEKO JAK SIĘ DA


Jeśli kiedykolwiek zamykałam konto to zgłaszałam na piśmie. Miałam dowód ,że zgłosiłam zamknięcie konta. Np. zgłosiłam zamkniecie konta 25 lutego ,zostawiałam pieniądze na koncie na marzec i nie mieli prawa domagać się pieniędzy za kwiecień.
Ala
 

zastanawiające

napisał onażona » 2012-05-16, 11:07

ja właśnie od kilku dni odbieram połaczenie z tego numeru.Niestety Pan chce rozmiawiać z męzem(dzwoni akurat kiedy chłopa nie ma) Na moje zapytanie z kim rozmawiam i o co chodzi odpowiada ,ze nie może udzielić info..,ze ochrona danych itp.
A teraz czytam,ze wypytują o dane klienta
o co to chodzi? może to jacyś naciągacze?
onażona
 

Dzwonią z żadaniem potwierdzenia danych

napisał Mysia » 2012-09-24, 07:54

w sobote po południu zadzwoniła kobieta i nawet nie powiedziała skąd dzwoni. Żądała potwierdzenia moich danych, powiedziałam, że skoro nie wiem z kim rozmawiam to nie będzie żadnego potwierdzania danych i się rozłączyłam. Cały weekend miałam zepsuty, w głowę zachodziłam co to mogło być. Jak próbowałam oddzwonić, to sygnał był ciągle zajęty lub odłączony. Dopiero dziś wklepałam numer tego telefonu do internetu i się dowiedziałam, że to eurobank. Mam w tym banku konto i ogólnie jestem zadowolona, ale tego typu telefony sa conajmniej niepoważne. Zamierzam złożyć skargę na ręce szanownego zarządu banku.
Mysia
 

Ignoranci

napisał Zbigniew » 2013-03-09, 07:34

Smutny jest ten bank. Produkty całkiem interesujące, ale obsługa jest w stanie człowieka doprowadzić do szału. To jest zbiór jakiś troglodytów, bez pojęcia czym się zajmują i do tego jeszcze chamskich. Jedna wielka pomyłka. Nie polecam, wręcz trzymajcie się z daleka.
Zbigniew
 

Niezadowolony klient eurbanku

napisał Niezadowolony » 2013-05-22, 17:00

Jakość obsługi ? Żenada. Odbiega od normy i to bardzo !!! W centrali tego banku czynne jest tylko jedno stanowisko obsługujące klientów. Co to ma być ? Żeby załatwić cokolwiek trzeba się sporo naczekać. Ponad to gubią składane przez klientów dokumenty i wysyłają później monity z nakazem ich dostarczenia. Nikt nic nie wie. Nikt nic nie może. Tragedia. Nie mówiąc o problemie jaki sprawia bankowi dostarczenie do klienta zwykłej karty bankomatowej.
Odradzam eurobank. Porażka. Nigdy więcej. :evil: :evil: :evil:
Niezadowolony
 

Poprzednia stronaNastępna strona






Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość