Konto studenckie gdzie?

Wszystko na temat kont przeznaczonych dla młodzieży oraz kont bankowych dla studentów. Jaki bank ma najkorzystniejszą ofertę dla dla studenta.

mBank

napisał pmsady » 2008-09-10, 15:23

także polecam mBank, z ktorego korzystam od 3 lat, mam eKonto, a do niego dodadtkowo, konto oszczednosciowe eMax plus , konto darmowe, bezplatne przelewy, na oszczednosciowym bardzo dobre oprocentowanie, obecnie 5,75%, łatwy dostęp, polecam
pmsady

napisał student23 » 2008-09-24, 13:18

Jestem studentem 3 roku. Większość moich znajomych ma konto w mbanku.
Ja sam mam ekonto od ponad 2 lat i sobie chwale. Świetnie sie sprawdza do moich spraw. Najbardziej proste rzeczy do ktorych sluzy mi konto:
* łatwo można przez Internet zapłacić za akademik (nie trzeba juz stać w długich kolejkach do okienka),
* jest gdzie trzymać stypendium ( socjal i czasem naukowe :),
* nie ma żadnych wymaganych określonych miesięcznych wpłat,
* łatwo można sprawdzić stan konta przez Internet,
* dużo darmowych bankomatów,
* no i konto rzeczywiście darmowe w utrzymaniu (za darmo prowadzenie, karta i przelewy).

Polecam wszystkim osobom studiującym:
http://www.mbank.net.pl/1344
student23

napisał koryt » 2009-06-25, 22:05

witam a co myslicie o koncie student w ing bo niektórzy mowią ze fajnie a inni zebym tam nie zakładał konta
koryt

Lepsze konto direct

napisał piotrek » 2009-06-26, 12:20

Chyba w chwili obecnej jesli szukac konta dla studenta w ing lepsze od konta studet bedzie konto direct, a chyba jeszce tanszy bedzie mbank:

Prowadzenie konta:
Konto Direct ING - 0 zł
KOnto Student ING - 2 zł
ekonto mbank - 0zl

Przelewy przez Internet:
Konto Direct ING - 0 zł
KOnto Student ING - 0 zł
ekonto mbank - 0zl

Miesięczna opłata za karte bankomatowa:
Konto Direct ING - 2 zł (0 - jeśli dokonano transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 100 zł/miesiąc)
KOnto Student ING - 2 zł (0 - jeśli dokonano transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 100 zł/miesiąc)
ekonto mbank - 0zl