Student a wpłaty na konto studenckie

Wszystko na temat kont przeznaczonych dla młodzieży oraz kont bankowych dla studentów. Jaki bank ma najkorzystniejszą ofertę dla dla studenta.

Student a wpłaty na konto studenckie

napisał alexy » 2009-06-17, 09:26

Witam.Na wstępie odrazu rozpoczne moje zapytanie, ponieważ kiedyś usłyszałem troche na temat wpłat na własne konto.Jestem uczniem i mam założone konto Studenckie i tu mój problem ponieważ jestem nie pracujący, a dochód w wysokości 200-250 zł tygodniowo dostaje od rodziców jednak potrafie oszczędzać i 150 zł zostaje mi z pieniążków i czy mogę co tydzień wpłacać je sobie na konto jako wpłata własna nie mając dochodów?Czy będe miał problemy z prawem?Do tego na koncie pieniązki oszczędzam nie wypłacam to również ma jakies znaczenie? I zapomniałem od czasu do czasu sprzedam rzecz na allegro do kwoty 200zł również pieniążki wplyną na konto co w takim wypadku mam zrobić? Przepraszam za głupie pytanie, ale nie chciał bym mieć problemów. Najbardziej chodzi mi czy mogę dokonywać własnych wpłat czy musze sie z tego rozliczać, a jak tak to do jakiej maxymalnej kwoty (i ile maxymalnie miesiecznie) czy to ma jakie kolwiek znaczenie.Z góry dziękuje za odpowiedź
POZDRAWIAM
alexy

napisał piotrek » 2009-06-18, 11:22

Z tak małymi kwotami rzedu 200 zł jeśli chodzi o wpłaty na konto nie powinieneś mieć zadnych problemów.

Co innego ze sprzedawaniem rzeczy na allegro. Jesli sprzedajesz jakies rzeczy regularnie powiedzmy np. 2 razy na tydzien to moze to juz podchodzic pod wlasna dzialanosc gospodarcza i Urzad Skarbowy moglby sie przyczepic teoretycznie powinienes zalozyc wtedy wlasna firme. Jesli natomiast sprzedajesz cos raz na jakis czas np. 1 na miesiac to nie ma zadnego problemu.