Konto dla młodej osoby w jakim Banku ?

Konto dla młodej osoby w jakim Banku ?

napisał adam1709 » 2014-09-16, 18:18

Witam wszystkich, właśnie kończę teraz 18 lat i myślę, że przydało by mi się konto bankowe. Niestety nie znam się na tych sprawach, więc proszę o pomoc. Nie wiem czy jest jakieś konto, za które nie płaci się. Myślę, że przydało by mi się do kupna czegoś i sprzedaży jakiegoś produktu np. na Allegro. Proszę o jakieś linki bądź info. dla początkujących.
adam1709

Odp

Google - reklama

napisał piotrek » 2014-09-17, 13:33

Jakie banki masz blisko siebie.
Ogólnie jest parę banków, które na dzień dzisiejszy oferują bezwarunkowo darmowe konta dla młodych:
Meritum Bank, mBank, T-Mobile
Tutaj masz szczegółowe zestawienie opłat:
http://www.tanie-konto.pl/porownanie-kont-studenckich/

Za tą odpowiedź piotrek otrzymał podziękowania od:
adam1709
piotrek

napisał Bankieriapl » 2014-09-17, 15:24

eKonta od mBanku:
■0 zł za otwarcie i prowadzenie
■0 zł za kartę debetową przy aktywnym korzystaniu (transakcje na kwotę min. 100 zł miesięcznie)
■0 zł za krajowe przelewy zewnętrzne i wewnętrzne przez internet
■0 zł za wypłaty w PLN z ponad 6 000 bankomatów sieci: Euronet, BZ WBK S.A., Planet Cash
Bankieriapl

napisał adam1709 » 2014-09-17, 17:03

piotrek napisał(a):Jakie banki masz blisko siebie.
Ogólnie jest parę banków, które na dzień dzisiejszy oferują bezwarunkowo darmowe konta dla młodych:
Meritum Bank, mBank, T-Mobile
Tutaj masz szczegółowe zestawienie opłat:
http://www.tanie-konto.pl/porownanie-kont-studenckich/

Przebywam w Mysłowicach i Katowicach. Najbardziej interesuje mnie mBank, aczkolwiek zdecydowany nie jestem. Na tej stronie, opinie na jego temat nie są zachwycające.
Oglądałem też ten Meritum Bank, ciekawie się zapowiada, ale z tego co patrzałem nie ma go w mojej okolicy.
1)Co do tego mBanku to są chyba różne rodzaje kont prawda ?
2)Czym jest to oprocentowanie, które zawsze podają przy Bankach ?