Dominet Bank

Wszystko na temat kont przeznaczonych dla młodzieży oraz kont bankowych dla studentów. Jaki bank ma najkorzystniejszą ofertę dla dla studenta.

Dominet Bank

napisał mareczek2 » 2008-09-23, 17:02

Witam
Jestem studentem i chciałbym, sobie założyć konto w banku.
Przeszukałem już troszkę ofert banków ale wiecie jak to jest trzeba dobrze przemyśleć takie sprawy

Zainterwsowałem sie oferta Dominet Banku
http://www.dominetbank.pl/5582.asp

Proszę Was o opinie na temat tego banku.
Może jakieś sugestie.

Pozdrawiam
mareczek2

napisał piotrek » 2008-09-24, 12:41

Ok, przyjrzalem sie kosztom tego konta Impreza i porownalem to do ekonta w mBanku. Oto moje wnioski:

Opłaty za prowadzenie:
Dominet Bank - 0 zł
mBank - 0 zł

Opłaty za przelewy zewnetrzne:
Dominet Bank - 0,5 zł
mBank - 0 zł

Opłaty za wydanie i korzystanie z karty Visa Electron:
Dominet Bank - 0 zł , Wznowienie karty z powodu upływu okresu ważności karty to już koszt 20 zł
mBank - 0 zł (za korzystanie i wznowienie)

Wypłata gotówki w bankomatach za granicą
Dominet Bank - 8 zł + 2% wartość wypłaty (podsumowując lepiej nie wypłacać gotówki za granicą z tego konta:)
mBank - 0 zł

Do tego w przypadku ekonta w mbanku mozesz:
# otworzyć eMAX plus - wysokooprocentowane konto lokacyjne powiązane z rachunkiem eKONTO o oprocentowaniu 5,75%.
# kupować jednostki funduszy inwestycyjnych w zintergowanym Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych,
# kupować i sprzedawać papiery wartościowe dzięki usłudze eMAKLER.

Tak więc oferta mbanku jest jak widać duuużo lepsza od Dominet Banku.
Przykładowo jeśli będziesz wykonywał 5 przelewów miesięcznie w Dominet Banku zapłacisz 2,5 zl/miesiac a w mbanku 0zl.

Ja śmiem nawet twierdzić że konto mbank jest najlepsze aktualnie wśród kont internetowych pod względem cena/funkcjonalność.

Polecam wszystkim osobom studiującym:
http://www.mbank.net.pl/2906
piotrek

napisał mareczek2 » 2008-09-24, 14:09

Dziękuję za profesjonalną odpowiedz :)