Gdzie konto firmowe z wymianą walut?

Gdzie konto firmowe z wymianą walut?

napisał dikay » 2010-12-07, 13:48

Witam!

Jestem tu nowy i zupełnie "zielony" w temacie - dlatego też nieśmiało proszę o sugestie i wsparcie:

W internecie jest multum informacji i ciężko się w tym połapać.

1. Czy walutomat (lub inne e-kantory) to dobre rozwiązanie dla małej firmy wymieniającej w miesiącu 8-15 tys. Euro?

2. Żaden bank nie zaoferuje bardziej atrakcyjnych warunków?
3. Który bank polecacie dla konta firmowego, gdzie priorytetem będzie obrót walutowy (wymiana PLN/EUR) oraz przelewy zagraniczne?

Handlowiec z Reiffaisen Bank mocno zachwala swoją ofertę, zwłaszcza kursy walut, ale z drugiej strony przeczytałem kilka krytycznych opinii i dalej nic nie wiem :)

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

pozdrawiam
dk
dikay

Odp

Google - reklama

Meritum Bank ICB S.A.

napisał zadowolony303 » 2011-09-29, 11:12

Witajcie,
a ja mam konto w Meritum Bank ICB S.A., posiadam tam pakiet Meritum Waluty za który płacę 0pln za rachunki w PLN, EUR i USD, mam "dedykowanego" dealera walutowego z którym jestem non-stop w kontakcie.
Z tego co się zdąrzyłem przekonać to nawet przelewy do Chin i USA, mają najtańsze na rynku 25zł, porównywałem ok 20 ofert, to najtańszy przelew "pozostały" dostępny w Banku!
polecam!
ZK
zadowolony303

napisał brandmind » 2011-09-30, 08:53

Witam, przy operacjach wymiany korzystanie z walutomatu czy e-kantoru pozwala na znaczne oszczędności względem wymiany w zwykłych kantorach czy w bankach. Co do konta firmowego to przyglądnij się ofercie: BZ WBK, BRE Banku oraz Banku Millennium - oferują interesujące możliwości przy rozsądnych kosztach.

Pozdrawiam, Bogdan
Doradztwo Finansowe on-line Brandmind
brandmind

napisał Greg » 2011-10-12, 20:30

Najstarszy e-Kantor internetowy ma 2 lata.Do tej pory nie ma jeszcze uwag co do ich funkcjonowania.Dają lepsze warunki spłaty i myślę ,że ludzie będą korzystać z ich usług pomimo pewnych obaw.
Greg

Nowe lepsze niż stare