Mbank konto firmowe - brak dostępu, bo nowy serwis

Mbank konto firmowe - brak dostępu, bo nowy serwis

napisał Robert1971 » 2014-11-30, 11:32

Witajcie.
Jestem drobnym przedsiębiorcą, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. W mbanku konta mam już od ponad dziesięciu lat i przez ten czas nie narzekałem na posiom i jakość usług tej instytucji. Założyłem w mbanku również konto firmowe, bu uznałem, że tak będzie wygodniej - wszystko w jednym miejscu. Mbank miał genialny, prosty serwis, który zachwycał swą prostotą i niezawodnością, nauczyłem się go na miarę moich potrzeb i wszystko było dobrze do dnia 20 listopada bieżącego roku. Tegoż dnia, przy próbie logowania, zobaczyłem informację, że już nie mam dostępu do starego serwisu transakcyjnego, teraz będę korzystał tylko z nowej jego wersji. Cóż..., przygryzłem wargi i zacząłem zgłębiać tajniki nowego wynalazku, którego nie chciałem i strzegłem się jak ognia. Może i przełknąłbym tę przesiadkę bezboleśnie, bo mimo, że nie lubię bazarowości i zbędnych wodotrysków, nie taki ten czort straszny. Okazało się jednak, że wraz z uszczęśliwieniem mnie nowym serwisem, straciłem dostęp do mojego rachunku firmowego. Wprawdzie jakimiś sposobami, wyglądającymi trochę jak tylne drzwi, a nie normalny sposób korzystania, jestem w stanie sprawdzić stan salda, ale na liście moich rachunków w profilu firmowym, nie ukazuje się żaden, a widnieje komunikat w typie 'brak rachunków na liście'. Czas płynie, podatki i inne zobowiązania trzeba regulować, a tu takie udogodnienie - brak możliwości operowania na własnych pieniądzach z konta firmowego. Monitowałem mlinię kilka razy w tej sprawie, co naraziło mnie na niepotrzebne koszty związane z telefonowaniem, wysmarowałem kilka maili, porobiłem nawet im zrzuty ekranowe, coby wiedzieli w którym miejscu jest problem, a tu mamy już 25 listopada i vat trzeba zapłacić, a ja dalej nie mam dostępu do mojego rachunku. Bardzo proszę o przyjrzenie się i nagłośnienie jak rzetelnie mbank traktuje wieloletniego klienta. Może kiedy odpłyną od nich rzesze klientów, to władze tej szacownej instytucji zrozumieją kto tu jest dla kogo...
pozdrawiam Robert G

PS.
Dziś jest już trzydziesty listopada, czyli 10 dni po unieruchomieniu mi konta, a ono wciąż nie działa, tylko przerzucamy się z mlinią korespondencją.

Co robić? Poradźcie coś dobrzy ludzie...
Już otworzyłem drugie konto w innym banku, ale czy jest jakaś siła na mbank, żeby zaczął traktować poważnie klientów i swoje zobowiązania?
Robert1971
 
Posty: 3
Dołączył: 2014-11-30, 11:00
Pomógł: 0 razy

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 1289
Dołączył: 2010-03-02, 20:23
Pomógł: 456 razy





Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron